A Szantoroni szigeten süttetem kockahasamat. No de hogy kerültem én ide? Azt csak most fogjátok megtudni.
_______3 évvel korábban_______
Jeon Jungkook vagyok. Egy elég nagy vagyont öröklő srác. 20 éves vagyok. Mint említettem gazdag leszek, ha betöltöm a 25-öt. Szüleimmel Dél-Korea egyik leggazdagabb részén élünk. Az egyik leghíresebb cégnél dolgoznak, úgyhogy pénzügyileg nem szűkölködhetünk. Míg ők dolgoznak, én otthon tespedek és PS5-özök. Nem túl izgalmasnak hangzó elfoglaltság, de ezt úgy is csak fiúk érthetik.
-Haeun! Mikor hozza már a banántejemet?-kérdem idegesen.
-Hozom uram, azonnal, nagyon sajnálom, csak összetörtem az egyik poharat.-szól a szobalány sajnálkozóan.
-Jól van most már elmehetsz. És legközelebb ne forduljon elő.-igen, sokan mondták már, hogy nagy az arcom. No de ha van mire. Belekortyoltam italomba és folytattam a játékot. Miután elfáradtam, úgy döntöttem lemegyek és úszok egyet. Átöltöztem, majd bele is csobbantam a vízbe. Egy órát biztos bent lehettem. Időközben anyáék hazaértek, úgyhogy bementem.
-Ohh szia fiam!-puszilgatja az arcom anya.-Milyen jól nézel ki! Ugye Junghoon?
-Igen drágám. Az én jóképűségemet örökölte.-szól büszkén apa.
-Jólvan elég már. Megyek veszek valami száraz ruhát.
-Rendben kincsem. Aztán siess mert akarunk valamit mondani neked.-kiabál utánam anyám. Néha olyan idegesítőek. De ez van...leértem és elkezdtünk vacsorázni. Apa kaviárt evett. Én nem tudom, hogy mit lehet benne szeretni...a halnak a micsodájából kijövő ikra. Meg a gondolattól is hányingerem van.
-Szóval fiam. Remek hírünk van számodra. Elköltözünk. Görögországba. Egy nagyon szép villába. Mit gondolsz?-elköltözünk????? Erre azért nem voltam felkészülve. Görögországba? Az olyan messze van. Meg mindig meleg van...én el nem tudom azt viselni.
-Miért?-ez volt az első kérdésem.
-Mert a cégünk költözik, és ezt csak onnan lehet intézni. Én sem értem, ezt csak apád tudhatja.-szól anya.
-Én már nem vagyok éhes.-mondom és betrappolok a szobámba. Én nem akarok elköltözni. Itt vannak a legjobb barátaim. Meg ott nagyon meleg van. Ott fogok meghalni. Meg ott nem hiszem hogy olyan sok gazdag lakik. Csak az a pornép. Mit fogok én ott csinálni? Ez jött le először.
YOU ARE READING
Görög félistenek 『taekook』
FanfictionDrága olvasóim! Ez a könyv ismételten egy Taekook könyv lesz, ugyhogy aki nem szereti a bl sztorikat, az kérem el se kezdje. Főszereplője lesz Jeon Jungkook, egy nagyképű gazdag srác. Nagy vagyonnal büszkélkedhet, mert milliárdokat örökölhet a jövőb...