Την επόμενη μέρα η Ελισάβετ μίλησε στον Ερρίκο για τους παραλογισμούς της γυναίκας του. Ποτέ της δεν ασχολήθηκε ενεργά με τις νύφες της και τον ανιψιό της αλλά δεν ήθελε η στάση της να επηρεάσει τον Δελφίνο και να τον στρέψει κατά του Βασιλιά πατέρα τους. Η Λαίδη ήξερε πως μια μέρα ο αδελφός της θα γίνει Βασιλιάς και θα ήθελε μόνο το καλύτερο για εκείνον. Με το να πετύχει ο Ερρίκος σήμαινε πως θα έχει ευημερία και το Βασίλειο, άρα και εκείνη με την κόρη της.
Ο Δελφίνος εκνευρισμένος μίλησε στην γυναίκα του και προσπάθησε να της βάλει μυαλό, για πρώτη φορά ένιωθε πως η Σεσίλ τον βάζει σε κίνδυνο. Αν ο λόγος της έφτανε στα αφτιά των γονιών του τότε αυτόματα θα κατηγορούσαν και εκείνον πως συμμερίζεται τις σκέψεις της. Σίγουρα δεν ήταν αντίθετος με τις υποψίες της συζύγου του αλλά ήταν απαράδεκτο να τις εκφράζει σε όλο τον κόσμο, ιδιαίτερα στα αδέλφια του. Κανείς πλέον δεν ήταν παιδί! Ήξερε πως οι αδελφές του έχουν ξεκινήσει να υποστηρίζουν φανερά είτε εκείνον είτε τον Γεώργιο και δεν μπορούσε να ρισκάρει να χάσει συμμάχους.
Η Σεσίλ, βαθιά προδομένη, την επόμενη ημέρα αναζήτησε την Λαίδη. Δεν της άρεσε που η κουνιάδα της την πρόδωσε στον Ερρίκο για όλα όσα της εμπιστεύτηκε σε μια στιγμή αδυναμίας! Η πριγκιπική σύζυγος ήταν αποφασισμένη να της υπενθυμίσει τα όρια της ώστε να μην ξανά υπάρξει καβγάς ανάμεσα σε εκείνη και τον άνδρα εξαιτίας της. Ήθελε όλοι να καταλάβουν πως εκείνη είναι ανώτερη από κάθε γυναίκα της Αυλής, ακόμα και αν αυτή η γυναίκα ήταν η θετή αδελφή του μελλοντικού Άρχοντα της χώρας.
Σεσίλ: Έμαθα πως με προδώσατε πολύ εύκολα, Λαίδη μου.
Ελισάβετ: Τι λες Ελισάβετ; Περίμενες να μην πω στον αδελφό μου τις ανοησίες που σκέφτεσαι; Πρώτα εκείνον και το παιδί σας βλάπτεις και ύστερα τον εαυτό σου.
Σεσίλ: Δεν καταλαβαίνεις και δεν μπορώ και να σου εξηγήσω όλα όσα νιώθω. Το παιχνίδι του θρόνου είναι δύσκολο, λογικό να μην το ξέρετε! Χάσατε από νωρίς την ευκαιρία να ανήκετε ενεργά στον οίκο μας. Δεν θα πάθει, όμως, το ίδιο και ο γιος μου.
Ελισάβετ: Πρόσεχε τα λόγια σου! Μπροστά σου έχεις την κόρη του Βασιλιά της Ισπανίας όχι κάποια ακόλουθο σου. Μια μου λέξη θα σε στείλει πίσω στην Γερμανία.
Σεσίλ: Και εσείς έχετε μπροστά σας την μητέρα ενός Πρίγκιπα και την σύζυγό του Δελφίνου. Μην ξεχνάτε ποια είμαι, δεν σας συμφέρει να μην έχουμε καλές σχέσεις.
Ελισάβετ: Με απειλείς;
Σεσίλ: Το αντίθετο. Απλώς παραθέτω τα γεγονότα, Πριγκίπισσα μου.
ESTÁS LEYENDO
Royal Life
RomanceΒρισκόμαστε στο 1750, σε μια εποχή μακρινή από την δική μας και αρκετά διαφορετική. Ο Βασιλιάς της Ισπανίας βρίσκεται να χρωστάει ένα τεράστιο ποσό στην Αγγλία και η μόνη λύση ήταν να κάνει έναν επικερδή γάμο στην μια του κόρη ώστε να αποκτήσει ισχυ...