"Anlam"

47 4 6
                                    

Defne, İnci ile kaan'ı böyle gördükten sonra kendini gözyaşlarına bırakarak koşmaya başladı, Kaan inci'den ayrılıp defne'nin arkasından koşacakken, İnci Kaanın kolundan tutdu.

- NE YAPMAYA ÇALIŞIYORSUN SEN?! diye bağırdı Kaan ve İncini geride bırakıp Defneni aramaya başladi, Defne hiç bir yerde yoktu, nedensizce yağmur yağıyordu ve dahada şiddetleniyordu. Kaan defneni baloda bulamayınca son çare olarak dışarıda ola bileceği aklına geldi.

-NERDESİN SEVGİLİM, ÖZÜR DİLERİM, ALLAH BENİM BELAMİ VERSİN! LÜTFEN SENİ BULAYIM, NEREDESİN?- diye bağırdı Kaan, o an yandaki ağacın altında ağlayan Defneni gördü Kaan. Defne yerle bir olmuştu, tek sevdiğide gitmişti ellerinden...

Korkuyla, yağmurun altında sırılsıklam olmuş Kaan sevgilisinin yanına koşup ellerinden tuttu.

- Sevgilim... Defne lütfen ağlama gözlerime bak, özür dilerim, Allah belamı versin, yine suç bende, kendini suçlu bilme, lütfen...

+ Neden özür diliyorsunki? Zaten söylemedinmi bütün suç bende zaten beni istemiyorsun...
Kaan ben artık senin sevgilin dahil hiç birşeyin değilim. Bunu bana sen anlatmadınmı?...

- Hayır sevgilim öyle deme lütfen, biz birbirimiz için yaratildik, o gün ne dediysem hepsini sik*k öfkem yüzünden söyledim, lütfen beni affet, bana bir şans daha ver lütfen, Seni seviyorum sevgilim...

+ Ne halde olduğumu görmüyor musun Kaan? Bu halde bile ayakta durmaya calışıyorum...

+ Defne yüzüme bak, lütfen...

Defne Kaanın yüzüne baktığında Kaan Defneni yüzüne dokundu ani hamleyle dudaklarına yapıstı, kokusunu çekti...

-Bana bir şans daha verirmisin sevgilim?...

+Sana son bir şans veriyorum sevgilim...

-' Demek beni bu kadar çabuk yene bileceğini sandın Defne hanım, ama intikamımı daha almadım. Öğreneceğin şeylerle birlikte seni ve yapmacık sevgilini yerle bir edeceğim.

O gün Defneyle Kaan balodan ayrılıp birlikte yağmurda düşüncelerle eve gitmişler.

Balodan sonra Defne ve Kaan her zaman birlikte olmaya her şeyi birlikte yapacaklarına söz vermiş. Ve her şey bundan sonra başlamış...

2 yıl boyunca hayatları çok güzel olan sevgililerimiz kendilerini neyin içerisinde olduklarını anlamamışlar..

DUNYALAR ARASI GECISE BASLANGIC!

***
- Neler oluyor? Burasıda neresi? Neden buradayım?...
- Yar-dım et-t.... Lütfen-n
- NE?!

DUNYAMIZ

- Lütfen yol açın. Özür dilerim hanfendi.

Cemre özel dersler alıyordu. Bu günki ders matematikti ve Cemre eğer matematik dersine girmeseydi hocasının çok kötü azarlayacagini biliyordu

Sessizce içeri girmeye çalışan Cemre, Matematik hocasının onun ismini almasıyla artık yakalandığının farkındaydı.

- Bayan Cemre. Tam 1 dakika geciktin.

- Özür dilerim hocam bir daha olmayacak yemin ederim

- Tamam, bu seferlik problem etmiyorum ve duyduguma göre sen ünlü yazar Ayanın yakij arkadaşıymissin oyle mi?

- Ne?...

- Ayanın ünlü bir yazar olduğundan ve "Sevgimin Sessizliği" kitabını yazdığından benimde haberim var.

Sevgimin SessizliyiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin