"Hayatımın anahtarı"

25 3 2
                                    

BIZIM EVRENIMIZ GUNUMUZDE

Cemre geldiğinde kitapda yeni bir bölüm oluşmuştu. Ve o bölümde Cemrenin ta kendisi vardı.

"Hayal mi görüyorum? Yoksa... Gerçektende kitabamı ışınlandım?!!"

- Cemre! Cemre! Ayan bölümü bitirmiş! Yeni bölüm geldi! Birisi Kaanı kurtardı!!

İşte o an Cemrenin herşeyin doğru olduğunu anladığı zamandı.

***  EVRENI

Kaan Defneyle birlikte hastanede oturmuş serumlarla katil hakkinda düşünüyorlardı. Defne Kaanın durumunu öğrenir öğrenmez koşarak gelmişti. Kaan daha onu kurtaranın Cemre olduğunu bilmiyordu.

"- Beni bıçaklayan katil miydi? Gelip neden aniden beni öldürmek istedi ki?" Diyerek düşüncelere kapılan Kaan kapının açılmasıyla Defneye baktı.

- Bişey buldun mu sevgilim?

+ Malesef çatıkatında kamera yok. Ve bu seni kurtaran kızı bulamadım, sanki kayboldu. Yavuza kartını vermiş, ama kartdaki herşey yanlış, yazilan üniversite bile dünyada yok. Bu kızdan çok şüphelendim. Sen iyisin değil mi sevgilim? Doktor çagırmamımı istermisin?

- Hayır iyiyim korkma, ama o kızı ne olursa bulacağım, hayatımı kurtardı, bence o kız katille aramızda bir bağ , yani anahtar gibi. Çabuk bir şekilde onu bulursak iyi olacak.

BIZIM EVRENIMIZ

-Demek Ayan yürüyüşe çıktıktan sonra fikirleri birden bire değiştirdi. Artık Kaanın ölmesini istemiyor.

- Ayanın nerede olduğunu biliyormusun?

-Muhtemelen bir yerde bişeyler yazıyordur. Gördün mü Ayan kitaba yeni karakter ekledi. Bir öğrenci ama doktor gibi.

-Bu ben ola bilirmiyim ki?..

- Efendim? Ne dedin?

- Hic boş ver..

Derken odanın kapısı aniden açıldı..

- Ayan! Dönmüşsün!

-Ayan! Nereye gitmiştin?

+ Sadece yürüyüşe çıkmıştım. Peki sen? İyi misin? Yaralandın mı?

- Hayır iyiyim merak etme

+ Tamam güzel.

- Ayan? Neden bana bunu sordun?

+ Hiç öylesine.

- Ayan... Kitabın yeni bölü-

+ Yeni bir karakter eklemek istedim. Sadece ismini bulamadım ve senin ismini koydum.

- anladım ama ....Ayan, bölümü sen yazdığından emin misin?

+ Başka kim ola bilir ki? Sen dersten gelmedinmi? Git evine dinlen Cemre, bende yorgunum yanlız kalmak istiyorum.

- Tamam anladım, biz çıkıyoruz kendine iyi bak

+ Görüşürüz

Diyerek Cemre ve Kaya odada Ayanı tek başına bırakarak, çıktılar...

*** EVRENI

+ Yavuz onun çok güzel bir kadın olduğunu söyledi.

- Öyle olsa bile benim kimi seçeceğim ortada

+Ben ilk görüste aşık olduğunu sanmıştım

-Benim nasıl bir erkek olduğumu düşünüyorsun sen sevgilim?

Sevgimin SessizliyiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin