Hyunjin pov:
Dnes jsem byl s mými rodiči cele odpoledne, protože jsme se strašně dlouho neviděli kvůli práci.
"Hyunjine fakt nemusíš my by jsme tady něco našli."
Řekla moje mamka u dveří když jsem se chystal do kavárny pro něco dobrého.
"Mami, rád něco koupím jednou za čas je dobré si dát něco sladkého." Usmál jsem se na ni a Pohladil ji po tváři.
"Tak se ale vrat co nejdřív ty trdlo." Zasmála se a zavřela dveře."Dvakrát prosím ten čokoládový dortík, a jo! Ještě tenhle jahodovej jednou." Prodavačka kývala hlavou a usmívala se, no zřejmě mě poznala. Ušklíbl jsem se na ní.
Když v tom jsem slyšel mužský hlas jak řve.
"Cože!" Otočil jsem se a viděl jsem Chana a nějakou dívku, že by si našel známost?
"Tak tady mate pane Hwangu." Jo takže mě zná.
"Dekuju, naschle." Vzal jsem si moje jídlo a šel za Chanem, zajímalo mě co je to za dívku.
"Mame společnost." Řekl Chan té dívce s šibalským úsměvem a ta sklopila hlavu.
Pak jsem ale viděl ty vlasy. JEJÍ VLASY.
Neváhal jsem tedy ani minutu a hned si k ní přisedl.
Ona měla hlavu skloněnou takže mě nemohla poznat, tak jsem tedy promluvil.
"Čauky krásko." Usmíval jsem se jako sluníčko na hnoji.
"A-ahoj." Pokývala hlavou a trochu zvedla pohled aby na mě viděla.
Chan se na nás jen usmíval jak kretén.
Takže dle mého úsudku.
Možnost číslo jedna: Jennie mu něco řekla protože toho kreténa by to nikdy samo od sebe nenapadlo.
Možnost číslo dva: Chan na to podle mého i Jennie chování přišel.
A teď tu mame procenta možnost číslo jedna je pravděpodobná na devadesát procent, a možnost číslo dva je pravděpodobná na zbylých deset procent.
Z matiky jsem na základce dostal čtyřku.
"Co ty tu vlastně děláš?" Řekl bych že ho sralo to ticho.
"Dneska trávím nějaký ten čas s rodiči tak jsem zašel něco koupit." Zamával jsem mu pytlíkem se zákusky před obličejem. On jen pokýval hlavou.
"No a co vy?" Na tohle jsem se zeptal jen z pouhé zdvořilosti.
"Tady paní Kim." Poukázal na Jennie vedle mě.
"Mi volala jestli něco dneska nemam a ja čirou náhodou nic neměl tak jsme si spolu vyšli." Vykulil jsem na nej oči. Jak jako že si spolu vyšli?
"Jak jako vyšli. Prochazka? Tak to myslíš?" Doufal jsem v tu procházku a ne v nějaké randění.
"Však víš, když se chtějí mladí lidé poznávat a ták." Zakoulel očima. Ja toho parchanta zabiju!
"Děláš si ze mě jenom prdel že jo!" On se začal smát a Jennie se po chvíli přidala. Co je na tom kurva vtipného?
"Měl by ses vidět brácho!" Smál se tak div se nepopadal za břicho, a Jennie se z toho začala červenat.
"Hahaha." Řekl jsem.nemohl jsem uvěřit tomu že si ze mě děla prdel před Jen.Už tu čekám dobrých deset minut a Jennie furt nikde.
Netrpělivě se furt dívám na hodiny u mobilu abych se přesvědčil o tom že je ještě čas, jenže on není.
"Za tebou." A v tu chvíli jsem slyšel její hlas.
Hned jsem se otočil a obejmul jí.
"Ahojky." Smála se u toho jak malá holka, miluju její smích.
"Čauky." Přičichl jsem si k jejím vlasům protože jsem se toho nemohl nabažit.
"Co to zase děláš?" Zase se smála a trošku se ode mě odtáhla aby na mě viděla.
"Už jsem ti někdy řekl že nádherně voníš?" Nervózně se usmála a zavrtěla hlavou na znak nesouhlasu.
"Tak ja ti teď něco řeknu." Naklonil jsem se k jejímu uchu a zašeptal.
"Nádherně voníš, Jen." Rád ji říkám Jen protože vim že ji to vždy vykolejí.Dneska jsme se do toho pustily snad ještě více než kdy před tím a musím říct že se to vyplatilo.
Už nám zbývají asi tak dva týdny do turné a my doslova ladíme už jen malé chybky.
"Co si na chvíli sednout?" Zeptal jsem se ji když stala u repráku s mobilem v ruce.
"Taky jsi tak utahaný?" Řekla když svěsila své ruce podél těla a vyhrbila se.
"Jo." Šel jsem k ní a pohladil jí po zádech.
Ona si hned na to sedla a čekala až se k ní přidám.
Tak jsem tedy po chvilce udělal.
"Na." Řekl jsem a podal jí láhev s vodou kterou ona měla už prázdnou.
Ona si ji vzala napila se a podívala se na mě jakoby něco chtěla říct.
"Ty hele Hyunjine." Naklonil jsem mírně hlavu na pravou stranu a poslouchal.
"Proč tohle všechno děláš?" Usmál jsem se.
"Dělám co, Jennie?" Ona na chvíli sklopila pohled do svého klína ale po chvíli se na mě zase podívala.
"Koketuješ se mnou." Začal jsem se smát tak moc až jsem se svalil na záda, věděl jsem že přijde s něčím takovým, ale že tomu dá takový název mě teda ani ve snu nenapadlo.
"Čemu se jako směješ?" Začala se smát taky a lehla si vedle mě.
"Kde ty slova bereš?" Musel jsem se soustředit na to aby porozuměla vůbec tomu co říkám protože ten smích ne a ne přestat.
"No dovol tyhle slova by měl mít každý člověk v slovníku." Řekla vážně.
"Ó pardon paní Kim." Dal jsem ruce v obraném gestu.
Ani jsem si nevšiml že sedí a v tu ránu se se smíchem svalila na mou hrud.
Chvíli jsem byl jak po paralýze ale hned jsem toho využil a začal ji hladit po vlasech.
"Já ti vlastně ani nevím, myslím že je to tím že si mě zaujala." Koukal jsem se do stropu, bylo mi s ní neskutečně příjemně.
"Jak jako zaujala?" Přetočila se na druhy bok aby na mě viděla.
"Jsi hodná, milá a hezká to o tom žádná ale." Nemohl jsem najít správná slova.
"Ale?" Nedočkavý to člověk.
"Mám furt takovou potřebu být s tebou, a-a ja nevím jakým kouzlem si mě to začarovala ale i za těch par dní s tebou jsem k tobě začal něco, no nejspíš, jsem k tobě začal něco cítit." Ona náhle zvedla hlavu a podepřela se rukami o zem.
"Jak to myslíš?" Podíval jsem se na ní, a také jsem vstal.
"Tobě to furt nedochází, Jen?" Rychle jsem se k ní přiblížil, využil momentu a políbil jí.
"Jsem do tebe nejspíš zamilovaný."Tady bych to dneska utla decka protože je to potom napínavjejsi👨🏽🎨
Ale chtěla bych strašně poděkovat že teď je můj příběh v žebříčku stray kids na prvním místě, a celkově teď docela čteny příběh.
Takže všem věrným čtenářům moc dekuju za vaši podporu🫶🏻
A ještě jedna vec!
Budu teď měnit ten popis protože to je takový nudný🧞♀️
Majk10
ČTEŠ
Play with fire /Jennie x Hyunjin/ stray kids, black pink
RomancePlay with fire. Hmm pro někoho jen písnička. Pro Jennie a Hyunjina to byla vstupenka k lásce.