Darkfighter 007 ~ Mr.Qube

48 9 2
                                    

Kapının çalınması ile irkildi..
"John!! John iyi misin?!"
"Tabiki.. geliyorum.. şimdi geliyorum Emma.."

Yüzünü buz gibi suyla onlarca kez çırpmasına rağmen hala normal hissetmiyordu.. Kendine baktı..
"Neden!? Neden Ben!" deyip duruyordu kendi kendine..
Kapıyı açıp odaya,yatağına döndü . Victoria'nın gelmesini dört gözle bekliyordu.Bu olanları anlatabileceği tek kişi oydu.. Tam bu düşünceler içinde iken kapı kırılır gibi açıldı..
Özel dikim olduğu her halinden anlaşılan takım elbiseli bir kişi idi..
"Sende kimsin!?"

"Benim kim olduğum değil fakat senin kim olduğun önemli küçük adam..
Oradaki arkadaşlara verdiğim barbekü partisini bozmuşsun ne kadar da kötü..
Sakın bir daha böyle bir şey yapma yoksa o çok sevdiğin sevgilin de barbeküye eklenir.. Ciao. "

John anlayamıyordu.. Bu adamda kimdi? Victoria'yı nereden biliyordu?.
"Buradan acilen çıkmalıyız! "
Diyerek yataktan sıçradı ve o acıya ve bandajlara rağmen heryerde Emma'yı
arıyordu onu uyarmalıydı.
Koşarak kantine girdi.Hem koşuyor hemde bağırıyordu.

"Emma!! Emma beni duyuyor musun?! Emma!"
İnsanlar ona bakıyor ve aralarında deli olduğunu ve kaçtığını düşünüyorlardı..
En sonunda aklına resepsiyon geldi.Adını anons ettirebilirdi..

Resepsiyona girdi.Nefes Nefese idi..
"Çok önemli! Emma Snow'u anons etmelisiniz! Lütfen çabuk olun!"
Kenara gidip çöktü.Koşmaktan bitmisti resmen.Vücudu zaten çok yorgundu.Artık dayanamıyordu.
"Pardon? John Nash hangi odada kalıyor acaba?" Sesiyle irkildi.
"Victoria!" Demesi ile herseyin yatay bir görüntüye bürünmesi bir oldu..Vücudu daha fazla dayanmamıştı.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"Sanırım uyanıyor..John! John hayatım beni duyabiliyor musun?"
Gözlerini yavaşça araladı..Victoria'yı görüyordu..
"Ne oldu?" Diye sordu boğuk bir sesle..

"Kendini biraz yormuşsun.. Şok tan dolayı Emma'ya bir şey olduğunu düşünüp tüm hastaneyi koşarak turlamışsın.. Tam sana yardım etmeye çalışırlarken ben geldim.. Ve sonra bayıldın..Ama şimdi daha iyisin..Bir kaç gün burada kalacağız ve sen iyileşince evimize döneceğiz.. Hem sana küçük bir sürprizimde var..
John.. Hayatım.. tedavimde ilerleme gerçekleşmiş..Doktor kanser dokusunda %60 küçülme olduğunu söyledi.."

John Victoria ya sımsıkı sarıldı.
"Neden neden daha önce söylemedin?!"

"Sen doğu yakasında avlanmaya çalışırken ben hastanede idim.. Sana söyleyecektim ama restaurant'ta söylemeliyim diye düşündüm.. Fakat sonra olan oldu.."

Hank John'un yanına yaklaştı ve
"Sende belayı çeken bir taraf var evlat.." dedi gülerek..
John tedirgindi.. Takım elbiseli adamı düşünüyordu.. Gerçek mi idi? yoksa beyninin ona oynadığı bir oyun mu?

Hank "Ben eve dönüyorum.. Emma Victoria'ya eşlik etmeli.. John çabuk iyileşmelisin!"
John Victoria'nın elini sıkıca tuttu.. Sevgiyi..Mutluluğu.. tüm güzel duyguları hissediyordu onun yanında iken..
~~~~~~~~ 3 Gün Sonra ~~~~~~~~~
"John sanırım artık seni taburcu edebiliriz.. Yaraların sanki hiç olmamış gibi iyileştiler..Kendine iyi bak. Çıkışını Veznelerden yaptırabilirsin.."

"Teşekkürler.."

Victoria ona doğru gülümsüyordu.. O ise yanında ki rafta duran karta bakakalmıştı.

"Ne oldu hayatım? John? Ne oldu?"

Kartta "Qube Holding - Yükselenlerin Yeri " yazıyordu..

John içinde resmen kendi kendine deliriyordu..

"Qube! Gerçekmiş! Fakat bu kart neden burada.. neden bıraktı? "

Kartın arkasına baktı..

"Bir daha işime karışma ve kendi güzel, sarışın sevgilinle güzel bir hayat yaşa genç. "

John kalakaldı..

"Ne yapmalıyım!! Ne yapabilirim!?? .. Ne yapacağım!"

Kartı çantasına attı..
"Bişey olmadı hayatım.. iyiyim.. sadece.. dalgınım biraz.. " dedi gülümsüyerek..

"John Taxi çağırdım.. Rahat rahat gideriz umarım.. "

Hastanenin önüne çıktılar.. Taxi 2 dakika içinde gelmişti.. Taxinin önüne bakakaldı.
"John ne oldu? Hadi binelim.."

Taxinin önünde "Qube sizi görüyor, Qube sizin yanınızda. ~ Qube Holding " yazıyordu.

"Hayır..Hayır! Bu taxi ye binmeyeceğiz.. Taxinin içine eğildi..Sizi biz cağırm... "

Donup kaldı.. Aracın sürücüsü Hastanedeki takım elbiseli adam yani Qube tu..

Araç gazı kökleyerek gitmişti fakat John kendinde değildi çıldırmış gibiydi..

Victoria'yı kolundan tutarak Anayola çıkarttı ve
"Taxi!"
Tüm eşyaları taksiye yükledi ama kendisi binmemişti..
"Benim bir işim var hayatım" demesi ile kapıyı çarpması bir oldu..
"John!John ne işi!?!"

John kartı cebinden çıkarttı..
"Sanırım Mr.Qube ile bir görüşme yapmamız gerekecek "..


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 03, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

DarkfighterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin