Bylo 10 hodin večtvrtek večer a já jsem seděla opřená o zeď a dívala jsem se do svého notebooku a projížděla jsem nějaké sociální sítě.
Zase.
Dcera Paris Hilton blah, blah, blah.
Zazvonil mi telefon a já jsem doslova poděkovala bohu, že mě z té nudy někdo "vyruší." Doufala jsem, že to není operátor- zpráva, že jsem pořád nezaplatila vyúčtování, ale ne. Byl to Isaac a já jsem se malinko usmála.
Isaac : Ahoj
Isaac : Odepiš
já : ?:D
Isaac : Jdem se seznámit jako tvoji rodiče:))))
Jen jsem se dívala na telefon a povzedchla jsem si. To nemyslí vážně, řekněte mi někdo, že ne. Pomyslela jsem si a znova jsem se podívala na naše zprávy.
já : Jsi v pohodě?
Isaac : Já, jo. Ale někdo ne
já : Co se děje?
Isaac : Dan se opil jako ale hodně
Jo, to bych asi měla říct. Za ty čtyři dny jsme s Danem strávili 24 hodin denně. A ani jeden jsme si nebyli jistí, jestli má radči dceru své nejlepší kamarádky, nebo nejlepšího kamaráda dcery jeho nejlepší kamarády.
Jelikož Dan bydlel v hotelu kde pracoval, nastěhoval se k Isaacovi. Smutný, vtipný.
já : Proč
Isaac : jak to mám asi vědět? ale ted usnul, takže jdeme k poznávání
já : Ježiš marja
Isaac : mám být badass nebo tak nějak?
já : Ty už jsi badass
Isaac : Ne.
já : Sleduj někdy jak se chováš jo?:D
Isaac : Na tebe jsem ale hodný
já : Jo, to jo
Isaac : A to stačí.
já : roztomilýý
Isaac : V sobotu jedeme
já : Letíme
Isaac : Letíme.
já : Zítra nejdu do školy.
Isaac : Já taky ne
Dál si nevzpomínám, že bych mu odepisovala, protože jsem nejspíš usnula.
( Pohled Harry )
,,Nejste Harry Styles?" Zeptala se mě pokladní v supermarketu a já jsem si dal dolu sluneční brýle a díval jsem se na ní. Ta žena spíše připomínala fotbalový míč než ženu a jen jsem zakroutil hlavou a podíval jsem se na svůj nákup.
,,Ne, jsem jeho bratr." Řekl jsem s ironií v hlase a znova si nasadil brýle.
,,Nemá bratra." Řekla mi a u toho pípala zboží. ,,Tak se tak debilně neptejte." Řekl jsem a dával jsem vše do tašky. ,,Nezajímá vás, jak se má vaše dcera?" Zeptala se mě a já jsem si znova sundal svoje brýle. ,,Má se fajn." Řekl a dal jsem ji částku, která se objevila na nějaké té světelné věci. ,,Naschle." Hodil jsem do tašky brýle a vyšel z obchodu. S taškou v ruce jsem šel po chodníku a zakašlal jsem, v tu chvíli jsem slyšel hlas Nathalie.
Přísahám, že jsem slyšel jak říká ,,Ano." Tím jejím hlasem.
Prudce jsem se otočil za sebe, ale nic. Nikdo tam nebyl. Zastavil jsem se a posadil jsem se na obruvník. Hlavu i ruce jsem složil na stehna a nákup jsem položil vedle sebe.
,,Nathalie, prosím." Zašeptal jsem a díval jsem se do mezeri mezi mými koleny.
Něco jsem uvnitř sebe cítil, chtěl jsem explodovat. Chtěl jsem brečet, ale nešlo to. A tak jsem tam jen tak seděl.
—————————————————————————————————-
Snad nejkratší díl ze všech:D Vysvětlení :
Jdu na to vám napsat už cestu za Harrym a možná i potkání s Harrym, jen jsem nechtěla aby to všechno bylo v jednom díle.
Takže snad se vám aspon trochu líbil,well
Přišla jsem na to, že ne-textovky příběhy nejsou můj šálek kávy a proto tadle ff bude kratší ale bude další TAKY TEXTOVÁNÍ a bude s Harrym téma je docela tajné, ale všichni se s tím setkáváte.
ČTEŠ
Kik messenger 3 [Harry Styles]
FanfictionKik messenger 3, tentokrát už ne o zprávách. Jsou i lepší cesty jak od problémů utéct, on si ale vybral tuto. Vzdát se své dcery a žít nový život?