1 OCAK 2024'ten Merhabalarrr🤍'Ceset' uzun zamandır aklımda olan bir kurguydu. Taslak oluşturup diğer hikâyelerimde ilerleme kaydedip bunda kafa patlatmayı düşünmüştüm çünkü yeni bir gezegen, ırk, yaşam oluşturmam gerekecekti. Sonunda başlamaya karar verdim.
Rehber daha çok geri dönüp kafa karışıklığını giderecek bilgiler içermektedir.
Bindik bir alamete gidiyoruz Ruvu'ya ahaha hadi hayırlısı:))
Yeni yılın ilk gününde yeni bir başlangıç ✨
☄️🚀☄️
Bundan yaklaşık 66 milyon yıl önce 10 km uzunluğundaki bir asteroidin Dünya'ya çarpması, dinozorların neslinin tükenmesiyle sonuçlanmıştı.
10 km çapındaki bu gök cisminin açığa çıkardığı muazzam enerji ile oluşan hasar onbinlerce km'den fazlaydı. Dehşet bir patlamanın beraberinde getirdiği büyük bir krater, yangınlar, şok dalgaları, ısı radyasyonu, asit yağmuru ve dev tsunamilerle dünyanın iklim koşuları değişerek Gezegenin yaşam türlerinin neredeyse tamamı yok olmuştu.
Yıl 2140 ve benzer büyüklükte bir asteroid Dünya'ya yaklaşırken canlıların ikinci bir sonu da yaklaşıyordu. Bu asteroidi atom veya nükleer silahlarla yok etmek mümkün değildi.
Bu gök cismini Dünya'dan nasıl uzaklaştırabilecekleri ve dönüşünü nasıl durdurabileceği hakkında bir fikirleri olmayan insanlık kendi çapında önlemler almakla yetindiler.
Çarpışmanın getirdiği büyük enerji ile olası felaketler yaşanmaya başlamıştı. Açtığı büyük krater, yaşanacaklar yanında hiçbir şeydi. Dev tsunamiler şehirleri vurup yok ediyor, dünyanın her noktası yangın, ısı radyasyonu ve asit yağmurları ile yüzleşiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YABANCI | Khiimel
Science Fiction𝐒𝐨𝐧𝐮𝐧 𝐠ö𝐭ü𝐫𝐝üğü 𝐲𝐞𝐫 𝐲𝐞𝐧𝐢 𝐛𝐢𝐫 𝐛𝐚ş𝐥𝐚𝐧𝐠ıç𝐭ı𝐫... 𝐃ü𝐧𝐲𝐚'𝐧ı𝐧 𝐲ü𝐳𝐥𝐞ş𝐭𝐢ğ𝐢 𝐟𝐞𝐥𝐚𝐤𝐞𝐭 𝐬𝐨𝐧𝐫𝐚𝐬ı 𝐚𝐳ı𝐧𝐥ı𝐤 𝐤𝐚𝐥𝐚𝐧 𝐢𝐧𝐬𝐚𝐧𝐥ığı𝐧 𝐲𝐞𝐧𝐢 𝐝ü𝐧𝐲𝐚 𝐚𝐫𝐚𝐲ışı𝐧𝐝𝐚𝐲𝐤𝐞𝐧 𝐤𝐞𝐧𝐝𝐢 𝐲𝐚𝐩𝐚𝐲 𝐳𝐞�...