6.❤️

14 2 5
                                    

^Yıllar Öncesinden^

Sizin hic hayallerinizin icinde kan gormek varmıydı benim vardı. Kan kokusu benim ruhumun besini haline gelmişti. Bu 2 yılda öyle çok gelişmiştimki bir dönem mesleğimi bile aksatmata başlamıştım. Ama neyseki dengelemeyide başarmıştım. benim bu dünyada 2 yüzüm vardı sabahları veterinerlik yapan Asena karaca, akşamları ise şeytanın kızı ruhunda azılı bir seri katil oluyordum. Sizler şeytanın kızı dediğime bakmayın tabiki benimde duygularım vardı. Oda bir yere kadar..

Heleki 'aşk' aşk neydi sahiden. Cinsel hismi yoksa beğenmek mi? En son orta okulda bir çocukla konuşuyordum. Sonra ise kimseden hoşlanmadım. Benim hayatımda sadece bir kız vardı. Aslında iki desek daha doğru olurdu ikiside benim canımdan kişiydi biri kız kardeşimdi. peki diğeri kimdi durun anlatayım.

- 8 YIL ÖNCE -

"Ah asena artık kalk şu sıradan. Öküz gibi yatmaktan sıkılmadınmı!"

"Asena okul alevler içinde de kalsa da uyanmaz heleki matematik dersine girdiğimizde dahada imkansız bu yüzden yorma kendini Sudecim."  Bunu diyen İdildi uyuyor olsam da ikisinide duyuyordum.

"Off iyi bende wcye tek giderim ne olabilirki en fazla ölmem asena olmadan."  Dediğinde tam gidicekken kafamı kaldırmadan kolunu tuttuğumda kıkırdadı.

"Bekle seni lanet kız bensiz bir yere gitmiyorsun."  diye kısık sesle konuştuğumda böyle demem hoşuna gitmiş olacakki yüksek bir sesle güldü ve beni çekiştirerek kafamı kaldırdı. Kumral saçları ve kahve kızıl gözleriyle bana hadi der gibi bakan o kıza baktım. Zayıf ve ince parmaklarıyla beni kaldırnaya çalışıyordu. Yuvarlak gozlukleriyle dersleri her ne kadar sevmesede ona çalışkan bir kız gibi gösteriyordu ve oldukça güzeldi. Gözlerimi açmaya zorlayarak bir kac kere kırpıp ayağa kalktığımda somurta somurta ona baktım.

"Geri döner donmez tektar uyuyacağım ve bu sefer istesende kalmicam son sefer bu tamammı?" Diye az kızgın sesimle onu uyardım.

"Ama ben sensiz duramam ki."

dediğinde gözlerini bana dikerek  masum masum bakıp dudağını sarkıtınca ne yaptığını anlamıştım. Şirinlik yapınca dayanamayıp iki gamzemle beraber ona sabır der gibi güldüm. Lavaboya girdiğimizde sudeyi beklerken bense aynada oyalaniyordum. Ve neredeyse 17 dk olmuş zil ise çoktan çalmıştı.

"Hadi be kızım gezegen mi çıkartıyorsun altından cık şu tuvaletten artık!" Diyerek dalgasına bağırdım. Bir kaç dakika sonra yüzü asık bir şekilde çıktığında dediklerime mi üzüldü acaba diye düşünmeden edemedim.

"Ne oldu ciddiyemi aldın yoksa?" Dediğimde kafasını iki yana salladı ne olduğunu merak edip yaklaştım.

"Asena sana açıklamam gereken  bir şey var ve sadece sana güveniyorum. Ama ne olur bana kızma olur mu?" Dediğinde gözlerinin dolduğunu gördüğümde işin ciddiyetini anladım.

"Anlat." Dedim ama  gözlerime boş gözlerle baktığında yutkundum.

"Be-ben çok kötüyüm." diyip bana sarılarak ağladığında hemen kollarımı o ince beline sardım.

"Şşhhh sakin ol benide geriyorsun anlat ne olduysa." Göz yaşlarını elleriyle sildi. tişörtünü azıcık kaldırıp belini gösterdiğinde nerdeyse bir kac tekme darbesi olduğu belli olan morlukları gördüm. Ve sonra aynı izden bacaklarında olduğunu ensesinde ise tırnak izlerini olduğunu gösterdi ve son olarak göğüslerini utanarak açıp  iz iz olan küçük morlukları gördüğümde dayanamayıp gözlerimi sıkıca kapatıp açtım.

AŞKIN KANI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin