-Olivér! Várj!-Kiáltok Olivér után másnap az iskolában szünetben, hogy beszéljünk. Nem szakítottunk viszont a kapcsolatunk egyenlő lett a nullával így most visszaakarom szerezni a barátom.
-Szia Tamara, mizu?
-Hát igazából, most mi van velünk?-Kérdezem
-Én nem szeretnék szakítani csak most nagyon sok dolgozatom volt, ne haragudj, hogy elhanyagoltalak.-Ölelt meg mire visszaöleltem
-Én csak szeretném ha megint olyan lenne, mint régen.-Szorítom még jobban
-Én is, én is.-Ezzel megcsókol
Nagyon boldog vagyok, hogy ezt megoldottuk vagy nevezzük olyasminek és remélem minden olyan lesz, mint régen amikor mindennap beszéltünk és törődtünk egymással.
-Nekem most rohannom kell viszont ma még mindenképp beszélünk!-Adok egy puszit az arcára és rohanok is az órára késve.
Rohanok a 7-es terembe hisz Angolom lesz. Legalábbis azt hittem, mert nem. Bocsánat kérésem után, hogy berontottam az órára teljesen összezavarodva vagyok, hogy mi a franc van.
Tamara: Hallod hol vagyunk?
Petra: Biosz terem, Seb kicsit ideges szerintem miattad mert a helyed felé nézeget folyamatosan
Tamara: Picsába
Na igen totál elfelejtettem, hogy ma akar valamit mondani most biztos azt hiszi, hogy direkt nem jövök, hogy kerüljem. Pedig nem, csak egy szerencsétlen vagyok.
Folyosón majdnem elcsúszok de megállok a lábamon, persze, hogy most kell felmosni. A terembe konkrétan berontok és sietek a helyemre.
-Megtudhatom hol voltál, hogy késtél?-Kérdezi Mr.Johnson tőlem, azta ez aztán a tegeződés.
-Félrenéztem az órarendet.-Válaszolok de anélkül, hogy a szemébe néznék
Fura de nem szólt vissza azt hittem lesz majd egy csípős megjegyzése de nem. Tegnap délután egész végig tanultam az órára úgyhogy most magabiztosnak érzem magam. Mindenre tudom a választ és ezt ki is használom, kb csak én beszélek az órán de nem bánom. Azonban az óra vége felé kitaláltam valamit. Kicsit megakarom lepni Olivért és a kapcsolatunkat felpezsdíteni.
Tamara: Gyere majd a biosz terembe, mindjárt vége az órámnak ;)
Olivér: Rohanok, 15p és ott <3
Csodálatos minden rendben lesz csak jól kell kinéznem és pipa. Mikor kicsöngetnek Petra hív, hogy jöjjek de csak megmutatom az üzenetemet Olivérrel mire kacsint egyet és elhagyja a termet.
Veszem elő a szájfényemet, hogy javítsak az arcomon mert reggel óta már lejött.-Hova készülsz?-Kérdezi Seb tőlem
Baszki totál elfelejtettem, hogy itt van.
-Sehova, csak jól akarok kinézni
-Hm, érdekes. Mégis minek?
-Miért ne?-Szólok vissza mosolyogva
-Hogy hogy ilyen ügyes voltál most az órán?-Jön közelebb
-Tegnap sokat tanultam és most kihasználtam.-Állok fel
-Meglepő.
-Az.-Kezd kicsit kínos lenni ez a beszégetés és a nagyobb probléma, hogy Olivér elvileg 5 perc és itt van.
-Na jó, mondtam, hogy megértetek veled mindent.-Kezd bele
-Igen tudom de most nem annyira alkalmas az idő
أنت تقرأ
Side by you (ff. Tanár-diák)
عاطفيةTamara a nevem és 17 éves vagyok. Minden rendben ment az életemben mind addig amíg az előző sulimban elkezdtek kiközösíteni ami cseppet sem volt kellemes. Ezért iskolát váltottam de itt is vannak problémák. Nem a gyerekekkel, hanem leginkább az új t...