selamlarr👋🏻
İkinci bölümle karşınızdayım. Önceki bölüm biraz kısa oldu umarim bunu beğenirsinizz.❤️İdil kendi halinde takılırken bende, ona göz kulak oluyordum.
Birimizin sahip çıkması gerek sonuçta.Arkadaşlarıyla dans edip içiyordu bense içmeyi red ediyordum. Eve dönüşümüz tehlikeye girmemesi için. idil fazlasiyla eğleniyordu fakat benim hala içim huzursuzdu acaba babamları arasamıydım..telefonumu cebimden çıkardığım gibi 12 cevapsız aramayla karşılaştım. ve babamdan gelen bir kac mesajlar
babisim; asena sakın eve gelmeyin!
babisim; hayatınızı tehlikeye atmamanız için benim üzerime olan her şeyi alıp gidin buralardan.
babisim; sakın gelmeye çalışmayın yazlıkdaki eve gidin anahtarlar arabada.
babisim; allaha emanet olun kızlarım, abinize sahip çıkın.❤️
Mesajları görür görmez salondan çıkıp babamı aradım. Ama kac kere arasam da ulaşılmadı. cabucak idili kolundan tutup çektim dışarı.
"gitmemiz gerek idil acilen."
"Nereye ve neden beni çekiştiriyorsun? zaten çok gec geldik asena."
"İdil sözümü dinle arabaya bin."
"Ben eğlenmek istiyorum hic bir yere gitmiyorum asena sen gitmek istiyorsan bin arabaya git."
"İDİL BABAMIZ TEHLİKEDE OLABİLİR KENDİNE GEL! BERABER GİDİYORUZ DEDİM."
"B-babamız mı tehlikede?"
"Evet idil bin arabaya şimdi."
Arabaya binip yola çıktık direkt ama idil hic kendinde degildi. Ayrıca cok fazla içmişti onuda tehlikeye atamazdım. aradan yarım saat geçtikten sonra eve vardık, ama idili eve sokmak istemedim her an ne olucağı belli olmaz diye düşündüm. ama araba durur durmaz idil eve doğru koştu durduramadım.
fakat gözümden kaçmayan birşeyler vardı..evimizin yanında olan yabancı arabalar?
idili kolundan tutup dogru arabaya koyup kapıyı kilitledim.
eve girip kontrol amaçlı bakındım ama kimse yoktu taki bakmadığım tek bir yer vardı bizim odamız. Odama giderken yerde kan izleri gordum nefesim daraldığında derin bi nefes aldım ellerim farkinda olmadan titrerken izleri takip etmeye başladım. Karşılaşacağım sey icin kendimi hazır tuttum.
Hızlı adımlarla odaya girer girmez.. Babamın ölü bedeniyle bakıştım. Nefesim daha cok daraldı boğazımı sıktığımı bile fark etmemiştim. Gozlerimin dolduğunu hissettiğimde babamın yanına koştum.
Nefes alıyormu diye kontrol ettim. Fakat ters olan birşeyler vardı bedeni buz gibiydi. Boğazım düğümlendi yutkunmadım kollarım titreye titreye babamı taşımaya calıştım ama yapamadım. Normalde olsa taşırdım fakat şuan öyle bi şok yaşıyordum ki hem bedenim hem ruhum kırılma noktasının ucundaydı.
Telefonumu almak için arabaya doğru koştum gözlerim İdili aradığında nefes alışlarım hızlandı ve korktuğum başıma geldi.
İDİL ARABADA YOKTU.
Seslene, seslene etrafa baktım fakat idil'in ne sesi vardı nede kendisi. Sakinliğimi tutmak istedim. Ama elimde de değildi bir günde yaşamadığım tüm kabuslarım gerçekleşiyordu. Kendime ettiğim küfürlerle her ne kadar rahatlamak istesemde olmuyordu benim ne suçum vardı ki? Tüm yanlışlarımı gözden geçirdim tek tek ama şuana kadar ailem için tek bir sorun bile çıkarmamaya çalışmıştm her seferinde. titreyen parmaklarımı telefonun üzerinde gezdirmeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN KANI
Mystery / ThrillerKaranlığın içine çekiliyordum kurtuluşum yoktu. Ne ben kabuslarımdan kaçabilirdim, nede onlar özgürlüğüne kavuşabilirdi ben kara deliğin ta kendisiydim oysaki..🌪️