zoraki evlilik

620 25 1
                                    

Baran arkasına döndgünde tandik yüz siması vardi dilan ne istyorsun benden demeye başladginda baran dilan kolundan tutup sürükleyerek ahira götürdü dilansa zorba adam birak beni birak ne istyorsun bizden neden beni buraya getirdin birak gideyim lutfen baran ona öfkeli gözler bakıyordu dilan cevap ver neden beni buraya getirdin ne istyorsun benden baran dilan kolundan tutup itt dilansa bi hisimla kalip birak beni baran dilan zap etmeye çalişyordu ama nafile dilan ne olur birak beni ucagım kaçircagim dedginde baran gozlerin acip bakti hic bi yere gitmeyeceksin anladinmi dilan ne okur yapma gitmem lazim dedgin agzina banti vurdu elin ayagin baglamşti çoktan
Baran ordan ayrlımısti arkadaş keremi arayıp hal etmen gereken bi konu var bi başvuru yapacaksin dedi ve konaga varmıştı azade kapıda barandan mujdeli haber bekliyordu baran içeri girdi ne oldgu ogul o soysuzlarin işin hal etinmi dedginde baran babane hal ediyorum diye cevap vermişti.dilan kurturmak icin çablyordu ama boşuna artik çok geçti saat geçmişti uçagin kaçırmıştı üzüntüden uya kalmişti baran eve babasin yanina gelip beni affet baba yapacagim şeyden aldgim karadan dola affet beni demeişti.ertesi gun olmuştu baran dilan almaya geldginde dilan yers bayilmiş ve sayiklyordu gitmem lazim ne olur birak beni dedgin duydu baran. Baram kiz uyandirmaya çalişti haii kalk gidyoruz dedginde dilan gozlerin açmis ve uzak dur benden dokunma bana imdat diye bagryordu baran dilan kolundan tutup yür dedi ve konagin yolunu tutmuşlardı. Baran herkezi toplamişti herkez barandan haber bekliyordu baran içeri bi kiz ile giryordu kiz birak benii imdat yardim edin diye bağırıyordu sus diye bagirdi baran azade baran dönup kim bu kiz cihan evet abi kim dedginde bu dilan;dilan demir azade hemem koltuga kendin atmişti cihan abisin bakip niye abi bu kiz niye getirdin baran dönup çunku evlenyoruz dedi dilan donup baran bakti herkez baran bi agazdan laf anlatmay başlamişti azdenin çiglikar o kadar güclydu ki asla buna izin verme dedi baransa cihan ölsünmu istyorsun haa diye bağırdı herkez sustu baran bu isin tek çözüm evlenmemiz dilan ne işi ne evlenmesi diye bagryordu baran dilan kolundan tutup bi oday çikarti bundan sonra burda kalıcaksin dilan dönup barana ben seninle asla evlenmem diye bagirdi baran dilan elin tutup o zaman abin ölsun istersin ha deyip gozlerine baktı dilan baran dönup neden bunu yapıyorsun anlamyormusun benim gitmem lazim zaten ucagim kaçirdim senij yüzünden baran dilan dönüp akşam nikah var ne gitmesi artik hic bi yere gidemezsin deyip kapiy kitledi  dilan aglayrak birak beni ne olursun bırakk diye bağırıyordu baran aşagi indi ve herkez aksam hazin olsun nikah var dedi azdade oglum yapma ne olursun bu kan boyle kapanmaz dedginde baran eliyle cihan gösterip ölsunmu istyorsun ha onlardan birin öldürup sıra cihanam gelsin istyorsun dedi azade yerinde durdu ama amcasi ve kuzeni firat hinlik peşindeydiler baran fazla lafı uzatmayın herkez hazir olsun dedi ve azade kader seslenip aksam için hazilik yapmasin söyledi azade dilanin odasina girip ona eski bi gelinlik getirdi kalk katilin kiz giy şunu dilan sadece azadeyi bakyordu azade kalk dedim yoksa sana yapacagim bilirim dilan aglayarak kalip gelingi giymisti allahm ne olur yardim et bana beni be beladan kurtar dedi ve oturup gözleri şişene kadar agladı.
Nikah kiylacakmi?

imkansız AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin