Ο χώρος γέμισε νεκρούς. Ο Αλεξάντερ προσπαθούσε να ηρεμήσει την μητέρα του και την γυναίκα του ενώ ο Γεώργιος παρηγορούσε την μητέρα του ώστε να ξεπεράσει τον πανικό που βίωνε. Την ίδια στιγμή, ο Φίλιππος είχε στην αγκαλιά του την γυναίκα του! Δεν μπορούσε να πιστέψει πως ίσως την έχανε, η κατάσταση είχε ξεφύγει από τον έλεγχο τους και όλα έδειχναν πως οι συμφορές δεν θα τελείωναν εδώ.
Επέστρεψαν στο παλάτι και ξεκίνησαν να λαμβάνονται μέτρα για παραπάνω προστασία. Ο Γεώργιος ειδοποίησε την γυναίκα του και εκείνη έσπευσε να έρθει στην Δανία για να τον συναντήσει! Κάθε φορά που η Πριγκίπισσα γυρνούσε στην χώρα της ένιωθε μια ολοκλήρωση... Σαν κάτι να της έλεγε πως εκεί θα κλείσει κάποτε τα μάτια της.
Η Μαρία μόλις τακτοποιήθηκε και χόρτασε τον άνδρα της αποφάσισε να επισκεφτεί και τον ξάδελφο της. Είχαν καιρό να μιλήσουν μόνοι τους αλλά το δέσιμο ανάμεσα τους παρέμενε ισχυρό.
Μαρία: Μου αρέσει όταν ο ουρανός με κάνει να νιώθω ασήμαντη. Όπως απόψε... Νιώθω πως κάτι ανώτερο υπάρχει και στο τέλος όλα θα πάνε καλά.
Φίλιππος: Μακάρι να πάνε όλα καλά. Ίσως κάναμε λάθος, Μαρία... Πρώτα ο τραυματισμός του Αλεξάντερ τώρα αυτό που πήγε να πάθει η γυναίκα μου. Και αυτή η διαρκής αίσθηση πως κάποιος μας προδίδει! Μπορεί τελικά ο πόλεμος να μην ήταν η σωστότερη επιλογή.
Μαρία: Κάνεις δεν ξέρει. Και εγώ κάθε μέρα τις ίδιες σκέψεις κάνω, Βασιλιά μου. Με σκέφτομαι χήρα και τα παιδιά μου ορφανά. Κάθε μέρα που περνάει περιμένω τα θανατηφόρα νέα και κάθε νύχτα ευχαριστώ τον Θεό που δεν τα έλαβα.
Φίλιππος: Η ζωή είναι αστεία. Έχουμε μόνο μερικά χρόνια για να την ζήσουμε... Για αυτό πρέπει να κάνουμε τα πάντα για να την γεμίσουμε! Δεν πρέπει να σπαταλάμε χρόνο σε πράγματα που ίσως συμβούν στο μέλλον ή που ίσως δεν συμβούν. Φρόντιζε τα παιδιά σου και μην ζεις με την σκέψη σου στραμμένη στον άνδρα σου! Ο Γεώργιος είναι ικανός, δεν θα σας άφηνε ποτέ... Όσο περνάει από το χέρι μου εσύ και εκείνος θα πεθάνετε μαζί και αγαπημένοι σε μεγάλη ηλικία.
ESTÁS LEYENDO
Royal Life
RomanceΒρισκόμαστε στο 1750, σε μια εποχή μακρινή από την δική μας και αρκετά διαφορετική. Ο Βασιλιάς της Ισπανίας βρίσκεται να χρωστάει ένα τεράστιο ποσό στην Αγγλία και η μόνη λύση ήταν να κάνει έναν επικερδή γάμο στην μια του κόρη ώστε να αποκτήσει ισχυ...