4.kapitola

93 3 0
                                    

Hyunjin pov:
Přijeli jsme k Jennie a ja se posadil na pohovku měla ji do tvaru "L".
"Tak můžete si třeba pustit něco na televizi, a ja se budu snažit být co nejdřív hotová".
Hned jak to dořekla tak si zalezla do místnosti a kluci už něco stihli vybrat bylo to nějaké k-drama jmenovalo se to Coffe and vanila, docela zajímaví ale prostě taková romantika.
Dokoukali
jsme první dil a Jennie vyšla už připravená. "Tak co? Je to Dobré?" Zeptala se.
měla teda nádherné červené dlouhé šaty které obtahovali všechny její křivky, hned jak vesla do obýváku tak jsem se vyhrabal z felixovo sevření díval se na ni ona hledala moje oči a hned jak si ji Felix všiml tak se ozval "pane jo!" Jennie sklopila hlavu protože se ji hnala do tváři červeň.

Když už jsme nastupovali do limuzíny tak jsem si schválně sedl vedle Jennie abych si mohl užit jak se vedle mě cítí úplně nesvá.
Furt jsem se na ní díval a ona to hned zaregistrovala a tak se červenala ještě víc.
Něco mě napadlo tak jsem to nemohl jen tak nechat a proste ji to zašeptal.
"Vis jak moc ti to dneska sluší? Malému hyunjinovi dole se to taky moc líbí, s malou Jennie by jsme je měli seznámit nemyslíš?" Ušklíbl jsem se na ni a cítil jsem jak ztuhla chvíli ji trvalo to vstřebat a potom se otočila zády ke mně a dívala se z okénka, potom už jsme si sebe nevšímali.

Dorazili jsme do restaurace a ja jsem po boku Felixe a Lee knowa vešel do restaurace. A víte vy co ja se nedivím Proč si lidé mysli ze jsem gay když se s Felixem furt objímáme nebo spolu ležíme v posteli, zrovna teď mě Felix vzal kolem ramen a já mam svou ruku kolem jeho pasu.

Sedl jsem si naproti Jennie, Lisa hned jakmile mě zaregistrovala hned se ke mne hrnula a ja věděl ze je celá večeře v prdeli protože se na mě bude lepit tahle děvka!
Řekl bych že toho že mě Lisa sere si Jennie všimla a tak se na mě pousmála a já jí úsměv opětoval.

Vybral jsem si pimbap mé jedno z nejoblíbenějších pokrmu v restauraci, Jennie si vybrala kimbap což je také jedno z mých oblíbených jídel takže cením její výběr.
Vybrali jsme si tedy všichni pokrmy a Bang Chan se v tu ránu postavil aby řekl svůj proslov.
"Jsem rád že jsme se sešli všechny skupiny které mají být na tom turné, no chtěl bych s vámi dnes probrat všechny věci co se týče příprav nebo samotného turné, tak bych byl rád aby jste se všichni vyjádřili co by jste tam chtěli a potom to vše dáme dohromady." Hned jak to dořekl se posadil a začal se bavit s jungkookem a ja se věnoval mému pití což bylo ostatně nejzajímavější.

Už jsem dojídal když jsem se potřeboval protáhnout tedy především nohy tak jsem si je dal asi až moc k Jennie a mou botou jsem se dotkl Jenniny nohy ale ta neucukla ba naopak se přiblížila. Vypadala nevinně protože se bavila s Jissou a vůbec si mě nevšimla, ale byla si kurva vědoma že se mě dotýkala! Mezitím co si s ni povídala se na mě podívala a šibalsky se ušklíbla. Sakra co to je?
Po 5 minutách něco řekla jisse a odcházela, omluvil jsem se a šel jsem za ni protože mi bylo jasné kam jde.

Dorazil jsem na dívčí záchodky a viděl ji jak se opírá o umyvadlo a divá se směrem dolu jakoby rozdýchávala to jak se dotýkala mé nohy.
Došel jsem za ní a chytil ji okolo pasu a zašeptal ji do ucha "víš že seš docela zlobivá holčička Jennie Kim?
Určitě si mě nevšimla dokud jsem ji nechytil, proto se vyděšeně podívala do zrcadla před námi ale hned jak viděla že se opírám o její rameno tak se snažila zakrýt strach ve tváři a otočila se na mě a svůdně se na mě usmála.
Ja jsem se na ni s úšklebkem podíval a můj pohled zabloudil k jejím plným růžovým rtům které měla zkroucené do úsměvu, ale hned jak jsem si to uvědomil podíval jsem se ji zpátky do očí.
"Ano jsem zlobivá holčička Hyunjine Hwangu."podívala se na mě a svůdně si zkousla ret.
"Uhuhu Jennie přestaň mě svádět nebo se opravdu neudržím" řekl jsem jí a dal ji pusu na čelo a odcházel jsem když v tom mě zatáhla zpátky za rukáv a donutila mě se na ni podívat "copak chceš krásko?"
Zeptal jsem se jí a furt na ní hleděl, ona se pousmála a sklopila hlavu a já jí vzal její bradu mezi palec a ukazováček a přinutil jí aby se na mě podívala když sem viděl její tvář byla červená "co takhle pusinku?" Zeptala se mě a já jsem se úplně zarazil jak kdyby mě někdo zmrazil ale nakonec jsem promluvil "opravdu chceš krásko?" Podíval jsem se znovu na její rty a ona udělala to samé znovu jsem ji pohlédl do očí a naznačil ji že chci znát odpověď. "Ano moc moc po tom toužím pane Hwangu" řekla a zase na mě svůdně pohlédla tomu jsem proste neodolal naklonil jsem se k ni a spojil jsem s ni moje rty jakoby k sobe patřili, zapadali do sebe jako puzzle,
Byly tak sladké a ta barva napovídala chuti opravdu chutnali skvěle.

Když jsme se od sebe odtáhli kvůli nedostatku vzduchu jsme si pohlédly do oči a promluvily ve stejnou chvíli "Jakoby k sobě patřili." Řekli jsme společně a usmáli jsme se na sebe.
Pustil jsem její boky z mého sevření a než jsem byl úplně u dveří jsem na ni ještě pohlédl a usmál jsem se na ní a opravdu vzal za kliku a odešel.

Ahooj tak co na to říkáte začíná to opravdu moc skvěle ale nebojte na to nejlepší si ještě budete muset počkat.
Dneska mám jen 958 slov tak mě omluvte ale zase moje výmluva je taková ze už tady mate docela žhavou chvilku hyunjina a Jennie.
Majkl:)

Play with fire /Jennie x Hyunjin/ stray kids, black pinkKde žijí příběhy. Začni objevovat