töre ve kan bedelj

1.1K 32 1
                                    

Dilan o gün heyecan ile uykudan uyanır ve elin yüzün yikar kahvaltı hazırlamaya başlar herkez kahvaltı için toplanmistir abis dilan evet kardeşim nasıl hissediyorsun son 3 gun bizden ayrilyorsun dilan cok heycanlyim abi sonuda haylerim kavusyorum dilan master yapmak için amarikya giymeyi hazırlanıyordu o kadad başarli ve akıl bi kizd ki dilan tam burslu davet kazanmisti annesi ordan lafa atlayrak ne gerek vardi master yapma der kizim babasi dilan başından öper benim kizim okuycak der. Dilan evden okula çıkmıştı son işlemlerin haletmek için atlar çok severdi evlerin yakında at çiftliği vardi her gun okul gitmeden önce oraya gidip atlar sevip havuç götürdü bugünde aynısın yapacakti üstunde beyaz bi elbise ve mavi hirka vardi saçla dalgali ve tokaya tuturmuştu ve en sevdgi koku portakal çiçeğiydi kendine has kokus ile mavi bisikletyle gidyordu oraya varmişti atlarin yanina gelip havuçlari veriyordu o kadar çok dalmıştı ki onlar sevmey etrafından bi haberdi başin kaldırdığında atin üzerinde bi kehribar gözlü bi adam ona o kadar sert ve dik bakiyordu ki korkmuştu ve adam ondan gozlerin çekmiyordu dilan paniğe kaplıp hemen uzaklaştı ordan ve aceleyele gitgi için bilekligin düşürmüştü.
3 gun sonra
Karabeyler sabah kahvaltilarin yapıyordu bi anda kap çaldi gelen kişiler baranın amcasi ve kuzeni firat hemen oturma odasına geçtiler amacai baran oglum mujdemi isterim bulduk sonunda baran kim dediğinde firat lafa atladi ve o pislik kanlimiz kim olucak 2 kiz ve bi ogular varmış azade kudret dönüp sonuda yuregimz soguycak ogul dedi ve baran donup kanimz yerde koyma baran ve cihan lafa atladi bu işi ben yaparim deyip delendi baran gözleri dolmuş aklına o gun gelmişti ve cihan elinde silah gördüğünde göz donmuştu hic kimse bu işe karişymcak ben halederim diyip gitmişt.
Dilan bavulun hazirlamis ailesiyle vedalaşmiş hava liman varmişti demirler dilan ugurlayip lokantya dönmüştü zümrüt aglyordu ablam şimden özledim diyordu hanifeyse surekli gitmesi şartmıydi deyip duruyordu ve zümrüt eve gitmişti lokantada sadece hanife seyit ve cevdet vardı lokantan etraf bi sür admlar dolmuştu hanife ne olyur dediğinde seyit anlamisti çoktan ve oglum kaç diyordu ki baran silan ile içeri girdi ve silah cevdetin alına dayadi hanife dur yapma ne olrsun bana evlat acısi yaşatma deyip duryordu seyitse beni vur oglumn bi suc yok diyordu ve baran uzatmadan hemen lafa girdi buraya kan dökmeye degil bu davayi kapatmaya geldim.adeta gozlerinden ates çikyordu seyit anlamisti cevdet hayir beni öldur daha iyi diyordu hanife sordugunda seyit cevapladi kizlardan birin kan bedel olarak istyoar dedi hanife hic düşunmeden dilan al dedi seyit ve cevdet hanifeye bakti baran hemen kiz getirin dedi yoksa olacaklardan sormlu degilm dedi cevdet ben kardesimn haberi yok hem o coktan gitmiştir dedi hanife hemen televona uzandi ve dilan aradi dilan açtginda kizim hemem dön baban fenalaştı dilan hic düşunmeden hemen bi taksiye dönup lokantanin yolun tutmuştu seyit hanifeye basi işareti yaptginda hanife oğlum ölsünmu istyorsun dedi ve baran deli gibi kiz nerde hanife dilan yolda geliyor baran adamla kapıda bekliyor bakin bana buraya bi kiz gelcek onu bana getireceksinz dedi cevdet ve seyit adeta çökmüştü dizlerin üstunde aglyolardı hanife oturmus nerde kaldi bu kiz deyip duryordu dilan lokantaya geldginde kaipda onu etrafin saran admlar oldgun gordu hemen bagirp baba abi yardim edin hanife cevdet tutyordu eger abin yaşasin istyorsan onlarla gideceksin dedi dilan imdat imdat diye bagryordu ve onu baran çiftliğine goturmek icin yola koyuldular baran arkasi dönümüs bi şekilde bekliyordu ve dilan sesleri tum çiftligi almiştk birak beni siz polise şikayet edicegim dedginde baran arkasına döndu ve dilan gozlerin acip Sennn.

imkansız AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin