Öncelikle hepinize merhabaBiliyorsunuz ki platformda çalıntı haberleri pek eksik olmuyor ve ben de bundan korktuğum için çok tereddüt ettim. Kaybedecek çok şeyim var çünkü dört yıldır bu kurgu üzerinde uğraşıyorum. Umarım yazdıktan sonra sizlerde beğenirsiniz.
İnsanım elbette hatalarım olabilir bu yüzden şimdiden affınıza sığınıyorum.
Değinmek istediğim bir diğer önemli konu ise editler ve temsili kitap karakterleri. Ben böyle şeyler kullanmadan yazıyor, karakterlerimi uzun uzun betimlemeden önce araştırmalar yapıyorum. Bu yüzden sizden ricam lütfen ama lütfen edit ya da temsili karakter seçimi olmasın.
Sadece kelimelerin olduğu editlere sözüm yok ama lütfen kanlı canlı bir modeli karakter olarak görmek yerine yazdığım gibi düşünün. Şimdiden hassasiyetiniz için çok teşekkür ederim.Yorum kısmı beni gerçekten çok eğlendiriyor ve umarım bir gün burada da yorum kısmı güzel sohbetlerle ve esprilerle dolar.
Ben sadece samimi bir kitleye hitap etmek istiyorum. Eminim okurken hayatınızdan tanıdık olduğunuz bir şeylere rastlayacaksınız.
Yorumlarda başka yazarlardan kitaplardan sadece güzel yorumlar ile bahsetmenizi istiyorum. Aksi hem benim hem onlar için çok kırıcı olabilir.
Çok heyecanlıyım çünkü yıllardır uğraşıp deli gibi düşündüğüm, sayfalarca notlar tutup planlar yaptığım kitabım benim için çok kıymetli. Umarım sizin için de çok güzel bir yeri olur.
Sizleri tanımasam bile şimdiden seviyorum, umarım Peyami ve ailesini de seversiniz. Bir de beni👉🏻👈🏻
"Herkes sever okuyanı yazanı" diyerek minik bir de spoi vererek şimdilik veda ediyorum sizlere 🤭
Kendinize çok cici bakın, ilk bölümde buluşmak üzere şimdilik hoşçakalın 🐣
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜNEBAKAN
Romance- Şemşamerlerin içine girdi oğlum top, atan alır! - Atıf doğru söylüyor, atan alır! - Alırım ki! Gözde abisine göz devirmiş ardından yedi yaşında bir çocuk ne kadar cesur olabilirse o kadar cesaret ile ayçiçeği tarlasına ilerlemişti dikkatle. Peyam...