ΚΕΦ 42

35 3 0
                                    

Μετά από μεγάλη αναμονή μη τυχόν και αλλάξει η παρούσα κατάσταση, πάρθηκαν οι τελικές αποφάσεις. Όσον αφορά την Αγγλία, η Αναστάζια προστάτευσε με κάθε τρόπο τον Άλμπερτ. Όλων οι υποψίες έπεσαν πάνω του αλλά με τις κινήσεις της κατάφερε να τους πείσει πως ο άνδρας της δεν θα ήταν ποτέ κατά του στέμματος. Η Ιζαμπέλα δεν ξέχασε ποτέ το συμβάν, ούτε φυσικά και η Καρολίνα. Οι άνδρες τους κινδύνευαν αλλά πλέον τα προβλήματα ήταν μεγαλύτερα... Εξάλλου, η ίδια η Ιζαμπέλα ήταν υπέρ του να αποσυρθούν από την μάχη, όπως προέτρεπε τότε ο γαμπρός της. Μη έχοντας άλλη επιλογή και βλέποντας την κατάσταση της γυναίκας του, ο Αλεξάντερ πήρε την μεγάλη απόφαση και αποσύρθηκε! Η Αγγλία έχανε πολλά σε οικονομικό επίπεδο αλλά ο Βασιλιάς της κέρδιζε την ευημερία στον γάμο του και την σιγουριά πως δεν θα πάθει τίποτα ο μονάκριβος γιος του και όλοι όσοι αγαπάει.

Παρόμοια στάση κράτησε και ο Φίλιππος. Λίγο καιρό μετά έκανε πίσω με τον όρο να γυρίσουν ο Κάρολος και οι Πρίγκιπες του! Μια χαμένη μάχη δεν είχε κανένα νόημα, αντίθετα για τον Δανό Βασιλιά ήταν σημαντικό να κάνει τα πάντα ώστε στον θρόνο να ανέβει ο ανιψιός του, το αίμα της Μαρίας. Η Βασίλισσα Άννα Μαρία ξεκίνησε μια ανοιχτή διαμάχη κατά της Ελισάβετ και των προσπαθειών της να στέψει τον Κάρολο. Δεν μπορούσε να διανοηθεί πως μια Λαίδη έχει λόγο στην διαδοχή της Ισπανίας. Ξεχνούσε πως τους ένωνε το ίδιο αίμα, πως η Άννα Μαρία ήταν πρωτότοκη μόνο στα μάτια των ευγενών και η πραγματική πρώτη κόρη ήταν η Λίλιμπετ.

Μάργκο: Πες μου αλήθεια

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Μάργκο: Πες μου αλήθεια... Πιστεύεις και εσύ πως δεν ζουν;
Καρολίνα: Δεν ξέρω. Ειλικρινά, δεν ξέρω! Ο πόλεμος τελείωσε για εμάς αλλά εκείνοι δεν έχουν γυρίσει. Τρέμω που το παραδέχομαι αλλά όλα είναι πιθανά.
Μάργκο: Πρώτη φορά είμαι σε αυτό το σημείο, καρδιά μου. Η Ισπανία καταρρέει και εγώ δεν έχω καν χρόνο να θρηνήσω! Ίσως δεν ζουν οι λατρεμένοι μου γιοι, ίσως είναι νεκρός ο μονάκριβος άνδρας μου. Και εγώ βρίσκομαι στην μέση και βλέπω τις αδελφές σου σαν θηρία να μάχονται μεταξύ τους.
Καρολίνα: Θα κάνουμε ό,τι μας πείτε. Ο άνδρας μου είναι στο πλάι σας, όλη η Αγγλία θα στηρίξει τις αποφάσεις σας! Αν θέλετε να στρέψουμε τον Άρθουρ, αυτό θα γίνει.
Μάργκο: Αυτό θέλω αλλά δεν θα γίνει έτσι. Τι θα γίνει αν ο πατέρας σου ζει; Θα ξεσπάσει πάνω μου και στον αδελφό σου αν τον βρει να κάθεται στον θρόνο του...
Καρολίνα: Τότε τι; Αφήνουμε την βασιλεία στον Κάρολο;
Μάργκο: Θα στηρίξω την Μαρία! Έστω και επιφανειακά. Και αν ο καιρός περάσει και δεν έχω νέα τότε θα ρίξω με κάθε δυνατό τρόπο τον Κάρλος και στην θέση του θα ανέβει ο γόνος του Βασιλιά μας, νούφαρο μου.

Royal LifeWhere stories live. Discover now