15

575 12 0
                                    

Miután Tiffany ki élte a faszságait rajtam összekapartam magam és elindultam az órámra.

Most az utolsó órámon ülök, irodalmon. Petra rosszul érette magát napközben így hazament szóval most egyedül unatkozom és rajzolgatok a füzetembe. Megmondom őszintén Tiffany bogarat ültetett a fülembe mert elgondoltam azon mi van ha igaza van? Mi van ha Seb tényleg kihasznál? Mi van ha csak lefekszik majd velem és eldob mint egy rongyot? Elképzelhetőnek tartottam ugyanis eléggé jóképű és minden diáklány odavan érte bárkit megkaphatna. Minden oka megvan rá, hogy kihasználjon, túl könnyen megkapott. Gondolataimat a csengő szakította meg na meg egy üzenet.

Seb: Parkolóban állok. Itt várlak

Elolvastam és el is indultam a tanár úrhoz bár kétségekkel. Hamar kiértem a suli parkolójához aztán gyorsan körbenéztem van e itt valaki. Miután megbizonyosodtam, hogy egyedül vagyunk beszálltam az autóba.

-Na szia.-Csatoltam be az övemet és hajoltam Seb arcához amire egy puszit adtam

-Csak oda kapok?-Kérdezte miközben szemét rám szegezte

-Ne legyél telhetetlen!-Nevettem el magam

-Nem vagyok az csak kérdeztem tőled valamit.-Fordult felém még jobban

-Inkább induljunk, nehogy valaki meglásson.-Próbáltam rávenni. Őszintén azért nem a szájához hajoltam mert tényleg nagyon elbizonytalanodtam ezért visszavettem a tempóból kicsit de úgy látszik ez neki nem nagyon tetszik.

-Valami baj van?-Kérdezi miközben kezét a térdemre rakja

-Nem nincs semmi

-Engem nem versz át Tamara.-Fogta meg két kezében az arcom miközben odahúzott és egy érzelmes de enyhe csókot adott ajkaimra.

-Csak Tifannyval összekaptam de nem lényeges.-Nyugtattam meg

-Hát jó de ha úgy gondolod mégsem az, mond el légyszíves.-Erre csak mosolyogtam de nem válaszoltam

-Arra gondoltam, hogy most nem valami programra vagy étterembe vinnélek el.-Mondta miközben kiálltunk a parkolóból és elindultunk

-Akkor hova?

-Azt terveztem, hogy feljöhetnél a lakásomba és ott aludhatnál.-Mondta kicsit aggódva, gondolom a reakción miatt.

-Komolyan gondolod?-Kérdeztem

-Persze, szeretném ha látnád.-Mosolygott

-Hát felőlem oké, örülök neki.-Mondtam de szerintem érződött a hangomból, hogy bizonytalan vagyok. Az isten verjem meg Tiffany!

20-30 perc múlva egy nagyon szép kis környékre értünk új építésű házakkal majd leállt egy kisebb de gyönyörű fehér igényes ház elé.

-Megjöttünk.-Mosolygott rám majd kiszállt

-Szép kis ház.-Dicsértem

-Hát még van mit rajta csiszolni de igen.-Fogta meg a kezem és léptünk be a bejárati ajtón

Egy nagyon jól berendezett előszobába értünk. Jobbra volt egy fürdő ami fekete színű volt. Ha tovább haladtunk a nappali volt és abból nyílt a konyha de volt még egy ajtó, gondolom az a háló. Az egész háznak a hangsúlya a feketén volt a de finoman, nem túlozva. Egész jól megcsinálta ezt a házat.

-Azért van kaja, kérsz?-Nézett rám miközben kitöltött 2 pohár vizet és én leültem az egyik székre. A konyhában volt egy kis konyhasziget és annak az egyik székén foglaltam helyet.

-Mivel készültél?-Kérdeztem

-Hát nem lesz túl imponáló de mirelit pizzám van.-Vakarta meg a tarkóját zavarában

-Tökéletes.-Mosolyogtam rá mire egyből el is kezdte nézni amit én szíves örömmel követtem végig miközben államat a tenyeremen támasztottam. Miközben bontotta ki a pizzát és rakta rá őket egy tepsire hogy berakja a sütőbe nem tudtam elkerülni tekintetemmel az izmait ahogy megfeszülnek a pólója alatt, szinte lázba jöttem ettől.

-Mi az?-Kérdezte mert látta, hogy elbambultam rajta

-Ja semmi semmi, csak elbambultam.

-Rajtam.-Mondta és közelebb jött

-Igen rajtad, miért valaki mást kéne néznem?-Kérdeztem szemtelenül

-Isten ments, azzal kikergetnél a világból ha máson legeltetnéd a gyönyörű szemeidet.-Suttogta szinte és kezével felemelte az államnál fogva a fejemet ezzel kényszerítve, hogy a mélybarna szemeibe bámuljak.

-Azt mindjárt gondoltam.-Leheltem szinte az ajkaira. Már csak pár milliméter választott minket el mikor csipogott a sütő, hogy kész van. Ezt meghallva Seb végigsimította hüvelykujját az alsó ajkamon és elfordult.-Még nem végeztünk.-Mondta határozottan

Kanapén ülve majszoljuk a pizzát és valami akció filmet nézünk. Seb ölében van a lábam miközben takarón keresztül simogatja, én erre csak mosolyogni tudok. A film kb 2 órás volt és miután vége lett megfogtam a tányérokat és kivittem a konyhába azon belül is a mosogatóba. Mikor megfordulok egy enyhe lökést érzek magamon miközben a konyha pulthoz vagyok szorítva.

-Mondtam, hogy még nem végeztünk.-Mondja a derekamat szorítva

-Mire készülsz?-Kérdezem vággyal teli szemekkel

-oh, kedvesem az majd kiderül.-Leheli a számra és megnyalja ajkaimat én erre csak sóhajtok egyet. Száját a nyakamra tapasztva kényeztet és érzem ennek nyoma fog maradni. Derekamat simogatja de néha lejjebb csúszik és vágyakozóan fenekembe markol. Amit én azzal díjazok, hogy kezemet hajába csúsztatom és tarkójánál finoman meghúzom. Egyik lábamat felemelve magához szorít aminek köszönhetően tökéletesen hozzám simult a gatyáján való dudor. Hirtelen a combom alányúl és felültet a konyhapultra.

Side by you (ff. Tanár-diák)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora