ΚΕΦ 5

35 2 0
                                    

Οι αρραβώνες πλησίαζαν και όλοι ασχολούνταν μονάχα με αυτό, κυρίως η Μαρία, η ξαδέλφη του Βασιλιά της Δανίας. Η νεαρή πριγκιπική σύζυγος ήταν ενθουσιασμένη με την παρούσα εξέλιξη! Επιτέλους, ο ξάδελφος της θα ήταν και επίσημο μέλος του οίκου της Ισπανίας. Η ίδια ήταν σίγουρη πως η τύχη είναι με το μέρος της, ο Φίλιππος θα στήριζε τον άνδρα της στην μάχη για τον θρόνο πιο ενεργά από ποτέ τώρα που θα τον ενδιέφερε η Ισπανική Διαδοχή, ως γαμπρός του οίκου.

Βέβαια, η Μαρία δεν ήταν ανόητη... Έβλεπε πως η νεαρή Καρολίνα δεν είναι ερωτευμένη με τον μέλλοντα σύζυγό της. Αλλά τι πειράζει; Η Πριγκίπισσα ίσως ήταν αδιάφορη αλλά δέχθηκε τον γάμο χωρίς ιδιαίτερες πιέσεις, αυτό σήμαινε πως με τον καιρό θα μάθαινε να ζει με τον Δανό Βασιλιά και ποιος ξέρει; Ίσως τον αγαπούσε κιόλας! Το πρόβλημα σε αυτόν τον γάμο ήταν ο γαμπρός και η αδελφή της νύφης. Η Πριγκίπισσα Άννα Μαρία έλιωνε μέρα με την μέρα για τον άνδρα της δίδυμης της και δεν μπορούσε να κάνει τίποτα. Δεν γινόταν να πληγώσει την αδελφή της ούτε και να στερήσει από την χώρα της ένα μεγάλο ποσό που θα βοηθούσε τους γονείς της να ξεχρεώσουν το χρέος τους προς τον Άγγλο Βασιλιά.

Και ο Φίλιππος, όμως, την αγαπούσε

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.

Και ο Φίλιππος, όμως, την αγαπούσε. Ήταν η πρώτη του επιλογή, έρωτας με την πρώτη ματιά... Η Μαρία δεν τον κατηγορούσε για τα αισθήματα του. Και εκείνη ερωτεύτηκε τον Γεώργιο με όλη της την ψυχή, από το πρώτο λεπτό! Και θα έκανε τα πάντα για να τον προστατεύσει, ακόμα και αν χρειαζόταν να διαλύσει έναν άλλον μεγάλο έρωτα. Ο γάμος της με τον Γεώργιο ήταν ένα πραγματικό γεγονός ενώ ο έρωτας του Φιλίππου μια ιστορία που έληξε άδοξα πριν ακόμα αρχίσει. Θα τον έπειθε πως η Καρολίνα ήταν η καλύτερη επιλογή, η τέλεια Βασίλισσα και πως κοντά της θα ξεχνούσε την έως τώρα αγαπημένη του.

Μαρία: Φαίνεστε λυπημένη, Πριγκίπισσα μου. Χαρές έχουμε!
Άννα: Οι χαρές είναι της Καρολίνας, Μαρία. Όχι όλων μας... Αλλά όπως και να έχει, είμαι μια χαρά. Η ιδέα σου είναι.
Μαρία: Είστε σίγουρη; Τα μάτια μου δεν με γελούν, μπορώ να φανταστώ γιατί δεν υπάρχει χαμόγελο στο πρόσωπο σας.
Άννα: Τι είναι αυτά που λες; Ασχολήσου με τον γάμο σου και μην ανακατεύεσαι σε ξένες υποθέσεις ενώ δεν έχεις ιδέα για αυτές.
Μαρία: Έτσι λέτε; Κι όμως, ξέρω τα πάντα, απλά σιωπώ. Και για το καλό όλων μας καλύτερα να βελτιωθεί η διάθεσή σας, διαφορετικά δεν θα είμαι εγώ η μοναδική που θα ξέρω τι όντως απασχολεί τον νου σας σε μια τόσο ευχάριστη περίοδο, όπως ο αρραβώνας της αδελφής σας.

Royal LifeDove le storie prendono vita. Scoprilo ora