Santorini szigetnek hivják ezt az elbűvölő helyet. Ez lesz itt az első éjszakánk. Apa mondta, hogy meg fognak ma minket látogatni a szomszédok, úgyhogy azért rittyentsem ki magam. Mégiscsak gazdag vagyok. Anya szerint a szomszéd család nem olyan gazdag. Én személyem szerint nem csipem a szegényeket. Az jut eszembe róluk, hogy csórók. Mármint. Csak azért lehetnek szegények, mert elszórták a pénzt. Annak örülök, hogy csak egy szomszéd van. A másik oldalon már a víz van. Apám rámszólt hogy viselkedjek és ne legyek bunkó, mert van egy kb velem egy idős fia a szomszéd családnak, úgyhogy probáljak vele barátkozni. Muszáj lesz...nem repesek az örömtől. Már teljes puccba vágtam magamat, pedig alig volt időm kipakolni. Sűrű ez a nap. A vacsora is elkészült, ami azért elég jól néz ki.
-Haeun! Csengettek, nyissa ki az ajtót vendégeinknek.-szól apa. Igen, a szobalányt is hoztuk magunkkal mert benne megbíznak a szüleim. Szerintem eléggé szerencsétlen, de hát ő azóta velünk van, mióta megszülettem. A nő kinyitja az ajtót. Jól végigmérem a családot. A ruhájuk nem valami előkelő, ebből is látszik, hol vannak tőlünk. Először megnézem a család fejét, az apát. Fekete haj, barna szem, eléggé vékony. Azért egy öltönyt felkapott magára, hogy ne nézzen ki úgy ahogy. Meglátom az anyát, aki szerintem nagyon szép. Neki sötétbarna, kissé kócos haja és fekete szeme van. Megpillantok egy kislányt. Olyan 6 éves lehet. Elképesztően cuki. Olyan mint az anyukája. Szép. És akkor...megakad a szemem a fiún...tényleg velem egyidős lehet. Neki van a legszebb szeme. Úgy csillog mint a csillagok az égen. Gyönyörűszép sötét haja van. Elragadó...ha lehet így fogalmazni...karcsú. És a mosolya...téglalap alakú. Ő a család legszebb tagja. Szerintem. Megfogott benne valami. Gyönyörködésemből apám dörmögő hangja szakított ki.
-Szép jó estét! Jeon Junghoon vagyok! Ő a feleségem Jeon Minsoo. És a fiam Jeon Jungkook.-amikor kimondta a nevemet, láttam hogy a fiú alaposan végigmér. Összetalálkozott a szemünk...éreztem ahogy a pillangóim felébredtek, és simogatják a szárnyukkal a hasfalamat. Dobott felém egy kedves, lágy mosolyt. Erre persze én teljesen elpirultam.
-Jóestét! Remélem nem bánják, hogy eljöttünk köszönteni magukat. Én Kim Doyoon vagyok. A feleségem Kim Minji. A lányom Kim Sook és a fiam Kim Taehyung. Mint látják, mi nem vagyunk annyira gazdagok mint önök, de remélem ez nem lesz probléma.-szól Mr. Kim.
-Nem, nincs semmi gond.-mondja anya és közben könyökével oldalba bök. Erre a bájos fiú elkuncogja magát. Leültünk az asztalhoz.
KAMU SEDANG MEMBACA
Görög félistenek 『taekook』
Fiksi PenggemarDrága olvasóim! Ez a könyv ismételten egy Taekook könyv lesz, ugyhogy aki nem szereti a bl sztorikat, az kérem el se kezdje. Főszereplője lesz Jeon Jungkook, egy nagyképű gazdag srác. Nagy vagyonnal büszkélkedhet, mert milliárdokat örökölhet a jövőb...