Τα πράγματα ήταν εξίσου δύσκολα και μπερδεμένα και για τις αδελφές του Βασιλιά Αλεξάντερ. Η Ιζαμπέλα κατάφερε να σώσει τον άνδρα της από την εκτέλεση και σίγουρα βοήθησε το γεγονός πως ο Τζέικομπ προσπάθησε να σώσει τον Αλεξάντερ όταν κοιμήθηκε με την Βικτώρια. Η απειλή, όμως, δεν είχε απομακρυνθεί εντελώς από πάνω του... Η κόντρα του με τον Άλμπερτ συνεχώς αυξανόταν και η αδελφή της έμοιαζε αμέτοχη ως προς το κακό που σίγουρα θα γινόταν.
Η μεγαλύτερη Πριγκίπισσα φοβόταν πως ο γαμπρός της θα προσπαθήσει να βλάψει και τον σύζυγό της και τον αδελφό της την ώρα του πολέμου εξαιτίας των διαφορετικών συμφερόντων του. Κανείς, όμως, δεν την πίστευε... Όλοι την θεωρούσαν παρανοϊκή, είχαν τυφλή εμπιστοσύνη στον Δούκα και κανείς δεν αμφισβητούσε την πίστη του προς τον οίκο.
Κάθριν: Ακόμα θρηνείς για τον γιο σου ή έχει συμβεί και κάτι άλλο, θησαυρέ μου;
Ιζαμπέλα: Ο πόνος δεν έφυγε ούτε για ένα λεπτό... Αλλά με απασχολούν και άλλα πράγματα πια. Ο γαμπρός μας ας πούμε! Δεν γίνεται να μην βλέπετε πως είναι αντίθετος με αυτόν τον πόλεμο.
Κάθριν: Το βλέπουμε. Και εγώ και ο Άλεξ μου... Είναι, όμως, άνδρας της αδελφής σου, περιμένεις να τον κατηγορήσουμε επειδή έτυχε να έχει άλλη άποψη; Δεν έχει δώσει κανένα δικαίωμα στο βασίλειο μας.
Ιζαμπέλα: Ούτε ο Τζέικομπ είχε δώσει αλλά παραλίγο να τον σκοτώσετε εξαιτίας κάποιας φήμης. Οι διακρίσεις σε αυτό το κάστρο δεν σταματούν ποτέ...
Κάθριν: Διακρίσεις; Πώς τολμάς, Ιζαμπέλα; Είσαι πλέον και εσύ μητέρα τριών παιδιών, θεωρείς αλήθεια πως μια μητέρα έχει αδυναμία σε κάποιο παιδί της;
Ιζαμπέλα: Δεν εννοούσα αυτό... Απλά πάντα στηρίζεις τις αποφάσεις της αδελφής μου, Βασιλομήτωρ μου. Συγγνώμη, μητέρα, που δεν ήμουν η τέλεια κόρη που πάντα ήθελες. Απλά νιώθω πως είχαμε έρθει πιο κοντά αλλά βλέπω πως πάλι ήρθα δεύτερη.
Κάθριν: Κανείς δεν ήρθε δεύτερος. Για εμένα ο Αλεξάντερ είναι ο μονάκριβος μου, το παιδί που με έκανε μητέρα. Εσύ είσαι η πρωτότοκη μου, η ικανότερη όλων των γυναικών της Αγγλίας και η Αναστάζια θα είναι για πάντα το μικρότερο παιδί μου, η κόρη που θα θέλω να φροντίζω. Είστε και οι τρείς ένα κομμάτι από την καρδιά μου και να είσαι σίγουρη πως όπως παλεύω για τα αδέλφια σου θα παλέψω και για εσένα και για τον άνδρα σου αν υποψιαστώ πως ο Άλμπερτ θέλει να σας βλάψει.
ESTÁS LEYENDO
Royal Life
RomanceΒρισκόμαστε στο 1750, σε μια εποχή μακρινή από την δική μας και αρκετά διαφορετική. Ο Βασιλιάς της Ισπανίας βρίσκεται να χρωστάει ένα τεράστιο ποσό στην Αγγλία και η μόνη λύση ήταν να κάνει έναν επικερδή γάμο στην μια του κόρη ώστε να αποκτήσει ισχυ...