artik dayanamyorum

841 28 1
                                    

Aylar günler geçiyordu baran dilan karşı olan duygusu net olmuştu artik dilana aşık oldgun anlamisti. kış mevsim gelmişti dilan yagamur karşi kitap okuyordu baranda dilan izlyordu ona bakip gülümsyordu bahar gelmişti dilan bahçede çiçekler ilglenyordu baran yine dilan seyrediyordu ondan kendin alamyordu her günu gizlice mutfağa gidip dilan seyrediyordu onun gülüşünü görmek baran dunyası olmuştu öyle derken tam 1 yılı olmuştu bu bir senede dilan asla yanliz başina dişar çikmamişti baran izin vermyordu ailesiyle nerdeyse 1 yıldır konuşmuyordu sadece ayda 1 kere televon gorüsmesi yapıyordu baran dilan için bi alan oluşturmuştu onun sevdgi kitaplar çiçekler ile ilgilenmisti bir yılda ama dilan o kadar çok sikilmişt ki bu durumdan ama mecburdu. Ayrica baran bu sureçte dilan kıyafet giyminede ele uzatmıştı ona kendi zevkine göre bi gardrop oluşturmuştu bir yılı içinde baran hayatın anlamı dilan olmuştj resmen ona göz gibi bakıyordu ama dilan özgürlük kanatlarin elinden almişti işte bu yuzden dilan ne baran nede evligin asla kabuk edemyordu.
Yine gece olmuştu dilan yeni banyodan çikmiş pijamlarn giymişti saclarına en sevdgi portak çiçek kokul spreyin vurmustu yanaklar pembe dudaklar kiraz gibi olmuştu baran içeri girmisti kokuyu aldgi ana kendin kaybetmişti ve dilan dogru yaklaşmişti ve ona bakip kokusn içine çekiyordu dilan arkasina döndü ve baran bişey mi oldu diye sormuştu? Baran yok bişeey sadece sana bakyorum diyip dilan yaklaşmıştı ve saçlarına dokunp çok guzel kokuyor demişti dilan teşekkür ederim diyip yerine geçmek isterken baran kolun tutu ve kulagina yaklaşip artik daynamyorum ne zaman kadar bekliycem demişti dilan korkmuştu dilan geç oldu uyalım demişti ama baran dilan birakmak hic istemyordu çünkü kararlıydı ve belin tutup kendine doğru çekti önce dudaklsrina yapıştı ve sertçe öpmeye başladı dilan baran itt ve birak dedim sana baran dilan yaklaşti üstüne dogru yüryüp neden tam 1 yıli oldu hala seni bekliyorum beni istemeni beni sevmeni evligimz kabul etmenk bekliyorum dedi ve dilan kolundan tutu öyle sert sıkyordu ki kolun dilan bırak canim acıyor diyordu ama baran göz dönmuştu baram dilan hala anlamyormusun gormyormusun dimi diye sordu dilan neyi anlamyorum diye cevapladı baran gözünde yaş ve hafif tebusum ile sana deliler gibi aşik oldgum seni sevdgim seni istedgim gormyorsun dilan bu sözler karşısında şaşkındı ama dilan baran karşi ayni şey hisetmyordu şimďi nasıl derdi seni istemyorum abisin cani bagşlamişken nasil derdi ama dilan dürüst bir insandı baran donüp ben sana karşı aynı şey hisetmyorum dedi baran kalbine hançer gibi ağrı saplanmisti dilan baran bu evliligi mecbur yaptık kan dökülmesin kimseye bişey olmasın diye sen sadece benim yol arkadaşimsın ben hep öyle gördüm seni diye cevapladı benden daha iyilerin hak ediyorsun er yada geç bi günü evlik bitecek dedi dilan ve baran öfkeden deliye ďönmuştu demek er yada gec bu evlik bitecek ha tmm o zaman bitsin diye cevapladı baran.tmm bitsin sen özgurlgüne abinde mezara gitsin istyorsun ha dilan deyip kolun tutu baran dilan kaybetmemek icin ona bunu yapmak zorunda kalmişti şimdi seçimin yap dilan ya yarin itbaren benim gercek karım olacaksin yada abin ölmüne sebep.dilan gözleri açılmış baran hayir böyle biseg yapmasın diye donmuştu baran dilan yaparim seni 1 yildir bekliyorum ama sen benide aşkimda gormyorsun bu evdeki herkez anlyorsun ama bi tek beni anlamadin görmedin dilan ağlyordu senin boyle çıkarcı bir oldgun bilmyordu baran ben çikarçi değilm sen beni anlamyorsun diye cevap verdi baran dilan dönüp kararin ver dedi dilan başka çaresi yoktu artık bu evlik gercek olmak zorundaydi kısık sesle tmm dedi baran ne dedin duymadim diye tamam dedim allahın cezasi tmm baran peki o halde sakin kaçma fikrin yada kendine bişey yapma fikrine bulunma.baran odadan ayrilmişti dilanda yer çokup aglamişti istemedgim evlik istemedgin hayatm şimdide istemedgim bi adamla deyip sabah kadar agladı baran o gece odaya gelmedi ne kadar dilan aglamasina daynamasada bunu dilan icin yapmak zorundaydi çünkü eger bu evlik gercek olmasa aşiret soyu gelmese dilan öldürecekler biliyordu baran sen yaşa bende nefret et umrumda degik dedi içinden aslinda dilan baran fark etse ona merahmetin sevgisin gorse ne kadar ona benzedgin ama dilan bunu fark etmyordu. Sabah olmuştu dilan yatak ucunda uya kalmişti baran odaya geldi ve dilan uydgun gördü ona yaklasmak istedi ama korkyordu dilan hani harket yapacak diye dilan kap sesine uyanmişti ve dönup barana öfkeyle bakti tam çikaçken baran dilan tutup akşam hazirlan dedi sakin unutma bu gece bizim ilk gecemiz diyio çikmişti dilan yine aglamisti.

imkansız AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin