8.kapitola

97 3 1
                                    

Hyunjin pov:
Překvapilo mě že ještě nikdy neměla sex, a to mě na ni přitahovala ještě vic.
"Neodpověděla si mi krásko." Řekl jsem ji když jsem se opíral o její čelo, musel jsem se hodne sklonit abych na ni vůbec dosáhnul, je hodne malinká.
"Tím chci říct to že bych to s tebou chtěla alespoň zkusit." Zase se červená pane bože!
"Takže ty mi chceš jako říct ze se mnou chceš přijít o panenství? I přes to že spolu nejsme?" Možná jsem to teď podělal.
"No to asi ne. Promiň nevím co jsem si myslela." Vysmekla se z mého sevření a šla si pro svůj notes s jejím náčrtem k té choreografii.
"A co se jako teď hodláš dělat?" Nemám ani tušení jak to teď bude protože jsme to oba dva totálně posrali.

"Tak ja si myslím ze v pohodě sestava ne?" Podívala se na mě otázkou v očích.
"Jasně v pohodě. Kdy se zase chceš sejít?"
"Třeba v patek, jestli teda nic nemáš?" Jasně ze nemam i kdybych měl tak bych si to zařídil podle tebe!
"Ne nemam tak mi to vyhovuje." Zase jsem se k ní přiblížil a díval se ji do očí.
"Dobře tak to jsem ráda. Tak se měj Hyunjine."
"Počkej!" Ještě před tím než odešla jsem ji chytl za zápěstí a přitáhl si ji blíž k sobě.
"C-co to děláš?" "Měl jsem v plánu udělat tebe ale teď chci tvé rty." Přiblížil jsem se k ni tak moc ze by se mezi nás nevešel ani papír.
"Tak už dělej!" Ta na to jde rychle.
Políbil jsem ji tedy na její růžové rty, nebyl to ledajaký polibek byl procítěný a byla v něm vášeň, což znamená ze to musí být oboustranné.
Odtrhla se od mých rtů a podívala se mi do očí.
"Hyunjine?" "Ano krásko?" Chytl jsem ji za ruce a opřel se mým čelem o to její.
"Co s námi teď bude?" Tohle jsem nečekal, myslel jsem že mě pošle doprdele.
"To nevím, jestli budeš chtít tak můžeme být něco vic." V očích se ji objevily jiskřičky.
"Vždyť se známe jenom dva dny, to ani jeden nic cítit nemůžeme ne?" "Možná to je možný."

"Kurva, au." Bolí mě stehna z té choreografie, musím uznat vymyslela to skvěle sice to vymyslela až na hale ale je opravdu šikovná.
Teď už mě čeká jen vana a moje krásná postel, jaká to krásná představa.

Políbila naší tří měsíční dceru na její malé čelíčko když už spinkala v postýlce, přešla za mnou a chytla mě za ruce, začala mě líbat, vyhoupla se na mě a já ji chytl za její krásnou prdel, aby mi nespadla.
Došli jsme do naši ložnice a ja ji opatrně položil na postel.
Začala mi svlékat mé tričko, ja zvedl ruce nahoru abych ji to usnadnil, začal jsem ji dávat mokré polibky na její krk, potichu zasténala když jsem si dal její kůži mezi zuby a jemně jí skousl, její ruce si dala do mých vlasů a jemně za ně zatáhla.
Sundaval jsem ji její oversize tričko které bylo původně moje, pod nim měla jen tanga a žádnou podprsenku, střetl jsem se s mými prsičky jak ja je miluju, nejsou ani velké a ani malé jsou dělané přesně pro mě, pro moje ruce.
Sundala mi moje kraťasi a každý na sobe měl už jen jeden díl prádla.
Začal jsem jí líbat její ňadra a skousl jsem její bradavku a ona se prohla v zádech, z jejích úst se vydral tichý vzdech.
"Hyunjine už mě šukej prosím!" Řekla nedočkavě.
"Dobře koťátko."  Sundal jsem ji tedy její tanga a měl jsem výhled na její malou Jennie. Přehodil jsem si její nohy přes moje ramena a sklonil jsem se k její kamarádce a začal ji dráždit, skousl jsem jemně její klitoris, zase se jí z úst vydral vzdech tentokrát ale byl o něco vic hlasitější, do její vagíny jsem dal oba své prsty a začal ji prstit, byla hrozne moc úzká a to se mi tak strašně líbilo ze se mi z toho postavil můj kamarád.
Citl jsem ze se udělala když vydala dost hlasitý sten, ten ale nebyl tak hlasitý jelikož měla polštář před pusou.
Vyndal jsem svoje prsty z její kamarádky a olízl jej.
Sundal jsem si své boxerky a vyndal si kondom z nočního stolku.
"Koťatko, budeš si hrát na pejska ano?" Zeptal jsem se jí i když vim ze tu polohu miluje.
"Dobře pane." Vstala a elegantně se postavila na čtyři.
"Hodna holčička." Pohladil jsem ji po hlavě a dal jsem svůj penis k její vagíně, poté jsem ho tam zasunul a cítil jak je strašně úzká bylo to dokonalý.
Začal jsem hodne přirážet, pleskaní bylo slyšet na celou místnost plus ještě jenniny vzdechy.
"Oh můj bože Hyunjine já už budu." "Dobře koťátko." O hodne jsem zrychlil a začal tvrději přirážet.
Udělaly jsme se ve stejnou chvíli a ja viděl jak se moje malička prohla v zádech a lehla si na břicho, ja jsem svůj penis vyndal a kondom naplnění mými spermaty vyhodil do koše.
"Byla si úžasná  koťátko."
V tu chvíli jsem se probudil. Dopiči to byl sen!

Čauky mňauky lidičky!
Teď mě zase baví psat a mám docela dost nápadu jak příběh bude pokračovat.
Dneska jenom 865 slov.
Tak paaa🦢❤️

Play with fire /Jennie x Hyunjin/ stray kids, black pinkKde žijí příběhy. Začni objevovat