alışma

754 26 2
                                    

Ertesi sabah olmuştu dilan koltukta uyordu baran da yatakta oturk bi şekilde uyumuştu baran uyanip kiyafetlerin degiştirmişti baran dilan yaklaşacaktı ki dilan gozleri açti uzak dur bende dedi ve kalktı baran hazirlan kahvaltyıa geç kalmyalım dilan banyo giti duş aldı ve bornoz giymişti ama giycek bisey yoktu ta ki gozun sag taraf dondurdgunde bavulun gordu pis adam en azdindan bunlar getirmis dedi ve çiçekli bi etek ve beyaz tişört giydi saclarin kurutu ve arkaya dogru att ve en sevdgi kokus portakal çiçekli parfümün gordgunde aglamya başladi abis hatirladi canim abim dedi ve kokusn sıkmıştı ve oday girdi baran dondu ve hazim dedi baran etkilendgi dilan guzelgi yetmezmiş gibi şimdi burnuna öyle bi koku geliyordu ki akli başindan gitmişti tmm dedi ve dilan kolundan çekti yürü dilan da yavas diyerek aşag indiler herkez kahvalti sofrasında baran bekliyordu baran dilan artik benim yerin buras dedi ve oturtu azade ve cihan birbirne bakti ama baran o evin agasi ydi onun lafin üstüne kimse söz soylemezdi buna azde bile dahil kahvalti faslı bitmişti baran çalişma odasina giti aklinda hala o koku ve dilan vardı dilan da odaya çikmak uzerydi ama azade onun kesip düş önüme iş yapacaksin hadi dedi ve dilana en agir işleri verdi dilan hiç ses yapmadan hepsin yaptı daha sonra saat baktı ve ahh nasıl unuturm allahım okula haber vermme lazım gitmedgim bilmeliler hemem baran yanına gitti kapıy çaldı ve içeri girdi sana önemli bişey soyleme lazim baran basin sallad okula gitmem lazim baran niye diye sordu dilan amarikaya gimedgim söylemeliyim yoksa okuldan atarlar beni dedi baran öfkelenip ayag kalktı dedgi şey artik okul yok dişar yok arkadaş yok ailen yok hata yok unutacaksın bunlar anladinm dedi dilan aglayarak ne diyorsun sen ben esirmiyi dedi benim emegim çalişmam ne var yapma dedi baran dilan elin tutuo kes sesin buna alişsan iyi edersin bende izins bu konaktan adım atlımycak anladınm dedi ve dilan alıp oday götürüp kitledi dilan bagrak senden kurtulcam pis adam anladinm dedi kapıy çalark ben haylerimde  vazgeeçmycegm anladinm diye bagrıyordu bu olay azadenin keyfin yerine getirmisti akşam olmuştu baran odan kildin açti ve dilan elinde kitap ile kanapede uydgun gördü üstün örtmuşt daha sonra kendiside yatakta oturp dilan izlemişti içinden dilan bakip niye bu kadar güzelsin diyordu dilan her yerine öyle derin bakıyordu ki saatin baktginda sabah olmak üzereydi baranda uyumuştu.
Günler geçyordu dilan o ev alişmaya baranda dilan alişmay devam ediyordu azade hergun dilan kin kusup onun gunu zehir etmeye devam ediyordu . Aslinda baran ne kadar gozunde intikam hirsi olsada kalbi çok temizdi merhamet dolydu onu kaba saba yapan annesizlikti ama dilan annesin çok benzyordu konag dilan geldginden konak canlanmişti babasıyla ilglenyordu cihan başta dilan kotu davransada babasin olan ilgisi onunda etkisij ve kalbin dokunmuştu cihan artik dilan ile anlaşyor onunla konuşuyor hata birlikte ders bile çalışıyorlardı dilan o evdeki herkez hersey anlıyordu hata ona eziyey edem azadey bile ama hala baran yumuşamamişti onun gözünde baran onun hayatın mahveden adamdı hayalerin elinden alan adami ama kalbin temiz oldgun biliyordu yine bi geceydi dilan pijamlar yoktu elbiseyle uyordu tabi uymak derse hala o odad kendin güvenli hisetmyordu çünkü önünde sonunda o evlik gerçek olacakti baran odaya gelmişti ve dilan baran dönup iyi geceler demişti ta ki kader kapiy çalip elinde bi kutuyla geldi ve dila verdi dilanda bu ne dedginde baran odadan çikti dilan kutuy aci ve pijama takimydi kader hanim güle güle giy dedi  gelin haim dedi dilan alıp giymişti baran oday girdi girebilrmiy dedi dilan da evet dedi baran gözün asla yerden kaldirmadi çünkü dilan ondan hala korktgun biliyordu dilan çok utanyordu hemen kanapeye geçfi tesekur ederim zahmet etmisin dedi baran başin sallad hadi o zaman sen yatga gec ben burda uyurum dedi dilan telas eti hayir gerek yok ben uyurum dedi ve iyi geceler deyi uyudu dilan ilk defa heycanlabmişti baran kalbinden ve aklindan geçenler artik engel olamyordu dilan merhametin sevgisi dürüstlüğü inadi onun çoktan kalbine yerlesmişti sabah olmuştu dilan once uyandi ve lavobay gitti baran gozun açtginda dilan yoktu yerinden kalkıp nerdesin dedi ve gözleri dönmüştü hayir dedi içinden olmaz birakmam seni birakamam dedi bi anda kapi açildi ve dilan gunaydin dedi ama baran sinirlenmişti dilan kolun tutup nerdeydin dedi dilan kormuştu ba banyodaydim dedi bi daha bana haber vermede  gitme dedi tam gideceken dilan istersen kafes koy daha iyi olur ne dersin dedi baran korkmusş ve sinirlenmişti hemen ordan banyo dogru giti aynaya bakip ne oluyor bana dedi kendine hakim olmama lazim kendime dedi icinden.

imkansız AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin