Eve dönmüslerdi dilan o gün gerçekten çok mutluydu hiç olmadgı kadar tebesüm etmişti baran dilan bu halinden çok memnun olmuştu akşam yemegi yemiştiler baran çalişma odasına gitmişti dilan da odaya çikıp kitap okumuştu saat 12 olmuştu baran odaya geldginde dilan kanapede elinde kitap uyaa kalmiştı baran dilan elinden kitap alıp bataney getirp yanına kıvrlmıstı nefesin hisetmek baran iyi geliyordu tum acisin ve dertlerin o an unutmuştu.
Sabah olmuştu dilan uyandginda baran baş omzundaydi ilk olarak tebesum etmişti ve baranın kokus hoşuna gitmişti sonra aniden çekilmişti baran şaşırmısti bişeym oldu diye sordu barana dilan yok bısey gunaydin diyip hemen banyoya gitmişti ilk defa heycanlanmişti kendisde anlamamıştı sonra kahvaltıya geçmiştiler baran şirket çalismaya gitmişti dilan da kader yardim etmeye kudret beyle ilgilenip günlük işlerın yerine getriyordu sonra kader gülüde alıp akrabalarına gitmişt azade firat ve hasan beraber cikmişlarda cihan da okulda evde sadece dilan ve kudret bey vardi dilan kader ve gül olmadığı için mutfak gitmişti yarım kalan tüm işleri hal etmişti o sırada baran eve gelmıştı evin sesiz oldgun görünce kimse olmadgin anlamısti ve odaya çıktığında dilan yoktu kudret bey de salonda cam kenarında sandalyesinde oturmuştu baran mutfağa gitmisti ve dilan saçların toplamiş bi hışimla işler hal ediyordu baran dilan o halin gorunce öyle derin bi iç çekmişti ki sonra dilan arksina döndgunde bi el onu arkadan öyle bir sarmışt kii dilan ıhıh diye bagirdi sonra baran korkutmak istememistim dedi ve sımsık sarmıs ve koklyordu. Seni çok özledim dilan diye kulagina fısıldadı ve kendin dilan sürtmeye başladı dilan önüne döndü baran bir gorucek baran evde kimse yok dedi ve eli dilan bacaklarına giti dilan baran dur baran dilan kendine çektı ve gozlerine baktı başin egip tam öpceken birden kapi çaldı dilan hemen baran itip kapiy açmaya giti ve bi kadin gelmişti dilan buyrun dedi merhaba ben ben derya diye içeri girdi sonra baram geldi ve şaşırmişt baran deryaa ne işin var burda dedi derya baran sevinmedinm siz ziyaret geldim baran pek derya sevmezdi hata hiç hoşlanmazdi çünkü azade vaktinde derya ile baran evlendiremk istemiş ama baran bunun olmasına izin vermemişti...Akşam yemeği olmuştu azade derya öyle bii anlatyordu ki sürekli ima sürekli baran yakistirma deryada bundan zevk aliyordu bu durum baran oldukça rahatsiz etmişti ama azadenin unutgu bisey vardı dilan hic umrunda bile olmamişti sonra yemek bitmişti dilan baran ben size kahve getiryim sende deryayla hasret gider demişti baran dilan bu umursamazlik hic hosuna gitmemişti kader dilan bu meselyi soyledgi halde baran dilan sinirlendirmey yemin etmis gibi gel sende bizimle kahve iç karıcm dedi sonra dilan da katıldı baran dilan kıskandirmak için derya övgu yagdirmaya başladı ama dilan hiç oralı olmamisti . Sonra mutfaga geçti dilan kader gelin kızım sen kocan nasıl onunla evlenmek istyen biryle kahve içtrisin baran hem dilan arkasından gelmişti ve her zamank gibi kapin arkasında yerin aldi ve dilan ne var bunda abla sonucta iş yapıyorlar kader dilan yani kiskanmyormusun kocan dilan dönup yoo niye kiskaniyim dedi. Ve gülümsedi dilan baran gördu kader mutfaktan çikti baran dilan demek beni kiskanmyorsun ha karicim dedi dilan nihe kiskanyim canim çoçuk myum sonucta hepmiz aklı başinda insanlariz baran ne kadar anlayişli karim var benim deyip tebesum eti dilana.baran dilan bu dedgin sinirlenmisti göruceksin dilan hanim bak nasıl seni kiskandırcam diye dedi durdu.
Sabah olmuştu derya elinde bi davet ile baranin yanina geldi evet baran bugun şirketin kutlaması var baran ah nasil unuturum dedi .
Derya firsat istfade eşli olacak istersen beraber katılalım ortak olarak baran dönüp madem eşli o zama ben eşimle katilicam diye sert bi şekilde altın çizer gibi soyledi derya kısık bi sesle tmm akşam görüşuruz o zaman diyip gitt.
Baran odaya geldi dilan sana bisey soylemem lazim dilan dinlyorum bu bi kutlama var beraber oraya katilicagiz eşli bi kutlama dedi dilan tmm ama kiyafet seçmem lazim dedginde baran kiyafetın hazır birazdan gelir dedi
Baran kiyafet tercihler mükemeldi herzamanki gibi dilan yakişicak şik sade ve kibar bi elbise seçmişti menekse yeşil biraz fırfirlı koldan tül dilan gozleriyle ayni renk bi elbiseydi dilan hemen hazirlanmaya koynumuştu hafif bi makyaj sade bi kolye ve küpe ve eline sade kelebekli bi parmaktan bileklik taktı saçların düzleştirip barkaya dogru att elibseye uygun bi toka ile tutuşturdu baran dilan kapı önünde bekliyordu dilan merdivenden indginde ona dönüp baktginda agzi açık kalmıştı bi kez daha aşik olmuştu dilana yaklasip çok güzel olmuşsun dedi dilan tesekur edrim sonra kulagina eğilip gece olacaklardan ben sorumlu degilm dedi dilan baranin koluna girip gitiler.Dilan ve baran kol kola içeri girmistiler herkez onlar bakıyordu ne kadar uyumlu ve harika bi çift gözüktüklerin dilendiryordu baran o gece sadece dilana bakti bi an bile gozun ondan kacirmadı dansta etmiştiler baran dansta dilan öpmemek için zor tutyordu sürekli eli dilan belinde göz hep üstundeydi masalarina aniden dilan diye seslenen bi genç yaklaşti dilan arkasina döndgünde mehmet deyi gülmsedi baran şaşirdi sonra mehmet dilan sarıldı baran dilan sarılan adam dövmemek için kendin zor tutup nefes verip almaya başladı dilan mehmet uzun zaman oldgu gorüsmeyeli nasilsin iyim dilan sen nasilsin insan evlenip bi habed vermez diye dert yandı dilan dilan gülümseyip nasip diye geçiştirdi baran onlar öyle gördükce kuduryordu adeta sonra dilan dönuo baran bu mehmet fakülte arkadasim dilan buda eşim baran diye taniştirdi baranın elinde olsa tokalaşmak yerine kafa atardi o şekilde bakıyordu gence sonra dilan e deniz ne napıyor oh nasil diye sordgunda baran aklindan mehmet biti bu defa denize geldi diye söylendi baran onlarin samim haleri hosuna gitmemişti dilan elin sikmaya başlamişti dilan barana ne oldgun anlamya çalışıyordu ama anlamyordu bi süre sonra baran dilan tutup bahçeye göturdu dilan baran ne olyor yine ne yapiyorsun diye sordu baran asıl sana ne olyor ne bu samim haler dilan ne var halimde arkadaşimla sohbet ediyorum dedi baran ya demek öyle....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
imkansız Aşk
FanfictionHerkez merhaba kan çiçeklerinden esinerek yazdgim bu hikayey sizinle paylaşmak istedim umarim beğenirisinz. yılı 2000 baran o gün uykudan heycanla uyanmisti ve hazırlanıp hemen kahvaltiya inmişti ve hemen annesin öp bugün bisklet almaya gidyormuyuz...