özlem

750 33 1
                                    

Bi kac gün geçmişti dilan kendin toparlamya başlamıştı ve gece olmuştu dilan barana artik iylestim kanepedd yatabilirim sende yatağa geç dedi. Baranin gozleri açılmışti ve dilana yaklasıp ne kanepesi artik beraber ugucaz dedi dilan ama dedgi an baran itraz yok biz artik gercek kari.. kelimesin tamlayamaişti dilana korkar diye dilan yatgan sag tarafina baram sol tarfa geçmişti 1 yilı ve o geceden sonra ilk defa beraber uyumuştular ikiside bir birine donmuştu baran dilanin gözlerin içine bakıp keşke beni sevsen keşke içimdekin görsen dedi dilansa niye baran karabey neden bu kadar bu evligi benimsyorsun biz kan dökulmesin diye evlendik neden diye geçiryordu içinden baran dilan yaklaşmak için kiprdadginda dilan iyi geceler diyip arkasina dönmuştu baran iyi geceler ve gözunden akan bi damla ile uyumuştu sabah olmuştu baran dilan saçlarınin yüzüne degiyordu kokusun içine çekmişti ve yavaşca dokunmustu dilan uydgun fark edince elin çekmişti dilan gozlerin açmişti ve gunaydin deyip banyo gitmek için kalkmişti baran dilan dedi akşam dişar çikcaz işim erken bitrip seni almaya gelicem hazirlan demişti dilan tmm diyi tebesum etmisti dilan hava soguk oldgu icin uzun bot kisa elbise ve palto giymisti basina kirmiz bi şapka vardi baran gelmisti ve dilan hadi çıkalım demişti dilan yolda barana nerye gidyoruz diye sormuştu baran gidince görürsün dilan yani cevap versen ne olur kii baran cııı diye cevaplamisti sonra bi cafeye gelmişti ve oturmuştular baran dilana ne icersin diye sormuştu dilan sicak bişeyler diye cevap vermisti 15 dakika sonra kardesi zümrüt ona dogru koşuyordu dilan heycandan gozlerine inanamyordu öyle bii gulmseyerek barana baktı ki baranıñ tum dunyasi o gülumsede kalmişti dilan hemen kardesine sarilmiş ve hasret gidermisti baran siz rahatinza bakin ben disardiym diyip giti tam 2 saat dilan kardesi ile hasret gidermist her şey yolundaydı ailesi herkez iyidi dilan kardesi ile vedalaştiktan sonra baran gelmisti ona sarilip teşekur ederim bana nasil iyi geldgin bilemesin baran dilan mutlugundan çok mutlu olmuştu baran ona zor gelsede annesin katiler onlar degildi babalariydi o yuzden dilan kirdgi ve üzdgu tum hatalar telaf etmek istyordu.....

imkansız AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin