10. Kapitola

122 5 1
                                    

Hyunjin pov:
To byl jen sen?!
To jako vážně?
Proč mám takovýhle sny?

Šel jsem si udělat svoji ranní kávu, protože bez ni bych to asi nezvládl.
Furt jsem přemýšlel nad tím snem, proč až tak divokej sen?
Myslím ze až takový nadržený zvíře nejsem.
Nechal jsem přemýšlení a šel dat hrnek do myčky.

Oblékl jsem se a šel si zase sednout k baru na barovou židličku.
Byl jsem na mobilu když v tom mi začal někdo volat, byl to Felix.
"Ahoj, co je?" Zeptal jsem se v klidu, ačkoliv jsem asi nečekal nic dobrého.
"Mužů přijít?" Řekl a mne to stačilo k tomu abych zjistil ze mě nečeká nic dobrého.
"J-jo můžeš." Típl to, to on často nedělá.

Uslyšel jsem zvonek.
Je to tady.

Otevřel jsem dveře a viděl jsem Felixe který vypadal jako kdyby cely týden nespal a cely ten týden v kuse brečel, vypadal příšerně.
"Kurva, to je zlý." Přišel ke mně a objal mě, hlavu si zabořil do mé hrudi a zase vzlykal. "Ja nevím co jsem udělal tak špatně, Hyunjine!" Ja nevím co mám dělat!
"Pojď radši dovnitř to bude nejlepší nápad." Odlepil se ode mě a šel za mnou jako ocásek až do obýváku kde si sednul na gauč.
"Tak mi asi nejprve řekni co se stalo a ja ti potom řeknu co by si měl udělat." Nabídl jsem mu a on spustil. " jenže to nikdo v tyhle situaci neví jak se má chovat!" Začal zase ječet.
Mám chuť na jebání.
Hyunjine kurva nad čím to přemýšlíš!
Jako ze by si ojebal svého kámoše?
I přes ten sen a veškeré city k Jennie?
To teda jo.
Ne to nemůžeš kurva říkat!
Dneska ho ošukám!
Ne!
"Hyunjine prosím halo, poslouchej mě!" Kurva on něco říkal?
Ale má fakt hezky tělo, jakože docela prcatelný.
"H-Hyunjine.." "c-co je?" Nechápu co je jako?
"Mám takový pocit že máš menši problém za který evidentně mužů já." Řekl a mne chvíli trvalo než mi došlo co se mi snaží říct.
Ten čůrak se postavil.
Mně se postavil když jsem přemýšlel jak prcám Felixe, mého kámoše.
To ne!
Vzal jsem si polštář a dal jsem si ho do klína.
"Tím se netrap, ja si to potom nějak vyřeším."
Nervózně jsem se usmál a on se na mě díval jak kdybych spadl z višně.
"To určitě." Postavil se na čtyři a pomalu šel ke mně.
Co to kurva děla!
"Ja ti pomůžu a i ja se uklidním a chvíli si provětrat hlavu neuškodí." Ušklíbl se a sundal mi polštář z mého klína.
Dal mi ruku na mého stojícího ptáka.
"Doufám ze šukáš tvrdé Hyunjine." Sundal mi moje tepláky a potom i boxerky a měl přímý pohled na mého ptáka.
"Tyvole mas ho hodne velkého takovýho jsem si ho teda nikdy nepředstavoval." Řekl s úžasem.
Vzal si můj úd do rukou a zacal sjizdet od kořene až k žaludu, tak opakoval několikrát za sebou. Ale ja jsem se neudělal zatím.
Začal si mého ptáka do pusy a zase jel až ke kořenu, potom jezdil nahoru a dolu, nějak moc podivně to uměl.
Ale zase, neudělal jsem se.
"Hyunjine ty máš teda výdrž."řekl a začal se přede mnou svlíkat a různé se vlnit, asi aby zapůsobil, mně to bylo ale ukradený, ja potřeboval jen tvrdě někoho ošukat.
Až skončil to svoje divadílko, si na mě už sedal tím že mi furt stál mohlo všechno teprve začít.
Ještě nebyl ani v půlce a už říkal že nemůže, to je to fakt tak těžký! Vzal sem ho za boky a přirazil.
"A-au." Řekl a začali mu téct slzy. Co to jako má být?
"Proč kurva brečíš?" Řekl jsem dost podrážděně, taky kdo by nebyl žejo.
"O-ono to str-strašně bo-lí." To kurva ne! Normálně tady asi zabiju někoho.
"Sam si to chtěl dělat, takže teď to uděláme takhle ano?" "A-a jak?" "Ty půjdeš na čtyři a ja tě ojebu zezadu." Vzal jsem ho a dal ho na čtyři. Mohl bych to zkusit jako v tom snu.
Vrazil jsem ho do něj a on se prohnul v zádech.
"Oh. Můj. Bože." Zakřičel jsem.
Narážel jsem do nej tak rychle a tvrdě že už nebyl na čtyřech ale měl horní část dole a prdel a nohy měl nahoře.
Takhle jsem přirážel tak 5 minut a přišlo vyvrcholení. Už to skoro bylo.
"Oh Jennie pane bože." Zakřičel jsem a Felix se už asi po čtvrté za tu dobu vystříkal.
"Jennie?" Kurva!
Vyndal jsem svého ptáka z jeho díry a nechtěl jsem se mu podívat ani do očí.
"Tobě se líbí viď." Ne! Nelíbí!
A proto si s ni představuješ budoucnost?
Ne! Byl to jen sen!
"Určitě ne." Ušklíbl se.
"To jo, vidim to v tvých očích, ty mi lžeš. Proč by si tady při sexu řval její jméno?"
Ahhh proč ja?
"Ja nevím okey?" "Takže se ti líbí." Ušklíbl se a sedl si.
Ja jsem si začal nandávat boxerky a šel do kuchyně pro pití,pro nás oba.
Určitě se mi nelíbí.
Vůbec Hyunjine.
A proto jseš tak nadrzenej ze musíš mít sex s klukem.
Dobře její tělo je hezký.
Taky je dobry to ze je ještě panna.
Ale to je vše!
"Hyunjine." Hlesl Felix když jsme byli oba v obýváku.
"Mhm." " mužů ti teda něco říct?" Jo on asi mysli tohle.
"Jo." "Libi se mi kluci ale to si asi pochopil. Každopádně tady jde o to že se mi libi B-Bangchan."
"C-co!" To si děláš prdel, jak mám jako kurva reagovat když mi můj kámoš kterého jsem právě ojebal řekl ze se mu líbí můj další kámoš kterého jsem teda neojebal ale je to kurva můj kámoš ne!
"Co ti na to mám kurva říct?" "J-ja nevím." Budu brečet.
"Ale Chan mě odmítl." Kurva, proto brečel jak malý dítě.
"Proto si brečel?" "Jo" hlesl a sklopil pohled do země.
"Proč nejsi na holky?" Byl jsem zmatený ja to nechápu, a nechápu proč jsem ho kurva jebal, jsem kokot nebo co?
Co si teď asi bude myslet?
Že ho chci? No to ani náhodou ja chci Jenn- teda piču nechci nikoho.
Z mého přemýšlení mě vytrhlo vyzvánění mobilu. Podíval jsem se tedy odkud ten zvuk jde a ten šel právě od Felixe který držel mobil v ruce a Koukal se na tu obrazovku jako kdyby viděl porno kde si do prdele strkají železnou tyč.
Koukl jsem se na obrazovku a viděl nápis Chan.
O kurva.

Upřímně Hyunjin je teda trdlo😂.
Nic méně je tady docela dost sprostých slovy každopádně mne to k hyunjinovi hrozne sedlo v některých situacích😂.
A ještě ohromné díky jsem #1 v žebříčku blackpink💜 dekuju moc ještě jednou😍.
Tak paa💜.

Majkl10

Play with fire /Jennie x Hyunjin/ stray kids, black pinkKde žijí příběhy. Začni objevovat