7.kapitola

103 2 0
                                    

Jennie pov:
"Jo možná je to k neuvěření ale fakt jsem se políbila i přes to ze se známe jen jeden den."
Řekla jsem když jsem ji dořekla ten incident na záchodech.
"No holka, ja ti fandím." Cože to právě teď řekla?
"To myslíš vážně? Ja myslela ze na mě budeš řvát."
Koukala jsem na ni s udiveným výrazem.
"No jasně vždyť je to tvůj bias ne?"
"No jasně. Hehe." Odkašlala jsem si když jsem zjistila že není naštvaná.
Po vysvětlení jsme si šly lehnout k televizi na gauč a koukali na seriál coffe and vanila.

"Au!" Vykřikla jsem když jsem pocítila ostrou bolest v zádech.
"Sakra, zasranej gauč!" Hned jak jsem vykřikla tak jsem vzbudila i Jisso.
"Doprdele musíš tak řvát?" Podívala se na mě ještě s velmi rozespalým výrazem.
"Promiň. Počkej kolik vůbec je?" Vstala jsem z gauče a šla pro mobil.
"11 hodin." Řekla jsem a šla jsem si pro svůj milkshake do kuchyně.
"Myslím ze by si mu měla zavolat." Řekla Jisso když jsem pila svůj milkshake, tak moc jsem se ji lekla ze jsem se s nim zadusila.
"Sakra." Kašlala jsem a polila jsem si svou mikinu.
"Ale opravdu!" Řekla rázně
"Kdyby si mě teď tak nevystrašila tak bych byla i pro ale ještě před tím než to udělám tak bych se měla převléct." Odložila jsem si svůj drink a odešla do mé ložnice s Jisso za zadkem.
"Takže mu zavoláš?" Pane bože ona je fakt hrozná
"Ano zavolám co asi tak mám dělat?"svlekla jsem si svou mikinu a byla před ni jen v podprsence, šla jsem si do skříně pro triko.

Vytočila jsem jeho číslo, kdyby jste se ptali jak jsem vzala jeho číslo tak ještě před tím než jsme jeli domů mi Chan dal jeho číslo, kvůli treninkům.
"Ano? Tady Hwang Hyunjin co si přejete?" Ozvalo se z druhé strany.
"Ahoj tady Jennie Kim hele teď neřeš jak jsem přišla k tvému číslu ale chtěla jsem se s tebou domluvit na těch trénincích, protože jsme na to včera neměli úplně čas."
"No jasně tak ja nevím ja teď mám čas furt takže jestli nic nemáš tak můžeme už dneska začít?" No jde na to docela rychle.
"No jasně taky proto jsem ti volala ze bych ti nabídla dnešek." LEŽ!
"Dobře a v kolik? Mne by třeba vyhovovala druha hodina?" Jde na to nějak rychle, ale to se mi líbí!
"Muže být. Tak Jo no a budeme trénovat třeba u vás v JYP hale nebo jak?"
"Jasné s tím jsem počítal tak se měj."
"Ahoooj." A típla mu to.otočila jsem se na Jisoo a ta cekala na odpověď.
"Ano jdeme spolu ve dvě hodiny na trénink."
Jisoo mě popadla za ruce a začala vřeštět a skákat.
"To je super Jennie tak ty si konečně už někoho najdeš!" Počkat cooo! jak ona to bere?
"Nic v tom nehledej čistě jen trénink."
Pustila moje ruce a ja šla do kuchyně nám udělat nějaký oběd.

Hyunjin vyšel z jeho černého mercedessu a ja šla za ním.
"Ahoj Hyunjine." Zamávala jsem na nej s hned si mě všiml.
"Ahoj krásko." Co to řekl momentálně jediná věc kterou jsem mohla udělat je ta ze jsem sklopila hlavu k mým teniskám.
To by ale nebyl Hyunjin aby nevzal moji bradu mezi dva prsty a nedonutil mě se na nej podívat.
"Proč tohle vždy děláš krásko? Vždyť jsi krásná když se červenáš, ještě ten pocit když to děláš kvůli mně." Cože ti právě teď řekl? To mi jako lichotí?
No tak moment proč se tak přibližuje? Nenee!
On mi dal pusu, ZASE! A ja spolupracuji.

"Tak a napadlo mě že by jsme tam měli i oheň třeba za sebou, podívej Hyunjine." Ukazovala jsem mu můj plán na naši choreografii.
"A mě zase napadlo ze by jsme mohli být sexuální partneři." Zvedl se a šel pro něco do tašky. No tak moment t-to nemyslí vážně ze ne!
"Myslím ze na to teď není vhodna chvíle, když pracujeme na naší choreografii." Snažila jsem se o co nejpřísnější pohled.
"Ale neřekla si ne takže to znamená že by si chtěla?"
"No to by mě zajímalo kde si na to přišel?"
"Když si mě neodmítla pouze si přešla k jinému tématu." Dal zpátky svoji flašku a přešel ke mně.
"Co to obnáší?" Ano! Neodolala jsem s proste se ho na to zeptala, no a co jako?
"Tím chceš říct ze nad tím přemýšlíš?"
"Asi." Ja ani nevím proč jsem to řekla.
"Sex se mnou to je asi jasné že? No většinou spolu nechodit na veřejnosti, když jeden tomu druhému zavoláme tak proste musí přijít."
"Co když budu mít něco neodkladného?" Hyunjin se ušklíbl.
"Pak čeká trest, už jsem ti vymyslel ten tvůj, ty potom můžeš vymyslet můj trest."
"A jaký je můj trest?" Vykoktám ze sebe.
"Jasně krásko. Koupil jsem ti takovou krásnou hračku a tu hračku ti strčím do tvoji malý Jennie budeš to v sobe mít cely den a ja samozřejmě budu s tebou, u sebe budu mít takový ovladač na kterém ti budu moc nastavovat rychlost a ty se mezitím budeš muset ovládat a nevzdychat." Intenzivně se na mě díval, a ja jsem na sucho polkla.
"H-Hyunjine? Jak jako hračka? A jak jako ze mi to do ni strčíš?"
"Počkat, Jennie ty, ty si ti ještě s nikým nedělala?"
Sakra! Jak mu to mám jako říct mám mu říct ze přesto ze mi je 27 tak jsem se s nikým ještě nevyspala a chci to dělat a tím pravým.
"Ne." Sklopila jsem zrak protože v tu chvíli jsem se cítila snad nejtrapněji za cely svůj život.
"Ježíši promiň tak to vypust z hlavy ja, ja jsem si myslel ze už si zkušená když si tak slavná."
"No čekám na toho pravého víš?"
"Jasně ja to chápu tak vis co neřeš vůbec nic co jsem ti řekl proste jakoby se nic nestalo, okey?"přešel k oknu a díval se z nej tím pádem byl ke mně zády.
"Ale, co kdybych to s tebou chtěla zkusit?" Přešla jsem k němu a objala ho kolem pasu, cítila jsem jak ztuhl.
Chvíli jsme tak stali až dokud se ke mne nepostavil čelem, dívali jsme si do očí, bylo to tak intenzivní ze jsem se toho pocitu nikdy nechtěla vzdát.
"Tím chceš říct co krásko?" Zase jsem dala hlavu dolu a koukala na své tenisky.
Zvedl mou hlavu a políbil mě.
"Ptal jsem se tě na něco krásko."

Další kapitola guys!
Fakt se omlouvám ze teď vůbec nevychází kapitoly ale jsem strašně líná takže není divu.
Každopádně začíná se nám to tu docela rozjíždět😏
Tak zase paaaa!🙋🏽‍♀️

Play with fire /Jennie x Hyunjin/ stray kids, black pinkKde žijí příběhy. Začni objevovat