Jennie pov:
Náramně jsem se bavila, povídala jsem si s Jiss o tom co se nám za tenhle týden stalo.
Potom co jsem dojedla svoje poslední kolečko mé rolky tak jak jsem říkala jsem stejně měla hlad..
V tu chvíli jsem v periferním vidění zaregistrovala Hyunjinovo pohyb jakoby se protahoval, neřešila jsem to do té chvíle než se mě jeho nohou nedotkl, nedalo mi to ale chtěla jsem ho škádlit, nechala jsem si to líbit a moji nohu dala blíže k té jeho, ještě jsem to doplnila tím že jsem se šibalsky usmála a zvedla k němu pohled.Nechala jsem Jisoo domluvit a omluvila se že musím jít na toalety.
Přišla jsem na toalety a opřela jsem se o umyvadla, podívala jsem se do svého odrazu v zrcadle a potom zase sklopila zrak do umyvadla.
Má odvaha se mi moc nevyplatila když se mi i z tohohle dotyku rozklepaly nohy a tam dole mě tak hrozně nepříjemně tlačilo, ještě když jsem viděla tu jeho tvář jak se tvářil když jsme se sebe dotýkali.Z myšlenek mě vytrhlo to ze někdo vstoupil na toaletu ale myslela jsem si ze je to jen nějaká dívka tak jsem měla stále sklopnou hlavu.
Názor jsem ale změnila hned jak se mi něčí svalnaté paže obmotali kolem mého pasu, SAKRA! To je ON!
Zděšeně jsem vzhlédla do zrcadla naproti nám a podívala se na dotyčnou osobu co je natiskla ke mně,
No jistě byl to on.
"Víš že jsi docela zlobivá holčička?" Zeptal se mě a já se dívala na něj jak se jeho hlava opírá o mé rameno v odrazu v zrcadle.
Hned jak to dořekl tak jsem sebrala veškerou odvahu v mém těle, otočila sem se na něj a podívala se mu zpříma do očí.
Svůdně jsem se na nej usmála a on se také ušklíbl, když v tom mu jeho pohled spadl na mé rty.Hned jak se mi přestal dívat na rty a začal zase s našim očním kontaktem jsem si k němu stoupla čelem. "Ano jsem zlobivá holčička Hyunjine Hwangu." Podívala jsem se na nej svůdně a zkousla si ret.
"Uhuhu Jennie přestaň mě svádět nebo se opravdu neudržím." Řekl mi s kamennou tváři políbil mě na čelo a už se dal k odchodu ale ja nechtěla aby odešel ja toužila po jeho dotecích, proto jsem ho chytla za rukáv od jeho smokingu aby se zastavil a podíval se na mě.
"Copak chceš krásko?" Zeptal se mě a furt ze mě neodtrhnul zrak.
Ja jsem se mu ale potom co mi řekl nemohla podívat do tváře protože ty mé hořeli.
Vzal si mou bradu mezi ukazováček a palec a přinutil mě se na nej podívat, pak to ze mě ale vypadlo.
"Co takhle pusinku?" Zeptala jsem se ho a on na malý moment ztuhl jakoby nečekal ze se tohle někdy ozve z mých úst.
"Opravdu chceš krásko?" Zeptal se mě a opět pohledem sjel na mé rty a ja se nad tím oslovením snad ještě vic začala červenat.
"Ano moc moc po tom toužím pane Hwangu."
Nemohla jsem prostě odolat a zase jsem po něm hodila můj svůdný pohled.
Ani chvíli neváhal a v tu chvíli byly naše rty jako jeden celek, jako puzzle prostě stvořené jen pro sebe, nemohla jsem odolat byly sladké a jemné že jsem se nemohla nabažit.Kdyby nebylo nedostatku kyslíku řekla bych ze se líbáme doteď ale kyslík je proste svine a mi už jsme se od sebe odtáhli.
V tu chvíli kdy jsme se odtáhli jsme řekli v tu samou chvíli tu samou větu "Jakoby k sobe patřili." Oba jsme se usmáli na toho druhého a Hyunjin pustil jeho ruce z mých boku a až teď jsem si uvědomila jak moc drsně mě držel řekla bych ze tam budu mít malé modřinky.
Ještě než stihl vzít za kliku tak se zastavil a pohlédl na mě s úsměvem na tváři. Potom už opravdu vzal za kliku a odešel.Opravdu jsem to udělala? Vždyť se známe jeden den a ja jsem mu už prozkoumávala jeho ústní dutinu.
Přišla jsem asi 10 minut po Hyunjinovi protože jsem se stále úplně nevzpamatovala z toho co se stalo.
"Můžeš mi říct kde si půl hodiny byla?"
Zeptala se mě Jisso. Sakra ja tam byla půl hodiny co ji teď mám asi říct? Že jsem se líbala s Hyunjinem?
"No to nemůžu." Řekla jsem ji s kamennou tváři a napila se červeného vína.
"Cože? Jak jako že mi to nemůžeš říct?"
Ajajaj jestli ji to neřeknu tak mě nikdy nenechá a bude to furt vytahovat.
"Nooo, byla jsem na velké a-aa přišla tam jedna holčina myslím ze se jmenovala Jiwoo tak jsme si pokecali, hehe."
"Na záchodech jste si povídali jo?"
"N-no jasně." Řekla jsem a snažila se znít přesvědčivě.
"Pravdu!" Řekla rázně, aha no tak to asi moc přesvědčivě neznělo.
"Tak nechceš dneska spat u mě a tam bych ti to řekla." Doufala jsem ze řekne ze jo ale vlastně jsem ji to nechtěla říkat protože n-no protože je to něco soukromého ne?
"Tak dobře ale nemysli si ze na to zapomenu!" Řekla a pohlédla na mě přísně.
"Jasně.""A jaké mas nápady ty Jennie?" Zeptal se mě Chan a ja nevěděla co mám říct. Sakra! To jsem byla tak mimo?
"No e-eh napadlo mě jak už jsem říkala na zkoušce ze by jsem tam mohla zatančit tu moji choreografii anebo mě napadlo ze by jsme s Hyunjinem mohli nějak zkombinovat moji a jeho verzi choreografie a udělali by jsme společnou show, přeci jenom mame ještě měsíc čas takže by jsme to mohli stihnout."
Možná to byla kravina a nešlo by to ale možná by mě to bavilo vic než kdybych to tančila sama."Ty jo no to není vůbec blby nápad Jennie, ale nevadilo by vám kdyby jste třeba dvakrát týdně byly spolu jen vy dva minimálně dvě hodiny?"
No tyvole jasně ze mi to nebude vadit, vždyť je to můj bias.
"No mne teda vůbec myslím ze si docela rozumíme nevím jak ty Hyunjine ale ja se zastávám toho názoru ze by jsme to měli aspoň zkusit." Řekla jsem poněkud sebevědomě a měla na tváři úsměv."Ja si taky myslím ze by jsme se měli více poznat."
Řekl a šibalsky se na mě usmíval.
Sakra to jsem si naběhla.
"No tak v tom případě domluveno a vy se nějak domluvte na tom kdy v týdnu se budete scházet."
To bylo poslední co Chan řekl směrem na nás a potom se vyptával dalších.Domu jsme jeli už naši limuzínou a ja s Jissou jsme se rozloučili s Lisou a Rosé ty ještě šli někam do baru a my jsme se vydali ke mně do apartmá čím dal tím blíž k mé smrti.
"Copak si dáš mám tu víno nebo třeba džus?" Řekla jsem když jsme byly v kuchyni ona si sedla na ostrůvek s ja stala přímo naproti ní.
"Teď nechci nic vic než odpovědi." Řekla s úšklebkem ve tváři a ja věděla že bude zle.Čauky mame tady další kapitolku tentokrat s 1160ti slovy.
Doufám ze vám vyhovuje to jak často vydáván kapitolky protože musím mít taky čas na to to psat že?
No nic. Jinak co říkáte na Hyunjina a Jennie už proběhla jejich první chvilka a má se svěřit s tím co provedla Jisse, ví myslíte řekne ji to nebo si zase něco vymysli?
Majkl:)
ČTEŠ
Play with fire /Jennie x Hyunjin/ stray kids, black pink
RomancePlay with fire. Hmm pro někoho jen písnička. Pro Jennie a Hyunjina to byla vstupenka k lásce.