1.kapitola

274 5 0
                                    

Jennie pov:

Zazvonil mi ten zpropadený budík a já musela zase vstávat protože dneska mám zkoušku jelikož mě povolali abych udělala choreografii na písničku play with fire.
Napustila jsem si vanu hodila do ní čokoládovou bombu do koupele a udělala si relax jenže v tom mi začal někdo volat
"Sakra! Kdo to sakra je?"
Kouknu se na obrazovku kde je napsáno Eunji
(Jennie osobní securiťák).
Hovor zvedne a přiloží si telefon k uchu,
"Aááno, tady jennie" na druhé straně je jen chvíli ticho než se ozve Eunjinovo hlas
"Dobrý ráno přeji paní Kim, omlouvám se že vás vyrušuji z toho co právě děláte ale chtěl jsem vám říct ze nakonec nám prijmuli naši t-teda vaši pozvánku i stray kids". Na druhé straně je ticho a mně málem spadla brada když jsem to slyšela,
"Opravdu? No tak to je skvěle! No tak to nachystejte o něco víc občerstvení takový vzácní hosté nemůžou přeci být někde kde není pořádné jidlo!"
Řekla jsem mu a hovor položila.
Čistila jsem si zuby a u toho si pobrukovala písničku super shy má velice oblíbená a že já si potrpím na písničky jakožto zpěvačka,
" i'm Super shy super shy but wait a minute while i make you mine make you mine"
Z koupelny jsem vyšla rovnou do kuchyně a nasypala si do misky cereálie s mlékem.

Bylo 11 hodin dopoledne a já nasedla do svého černého mercedessu nemám svého řidiče kterého jsem tak moc nechtěla a protestovala jsem tak dlouho až jsem ho nakonec nedostala.
"Ty kretene dívej se doprdele na cestu kurva!"
Zase jsem nestíhala bylo 11:33 a já měla být v 11:40 už v hale no a s dopolední dopravou to nejde tak snadno takže ZASE prijdu pozdě.
Nakonec jsem přišla v 11:42 takže jsem to vlastně stihla i když jsem asi třikrát skoro zajela nějaké děcka.
Ve 12:10 mi začínala má první zkouška ale ještě bez ostatních skupin za což jsem ráda protože si to nechci zkazit když tady budou všichni to by byl trapas.
"Oh, i've always liked to play with mmm".
"Aáá!,sakra moje noha" při téhle větě jsem dostala křeč do lýtka, "sakra paní Kim jste v pořádku? Co se vám stalo?" Běžel za mnou Eunji klekl si ke mně a začal mi sahat na mojí nohu která byla v křeči nebylo to vůbec příjemné ale poslední dobou se mi to stávalo v podstatě pořád řekla bych že to je tím stresem že sem přijdou ONI.
"Eunji jsem v pořádku! Byla to jen křeč už to neřeš určitě si taky někdy dostal křeč do lýtka nic s tím neuděláš!" Zakricela jsem na něj když stále nepřestával panikařit a mluvit moc rychle a nahlas.
"Omlouvám se paní Kim. Ale slyšel jsem že na křeče pomáhá hořčík, mám vám ho přinést?"
"Opravdu? No tak to mužem zkusit protože si nemůžu dovolit aby se mi to stalo při vystoupení".

Je 12:33 a už sem pomalu chodí skupiny k-pop a já jsem v maskérně a řekla jsem si že to vezmu tak trochu jako na koncertu a aspoň nějak me nalíčí moje kostimerka Hea, je to vyhlášena kostimerka po celé jižní Korei.
Hea mi vybrala oranžové stíny přes celé oko, linky ne moc velké jen takové jaké bych nosila v normálním životě, řasenku jelikož jsem asiatka nemám moc řas takže ji vlastně potřebuji, no a potom už jen lesk na rty.

12:50 a je na čase moje zkouška, už jsou tam všichni a ja se motivuju abych něco nepodělala
"Paní Kim už musíte jit" řekl Eunji blízko vedle mě, tak jsem zjistila ze je na čase vyjít na podium a zatančit tam mojí choreografii. Nad věci nad kterou jsem nikdy nepřemýšlela je ta že hyunjin vlastně taky dělal choreografii na píseň play with fire což je hustý takováhle skupina takovouhle píseň.

Insane, insade
Už začínám tancovat a není to vubec špatné protože se na mě povzbudivě usmívají a to mi dodá všechnu odhodlanost.
I've always liked to play with fire
Začal refrén sakra tak jo to zvládneš, skok a obvykle v tom skoku dostanu křeč ale nic joooo!
Always liked to play with fire
(I've always liked to play with).
A ja zvládla svoji choreografii, halou se rozezněl "aplausse" poklonila jsem se a měla jsem tam menší proslov "ahoj, jsem moc rada že jste sem přišli moc si toho vážím a potřebuji vědět jestli to stálo fakt za to?aby to šlo na pár koncertů" dala jsem si pár neposedných pramenů za ucho a dokončila svůj proslov, potom jsem se jen poklonila a odešla z pódia.

Byla jsem už skoro v maskérně když mi někdo poklepal na rameno "ahoj ja jsem felix tohle je bang chan, klidně mi říkej chan a tohle je seungmin, čááu".
"Oo ahoj ja jsem jennie ale t-to už jistě víte ze?" Sklopila jsem hlavu a do tváři se mi nahnala červeň.
"Jasně ze víme! No aale aby jsme se dostali k tomu proč tady jsme protože kdyby ti to měl říct Felix tak se to nikdy nedozvíš, takže jde o to že všechny skupiny jsme se domluvili a shodli jsme se ze by jsme mohli jít na společnou večeři a poradně se domluvit na to turné co bude"
A sakra to turné ja jsem na to úplně zapomněla!
"Jo jasně to turné, ehehe no jasně t-to můžeme no" sakra! musím být červená jako rajče
"No tak domluveno jo a můžeš jet klidně s námi jsme domluveni s holkami ze můžeš jet s námi a oni pojedou jinou limuzínou"
"Eheh no jasně tak jo tak jen počkejte ch-chvilku"
Sakra vic sem se zadrhávat nemohla!
Už jsem se svlékla z me sportovní podprsenky protože si vždy beru at už na koncerty tak už zkoušky vždy sportovní podprsenku, no a teď si beru černou krajkovanou podprsenku když v tom mi někdo vlítne do maskérny "kurva!" Ten dotyčný zavře dveře a ja si rychle obleču podprsenku a oversize tričko a jdu otevřít dveře stal tam...nene kurva! "Čau hele promiň ale klepal sem tak jsem si myslel ze tam nikdo není fakt se omlouvám".
"To nic ja jsem neposlouchala ale co si potřeboval? Jo jinak jmenuji se jennie" pokloním se a podám mu ruku "Jo ja vim ja jsem hyunjin" podal mi ji nazpět a stiskl ji
"No chtěl jsem se zeptat jestli tady nemáš lak na vlasy?"
Jo jasně ze mám co by to bylo za maskérnu kdyby tady nebyl lak na vlasy že?" Usmála jsem se na nej a cítila jsem jak mi hoří tváře proto jsem sklopila hlavu
"Tak počkej jen pro to dojdu". zavřela jsem za nim dveře a šla pro lak.
"Tak tady"podala jsem mu lak, on si na svůj velice povedený účes nastříkal jak už zmíněni lak.
Sledovala jsem jeho každý pohyb ale při mé smůle si toho všiml a ušklíbl se "Tak tady paní Kim" podal mi lak a pomalu mizel ale těsně před tím než zabočil do levá se na mě podíval "ale teda mas je krásný".
řekl s úšklebkem na tváři a v mžiku zmizel za rohem chodby.


Ahoooj tady majkl a moje první kapitola knížky my little girl má to přes 1000 slov.
Kdyby jste někdy viděli nějakou chybu určitě mi to napište a ja to opravím.
Tak určitě napište jestli se vám to líbí a ahooj

Majkl:)

Play with fire /Jennie x Hyunjin/ stray kids, black pinkKde žijí příběhy. Začni objevovat