Jennie pov:
"Channie co kdyby jsme zavolali Felixovi?" To by bylo docela dobry domluvili by si schůzku a bylo by.
"Když ja nevím jestli je to dobry nápad." Podíval se na mě se štěněcím kukučem.
"Ale jo!" Řekla jsem mu a vypalovala jsem mu očima díru so těch jeho.
"Tak jo teda." Jo! Vyhrála jsem, přeci jenom co by se mohlo stát, Felix bude chtít aby se to vyřešilo.
Chan vytáhl mobil a vytočil Felixovo číslo.
"Felixi." Hlesl a šlo na něm sakra poznat ze je nervózní.
"Nechceš si promluvit?" Viděla jsem slzy v jeho očích, které ale zatím držel.
"Tak třeba už dnes?" Tak jo Felixi, prosím Řekni jo!
"Tak se sejdeme v kavárně jak pracuje kaila."
"Dobře tak ve čtyři." Tipl to a podíval se mi do očí, začal se usmívat, on se usmívá!
"Joo!" Vypískla jsem a objala ho kolem krku.
On si ty jeho omotal kolem mého pasu.
"Ale co mu mám říct?" Řekl a odlepil se ode mě.
"No tak v první řadě se mu omluv." "No jasně a co dál, mám mu říct že ho taky miluju aby mu to nebylo líto?" "Ne to ne! Řekni jen že mu jeho city nemůžeš opětovat." "No a potom mu řeknu ze to nic nemění na tom že ho mám stále rad jako kamaráda." "No vidíš." Usmála jsem se a on mi úsměv opětoval.Je čtvrtek večer a ja jsem docela dost nervózní, kvůli Chanovi a Felixovi. A taky kvůli zítřejšímu tréninku s Hyunjinem, bojím se toho že na mě bude zase tak divně sahat a říkat takové divné věci. Ja vim že třeba v té choreografii na mě sahá ale to k tomu proste patří, ja spíš myslím mimo tu choreografii.
Je ráno a ja zase nestíhám, a už tam mám deset minut být. Paráda!
"Ahoj Hyunjine." Zamávala jsem mu když byl naproti mne.
"Ahoj krásko." Šel ke mně a objal mě.
"Tak co jsi připravena na dnešní trénink?" Zeptal se mě když už jsme šli do haly.
"Ale vlastně celkem jo." To už jsme byly v hale.
Tak jo možná jsem si trochu naběhla, protože jsem do té choreografie dala také pár odvážných doteku.
Například že se mi bude dotýkat pasu a stehen."Tak začneme?" Řekl když přišel k zrcadlu kde jsem ja stala a hledala píseň play with fire.
"Mhm." Řekla jsem zatímco jsem už našla písničku co jsem hledala.
On mě zezadu objal kolem pasu a díval se mi do mobilu.
Byla jsem nervózní ze mi kdokoliv napíše nebo udělám nějakou chybu a najedu na nějakou stránku.
Vlastně ani nevím proč jsem měla takový stresy.
"T-tak můžeme." Řekla jsem vyděšeně, a opatrně se mu podívala do očí.
On koukal do těch mých intenzivně, jako když jsme se viděli na těch záchodech.
On se po chvíli ušklíbl políbil mě na čelo, a odešel ode mě."Oh, i've always liked to play with (mmm)"
Par ladnými kroky jsem k němu došla, a chytla ho za rameno.
Mezitím co jsme si intenzivně koukali do očí jsem kolem něj chodila.
On mě popadl za pas a vyzdvihnul mě do vzduchu,
A konečně se nám to podařilo.
Protože vždy buď jsem spadla nebo mě špatně chytl a proste mě neudržel a ja spadla zas na nohy."Šikovná!" Vypískl a šel ke mně a objal mě ja jsem radosti začala plakat a chytla ho kolem krku.
Obmotala jsem si nohy kolem jeho pasu, a abych nespadla chytl mě pod zadkem.
Dívali jsme si do oči zas a znovu.
"Ja nevěřila že to někdy dokážeme." Usmála jsem se na něj a zase ho objala.
"Ja jsem nám věřil Jen."
Pozastavila jsem se nad tou přezdívkou ale nakonec jsem se zase pousmála.Na hale jsme byli až do noci, aby jsme to poradně natrénovali sice mame ještě asi tak tři týdny do turné ale museli jsme to mít dokonalé.
Už jsme byli před halou a přišlo na loučení.
Mezi námi nebylo žádné napětí nebo nějaké trapné ticho.
Bylo mi s nim příjemně.
"Tak se měj." Zamávala jsem na něj a usmála jsem se. Už jsem se otočila ze půjdu jenže on mě vzal opatrně za paži, tím si mě k sobe otočil a zase mě objal kolem pasu.
Byla jsem docela zaražena protože jsem necekala ze něco takového udělá. Zase.
Dal si hlavu na mé rameno a ja mu hladila jeho jemné vlásky.
"Kdy se chceš zase vidět? Doufám ze co nejdřív."
"No mohli by jsme se vidět třeba v pondělí?" Usmála jsem se na nej nervózně, protože mi nebylo vůbec příjemné ze mi teď mohl koukat na má prsa jak chtěl, vim přes bundu asi ne ale i tak mi tato poloha nebyla vůbec příjemná.
"Tak pozdě?" To už se na mě podíval, a ja mohla vidět v jeho očích jiskřičky.
"Nejsi nějaký nedočkavý?" Začala jsem se smát jeho reakci.
"To vis začal jsem si zvykat že se vidíme dvakrát týdně." Furt mě držel kolem pasu a ja jeho kolem krku.
"No tak vidíš tenhle týden se vidíme už po druhé, a příští týden se taky uvidíme dvakrát."
On se mi podíval na mé rty, a já jsem to po něm zopakovala.
Vlastně ani nevím co to do mě vjelo ale hned jsem se po nich vrhla.
On samozřejmě spolupracoval a do polibků se usmál.
Po tom co nám došel dech jsme se od sebe odtrhli, po takovém líbání mě okamžitě začali brnět a pálit rty.
Zase jsem se nervózně usmála protože jsem si až teď uvědomila co jsem to zase provedla.
V tu chvíli co se mi zase chtěl nalepit na mé rty se mi rozezvonil mobil.
Hned mě napadlo že by to mohl být Chan.
No jasně že to byl Chan."Ano?" Řekla jsem s úsměvem na tváři a doufala ze mi řekne jen dobré zprávy.
"Jennie. Ono. My jsme. My jsme se dohodli že zůstaneme kamarády." Řekl štěstím bez sebe a ja se malém dojetím rozplakala.
Dala jsem si ruku přes pusu.
"Pane bože Chane to je skvělé." Už se mi blýskali v očích slzy.Chvíli jsem si volali ale ne moc dlouho protože jsem nechtěla aby Hyunjin čekal.
"Tak ahoj Channie." Řekla jsem na rozloučenou a hovor típla.
"Jakto ze ti volal Chan?"
Samozřejmě že se zeptá zvědavec jeden.
"Něco jsme řešili." Odbyla jsem ho a dal už to nechtěla řešit.
"Je to kvůli němu a Felixovi?" Jak o tom kurva věděl?
"Jak o tom vis?" Zvědavost mi nedala.
"Felix byl v tu dobu se mnou." Řekl a zase si mě k sobe přitáhl.
"S pomohl si mu nějak aspoň." Řekla jsem a chytla ho taky kolem pasu.
"Myslím že jo." Řekl a políbil mě na čelo.Čauky mňauky koťata🤥🍺
Doufam ze se vám nová kapitola libi a omlouvám se ze dlouho nevyšla nová ale mám rozepanou novou knihu ale to až za déle
🤥Majkl10:)
ČTEŠ
Play with fire /Jennie x Hyunjin/ stray kids, black pink
RomancePlay with fire. Hmm pro někoho jen písnička. Pro Jennie a Hyunjina to byla vstupenka k lásce.