Sabah olmuştu dilan uyanmişti gozlerin açtı ve baran kuçagandaydı hemde elbisez bi şekilde önce şaşirdi sonra aklına dün gece geldi daha sonra kalkmak istedi ama bedenindeki agrı onu kalkmasına engeliyordu baran uyanmiştı gözlerin açıp günaydın dedi dilan dilan da günaydın cevabin verdi baran ee kalkmycakmisin dedi dilan sen kalk ben biraz daha uyucam diye cevapladı baran dilan alin öp kalkmistı 2 saat sonra olmuştu dilan duş almiş elbiselerin giymiş yatakta yerinden kalkamycak kadar bitkin solgun ve halsizdi daha sonra yine gece olanlar aklına geldi ve agladı sonra aşagaya zar zor inmişti kadar hanim dilan gorünce eyvahlar olsun kizim ne olmus sana böyle yüzun bembeyaz olmuş neyin var dedi abla biraz hastayım galiba dinlessm hic bişey kalmaz dedi kader hemen dilan alına dokund kizim ateşinde var bi kaç agır kesici verdi dilana ve çorba içirmişti azade mutfaga gelmişti ne oldu neyin var diye sordu sonra dilan yüzun gordu oda şaşirmişti çünkü dilan resms solmuştu azade dilan boyle görünce hiç bişsy demedi dilan oday çikmişti ve kendin ikiye büküp yataga uzanmişti akşam olmuştu baran işten eve gelmişti gözu dilan ariyordu kader gelin hanım biraz rahatsiz baram beyim baran hemen odaya kosmuştu dilan yatakta öylece uzanmisti baran gorunce dilan dilan neyin var aci gözün dedi daha sonra dilan ateşler gibi yandgın ve tirtir titredgin gördü hemen doktor çagirmişti ve doktor hanım karımn nesi var dedi doktor özel konuşmak istedi sonra baran anlamişti doktor karınz bünyesi ve vücüdu çok zayif yaşadginz ilişki ona çok agır gelmiş bu yüzden bol dinlenmeye vitamin takviyesine ihtyaç var demişti doktor hemen serum baglamıştı dilan ve bi kaç günu kendine gelir demişti barana sonra baran dilan yanina oturmuştu dilan soldgun görunce allah benim belam versin sevdgim kadın ne hale getirmiştim yüzunde ne mutluk ne renk ne hayat yaşam adeta onu ölüden farksiz etim diyerek aglamya başladı dilan baş ucunda sonra dilan alını öpüp affet beni dilan im dedi dilan ne dün gece travmasını nede baran kaldıramamişti ona çok agir gelmişti bu birliktelik dilan 2 gün sonra uyanmişti baran bi an bile dilan odadan dişar çikmamaişti dilan başindan ayrilmamisti dilan gozlerin açtginda baran gördü ve tebesüm ile gunaydın dedi baran yüz rengi gülüşj ufacik tebesum ile adeta dunyaya geri dönmüştü gunaydin sonunda uyandin nasıl hisedyorsun kendin iymisin canin yanıyormu doktor çagrıyim dedi dilana dilan telaş etme gayet iyim agirimda yok hem.diye cevap vermişti baran dilana donüp affet beni o gece için ruhun canin yaktgım için dilan barana donüp sen yanlış bişey yapmadın sadece hakın olan istedin asıl ben bu kadar bencil olmama lazımdı diye cevapladi baranın bu sözler biraz olsun içine su serpmişti ama hala dilan baran kocası olarak kabul etmedginde biliyordu nasil ki onun mecbur evlenmişti şimdide sadece mecbur oldgu için öyle söyledgin biliyordu....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
imkansız Aşk
FanficHerkez merhaba kan çiçeklerinden esinerek yazdgim bu hikayey sizinle paylaşmak istedim umarim beğenirisinz. yılı 2000 baran o gün uykudan heycanla uyanmisti ve hazırlanıp hemen kahvaltiya inmişti ve hemen annesin öp bugün bisklet almaya gidyormuyuz...