Cesaret

84 46 51
                                    

Laurel uyandığında saat 7:30 civarlarındaydı. Kendini halsiz hissettiği için yataktan çıkmamıştı. Gece adam akıllı uyuyamamıştı. Yine de insanlara karşı hep dik duran bir yapısı vardı. Kim olursa olsun karşısında dimdik dururdu. Dün Snape ona tokat attığında da ona karşı çıkmamasının başlıca sebebi okuldan atılacak olmasıydı. Okuldayken annesi hakkında bilgileri toplamak istiyordu ve buranın kütüphanesi gibi hiçbir yer yoktu. Her şey elinin altındaydı. Laurel sonunda yataktan çıktığında yine herkes uyuyordu. Buradakiler 9 gibi kalkıyorlardı.

Laurel: Bugün sadece bir tane dersimiz var. Ondan sonra büyülere çalışacağım. Acaba Draco' ya fazla mı yük oluyorum? Bugün Hermione ile de bir görüşeceğim. O buradaki ilk arkadaşım. 

Laurel hazırlanıp bahçeye çıkmıştı ve dün gittiği yere gitmişti. O sırada büyülere burada çalışma fikri geldi aklına. Kimsenin görmediği bir yer bu iyi olacaktı. Tam bu sırada arkasında birinin gölgesi belirdi.

Harry: Merhaba.

Tam bu sırada ikisinin de yara izi sızladı . İkisi de alışmış gibi sızıyı umursamadılar.

Laurel: Merhaba . Sen okulda yara izi yüzünden abartılan şu çocuksun, Potter. 

Harry: Evet biraz öyle oldu. Bu arada sen Hermione Granger' ın arkadaşısın değil mi?

Laurel: Evet, bir şey mi oldu? 

Harry: Son günlerde sanırım kendini biraz yalnız hissediyor. Gidip biraz konuşmanı öneririm.

Laurel: Tamam zaten ben bugün konuşmayı planlıyordum.

Laurel Harry'nin gözlerinde bir şey görmüştü. Sanki bir an aynaya bakar gibi oldu. Sonra Harry'nin sesiyle bu fikir ona saçma geldi.

Harry: Sanırım gözlerime bakıyorsun. Herkes gözlerimin rengini annemden aldığımı söylüyor. Ona çok benziyormuş.

Laurel: Çok güzel yani gözlerinin rengi. Bu arada annenin adı neydi? 

Harry: Lily Potter. 

Bir anda Laurel'in içine bir üşüme geldi.  Nedeninin havanın soğuğundan dolayı olduğunu düşünürken Harry ona elini uzattı.

Harry: Tanıştığıma memnun oldum Laurel Sna...

Laurel: Soyadımı söylemesen de olur. Laurel de . Bu arada bende tanıştığıma memnun oldum Harry pot...

Harry: Sende sadece Harry de . Neyse görüşürüz Laurel.

Laurel: Görüşürüz Harry. 

O sırada Laurel'in beyninde tek bir şey vardı . O da bir isim Lily Potter. Hemen gidip Draco' yu  uyandırdı.

Draco: Ne oldu Laurel. 

Laurel: Annemle alakalı bir şey buldum Draco.

Draco: Ne daha önce söyleseydin ya.

Draco bir hışımla yataktan kalkıp hazırlanır. Bu sırada Laurel de ortak salonda Draco' yu bekler

Draco: Geldimm. Hadi anlat bakalım.

Laurel: Sabah bahçeye çıktım. Daha sonra yanıma Harry Pot...

Draco: Ne dedin Harry' mi ?! Potter olan Harry.  İstiyorsan siz ikiniz çözün bu işi ben gidiyim.

Laurel: Ne alakası var Draco. Hem beni dinler misin?!

Draco: Çok istiyorsan git Harry dinlesin seni. 

Laurel: Ne saçmalıyorsun!! Artık dinler misin adam akıllı ?!

Draco: Şimdide suç benim oldu. Öyle mi !?

Laurel: Sen iyi misin?! Kimse böyle bir şey söylemedi MALFOY!

Draco: Cidden yine suçu bana attın y..

Laurel: Tamam belli oldu. Senin dinleyeceğin yok. Ben sorunumu kendim hallederim. 

Draco: Git Harry' den yardım istesene. Ben varken gitmişsin zaten onun yanına. Tekrar gitmen bir şey değiştirmez. 

Laurel: Şuan beni dinlemiyorsun ve hala yanımda olmaktan mı bahsediyordun sen!? Şuan o kadar boştan bir sebepten dolayı kavga ediyoruz ki . Ben kendi işime mi kafa ayırayım bu boş kavgaya mı?!

Draco: Tabii ki de bana niye kafanı yoracaksın ki . Burada Harry varken.

Laurel: Hala konuyu uzatıyorsun. İyi misin sen! beni dinlememeye yemin mi ettin?!

Draco: Uzatan ben mi oldum şimdi. 

Laurel: Evet sensin ben mi olacaktım!!

Draco: Tamam o zaman hiç uzatmadan söylüyorum. Git sana Harry yardım etsin. Artık sana yardım etmeyeceğim!

Laurel: Tamam sonunda gerçek yüzünü gösterdin. İki günden fazla dayanamadın. Tıpkı bahsettikleri gibi kötüymüşsün. Buna inanmak istememiştim ama bunu bana sen gösterdin MALFOY!

Laurel bu kavgadan sonra kütüphaneye gidip  kendini biraz sakinleştirmek için biraz kitap okur Planı ise sakinleştikten sonra tek başına araştırmasına devam etmekti. Küçüklüğünden beri  sakinleşmek için kitaplara tutunurdu Laurel. Bu kavganın çok saçma olduğunun farkındaydı ama kavgaları uzatmayı sevmezdi. Genellikle ortamdan ayrılır ve kavgayı sonlandırırdı.

Laurel neyse ki daha önceden Draco' dan büyüleri öğrenmişti. O gün sakinleştikten sonra bahçedeki yere gitti ve orada büyülere çalıştı. Zamanın nasıl geçtiğini fark etmeden akşam olmuştu. Laurel o günü orada geçirmeye karar verdi. Kimseyi görmeye hevesi yoktu. Biraz kestirmek isterken derin bir uykuya dalan Laurel gece yarısı yine uyandı. Karşısında gördüğü manzara onu şaşkına uğrattı. Karşısında gördüğü kişi Draco Malfoy' dan başkası değildi. 

Laurel: Burada ne işin var. Hem ben artık tekim unuttun mu?!

Draco: Asıl senin ne işin var? Ben hava almaya çıktım.

Laurel: Yasak olduğu halde!?

Draco: Bunu bana dışarda olan biri mi söylüyor!?

Laurel: En azından ben hiç içeri girmedim. Her neyse benim seninle işim yok.

Draco: Bende dediğim gibi hava almaya çıktım. Hem seninle uğraşmadığım için bu saate kadar uyumuşum.

Laurel: Ne güzel! Sana iyi bir haber vereyim artık hep rahat uyuyacaksın. Çünkü problemleriyle ilgileneceğin biri yok hayatında. Hadi rahat uykunu bölme. Git

Draco: Haklısın. Rahat uykuma geri döneyim ben. Zaten iyilik yaramıyor.

Laurel: Bazı iyilikler için geç . Her şeyi zamanında yapmak gerekiyor. Haberin olsun. Başka bir zaman lazım olur. 

Draco: Hiçbir şey için geç değil. Herkes hata yapar. 

Laurel: Ama bazıları affeder. Ben affeden taraf değilim. 

Draco: Tamam o zaman . Gidiyorum ben .

Laurel: Gi.. Git

...

Draco: Bil ki gittiğim gibi geri gelmesini de biliyorum.

...

Draco gittikten sonra hiçbir ses çıkmadı. Ne Laurel' den ne başka bir  yerden. Laurel sessizliği değerlendirerek düşündü. Yıldızlara bakarak düşündü. Tam o sırada bir yıldız kaydı. Laurel bir dilek tuttu. Bu dilek şuanda sadece Laurel ve gökyüzünün arasındaydı. Kim bilir belki bunu bir gün herkes öğrenirdi. 

____________________________________________________

Herkese merhabaa. Bu bölümü atma fikrim hem uzun zaman olması aynı zamanda beni motive etmeniz. Fikirlerinizi belirttiğiniz tüm yorumlara cevap vermeye çalışıyorum. Bazılarına cidden çok gülüyorum. Yardımlarınız için teşekkür ederim. Aynı zamanda artık kalıcı gt yapıyorum. isteyenlerle karşılıklı oy yapabiliriz.

Umarım beğenmişsinizdir. Desteğinizi bekliyorum. Şimdiden teşekkürlerr. Fikirleri yorumlara yazmanızı bekliyorumm.

Şimdilik görüşürüzz.

KAYIP İKİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin