Dilan'dan baran artık yeter dayanmayorum neden anlamıyorsun olmyor yapamıyor görmyormusun seni sevemiyorum niye zorlyorsun artık bırak benii yoluma hayatıma gitmek özgur olmak istiyorum.
O Tutkulu gecenin ardından günler haftaler geçmişti baran ve dilan artık gerçekten karı kocaydı ama o günden sonra çok şey degişmişti baran dilan kaybetmekten onu birakıp gitmesinden o kadar çok korkyordj ki çünkü bilyordu dilanın kendisin sevmedgin bu evlik sadece mecbur olarak kabul edip ve yine tehditle birlikte olmuştular.ama baran dilan ne pahasina olursa vazgeçmeyecginide bilyordu.faka bu korku barana çok hatalar yaptırmış ve yaptıacaktı. Dilanın odadan bile çikmasina izin vermiyor kimseyle konuşmasına dahi müdahale ediyordu dilansa yine esir yine tutsak haytından o kadar yorulmuş ve kırlmıştı ki baran sevgisin gormeye dahi gücü yok ve her gun barandan daha uzaklaşmış ve kalbinde nefret yerin almıştı .
Baran dilandan duyduklar ile gözler alev top olmuş ve gözyaşlar sel olmuştu baran aci dolu bi çoçuktu annesine doymamışti şimdide canidan çok sevdgi onu sevmedgin ondan gitmek istedgin dugunca baran alev top gibi ortalıgı dagıtmışti ve dilan kolarindan sıkica tutup ona sen benim Sevgimn Esirisin dilan karabey istesende istemesende beni sevmek zorundan istememk zorundasın yoksa bu hayatı sanada ailende zehir ederim dedginde.
Dilandan öldür beni daha iyi senin gibj bir cani zorbayı sevmeyi beklemee benden baran.hem görmyormusun ben sana ne iyi bir eş nede sevgi merhamet gösterebilirm ancak sendenn nefrett ederim baran karabey.
Dedginde bara cinet geçirdi ve dilan kendine dahada yakın çekiip kulagına egilip senin kime ait oldgun göstercegim dilan karabey....
Dilan korkmuştu ne saçmalıyorsun sen bırak beni defolup git burdan dedginde baran gülmüstu gitmekmi? Artık biti artık sana merhamet eden seni kırılma diye aylarca senden uzak duran sen istemedgin sana kiyamyan adam yok.dilan baranin elinde çırpınıp duryordu birak benii diye aglıyordu.
Baran dilan korkunç gülüş atıktan sonra kulagina egilip "seni sabah kadar altimda inleticem dilan hem sadecd bugun deil her gece nefret etgin sevmedgin bu adamın altında dir dir ölum goreceksin andim olsun seni benden kimsenin almasına izin vermyicgem" dilan duyduklar karşisında korkmuştu titrek bi sesle bak baran bunu sakin dile konuşalim lütfen yapma deginde baran dilanin dudagina yapışmişti öyle sert öpyordu ki dilan barani itmesine ragme gücu yetmiyordu baran dilan sımsık tutu dilanın giyslerin çikarmya çalısti ama dilan bara tekme atıp odanın kapısına ulaşmayı deneseds baran dilanın saçinda tutup yataga fırlatı dilan aglayrak ve titrek bi sesle ne olur yapma diye bildi sadece baran dilanaın üstunde yerin aldgında eger bagırmayı denersen yemin ederim abin ölur. Dilanın artik yapacak hiç bişey kalmadi baransa hemen dilanın ustündekileri parçalar gibi çikardı baran dilan boynun öpmeye basladi dilan sesizce agliyordu baran durmak bilmiyirdu adeta eleri ile dilanın yüzün okşamya başladı ve dilanın gözundeki oh igrenir bakış gördüğünde dahada hırslanmış bi şekilde dilan dudaklarina yapıştı o kadar sert öpyordu ki dilanın dudaklar kanamya başlamısti ama baran göz donmüstu eleri dilanin göğsüne setçe doknyordu ve erkekligin dilana surtmeye başladı ve dilanın gözlerine bakip inleme hazirmisin karicim dilan kısik sesle senden nefret ediyorum diyebildi baran erkekligin sert bid şekilde dilanın kadinligina girş yaptı dilan bi çiglik atmıştı baran gulümsedi daha yeni başlıyoruz.dedginde hizlıca gel git yapti baran dilan cani öyle yanıyor ve acıyordu ki barani simsık tutu ve inlemeye başladi baransa dilana o geceyi hatirlatacak öyle izler birakıyordu ki hem ruhan hem bedenen baran öyle sert bi şekilde gel gitler yapıyordu ki dilan bagırmaya başladi baran yeter durr lütfen ama baran cani yanan dilan duymuyordu dilan daha fazla dayanmadi bayılmıstı baransa zevkten ve hırstan göz dönmüstu hala sert bi şekilde gel git yapıyordu dilanın kulagına eglip bundan sonra kime ait oldgun ögrenmiş oldgun karıcım sen benimsn dedginde dilan zar zor açik olan gözleri ile 'Öldür beni' diye bilmişti.Baran dilanin alin öpüp sen ölursen bende ölurum demişti ve kendin yatagın diğer tarafina birakti nefesi öyle hızli alip veriyordu ki dilanin kollarına alıp şimdi aglamayi kes ve dinlen ki agirın kalmasın ve buna alış artık tek gece degil artık her gece....
Dedginde dilan içten ölmek için allah yalvariyordu artik herkezden herşeyden yorulmuştu.......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
imkansız Aşk
FanfictionHerkez merhaba kan çiçeklerinden esinerek yazdgim bu hikayey sizinle paylaşmak istedim umarim beğenirisinz. yılı 2000 baran o gün uykudan heycanla uyanmisti ve hazırlanıp hemen kahvaltiya inmişti ve hemen annesin öp bugün bisklet almaya gidyormuyuz...