Sziasztok. Hát itt volnánk. Életem első könyve. Nem tudom hogy mikor tudom majd felrakni az elkövetkező fejezeteket. A történethez nincs sok dolog amit hozzáfűznék. A leírásban minden benne van. Remélem élvezni fogjátok, és ha tetszik nyugodtan nyomjatok rá a csillag ikonra.Jó olvasást kívánok.
Instagram: marci.4406
------------------------------------------------------
Egy uber állt meg Monte Carlo belvárosában és kiszállt belőle egy lány. Tetőtől talpig Prada volt rajta kivéve a napszemüvegét, ami kilógott a sorból, mivel Gucci volt. A lány egy lassú, bár gyors mozdulattal leemelte a fejéről a napszemüveget, hogy megcsodálhassa az új lakását.
-Köszönöm a fuvart. A pénzt már átutaltam-szólt lágyan a sofőrhöz.
-Szívesen. Ha bármikor kell egy fuvar tudja a számom-mondta a sofőr.
-Úgy lesz-mondta a lány.
A sofőr a párbeszéd után elindult, mivel máshol is volt dolga.
A lány nekiindult a hosszú-hosszú lépcsősoroknak egy Gucci táskával és egy hatalmas bőrönddel.
Mikor felért és sikeresen kinyitotta az ajtaját akkor láthatta meg az igazi csodát. Ahogy a trend nevezné igazi "pinterest house" volt. Hatalmas amerikai konyha, ami majdnem egy teljes téglalapot zárt be. Beépített mikróval és sütővel volt megtalálható, ezek mellett állt egy két ajtós hűtő, a pult az aljába beépített fagyasztó és italhűtő volt, a pult gyönyörű világos színű fa volt, amibe egy fehér üveg indukciós főzőlap volt található. Az étkező el volt látva saját asztallal és székekkel, ennek ellenére található volt egy konyhapult is, ami kicsit magasabban volt, mint az előtte elhelyezkedő konyha rész. Ezzel egy légtérben volt a nappali. Egy hatalmas ránézésre majdnem két méter átmérőjű tv volt a falon, amivel szembe egy homok színű L alakú kanapé volt található. A kanapé jobb oldalán ( ha a tv-t nézed) levő fal végig üveg volt, ami csodálatos kilátást biztosított a tengerre egész nap a lakójának. A lakásban természetesen volt egy fürdő szoba is és egy háló szoba, amibe egy hatalmas beépített szekrény sor volt található, ezzel szemközt pedig a hatalmas francia ágy terjeszkedett.Sarah betolta a bőröndjét a háló szobába, a táskáját pedig lerakta a kanapéra. Csak egy percre akart ledőlni, szusszanni egyet, de ebből a rövid szünetből majdnem egy kétórás alvás lett.
Egyszer csak arra kelt fel, hogy valahol irtó nagy buli van. Gyorsan kinézett a bejárat melletti ablakon, de mivel az nem a tenger felé nézett és az ajtó előtt fák is voltak nem látott semmit.
Kiment a kertbe (ami hátul volt) és kicsit jobban szemügyre vette. Meglátta, hogy van egy saját medencéje, ami mellett volt egy kis kinti kanapé is ahol este a barátaival jót tudott volna kártyázni. De egy barátja se fog elutazni Monacóba csak azért, hogy este egyet kártyázzon vele.
Ekkor hasított belé a felismerés, hogy itt nem ismer senkit se.
-Azt hiszem, barátokat kell találnom- motyogta maga elé.
-Egyedül egy ekkora házban! És még barátai sincsenek?-kérdezte egy hang a háta mögött.
Sarah háromszázhatvan fokos fordulatot vett. Egy pillanatra megijedt, de mikor az ismeretlen férfi kilépett a sötétségből egyből megismerte.
-Daniel Ricciardo? Te meg mit keresel itt?-vonta kérdőre a lány.
-Sarah Halls, ezt én is kérdezhetném-válaszolta a fiú-Na gyere ide egy ölelésre.
Azzal egy jó nagyot ölelkeztek, talán túl nagyot is mivel Sarah már alig kapott levegőt.
-Szóval? Hogyhogy erre jártál. Bár igazából mindegy. Gyere, nem ülsz le ide mellém?-kérdezte a lány és az asztal és a kanapé felé biccentett a fejével.
-Végül is miért is ne- mondta Daniel-Szóval-kezdte miután leült a lány mellé-mióta is laksz itt és miért nem hallottam rólad az elmúlt másfél évben?!-csattant fel Ricciardo.
Sarah egy pillanatra megijedt és ezt akármennyire is szerette volna leplezni nem sikerült.
-Nyugi, csak ugratlak-szólt oda neki Dani.
-Huh, megnyugodtam. Körülbelül hét órája lakom itt. Az elmúlt másfél évben nagy szerepet töltött be az életemben a divat és a pénz. Nagyon hamar nagyon sok pénzt szereztem. Természetesen nem varázslással, hanem egyszerűen a tőzsde lett az életem. Ettől függetlenül, ugyanúgy gyártok tartalmakat a social médiára így nagyon sok helyre el tudok menni ingyen. És veled mizujs?-kérdezte a fiútól.
-Hát igazából ugyanúgy versenyzek-nevette el magát Ricciardo.
Ezen Sarah is nevetett.
Öt évvel ezelőtt amikor Sarah elkezdett a social médiával foglalkozni Forma egyes témában ingyen kapta a VIP jegyeket és így volt alkalma megismerni a versenyzőket. Néhányukat, mint Ricciardo a barátjának is nevezheti mivel olyan jó a kapcsolat közöttük.
-Most viszont megyek-mondta lehangoltan Dan- Időbe haza kell érnem sajnos.
-Ilyen a sportolók élete-nyugtázta a lány-véletlenül nem tudod, hogy kitől jön ez a nagyon hangos zene? Mivel erre ébredtem, és ahogy telik az idő nem érzem, hogy a zene halkulna, sőt szerintem egyre hangosabb lesz.
- Bocsi kicsi lány, de ötletem sincs, hogy honnan jön ez a ricsaj.
-Nem aludhatnék nálad?-kérdi félősen.
-Hát nem igazán tudom-vonta meg a vállát Ricciardo.
-Kérlek- mondta a lány olyan halkan, hogy alig lehetett hallani.
-Na jó, legyen, de csak hogy lásd hogy nem vagyok gonosz és mivel még nem szoktál hozzá az itteni környezethez.
-Köszönöm, köszönöm-mondta Sarah.
Gyorsan összeszedte a másnapi ruháját és a pizsamáját és már útnak is indultak.
KAMU SEDANG MEMBACA
Choice (Charles Leclerc) [SZÜNETEL]
Fiksi PenggemarSarah Halls húsz évesen költözik Monacóba. Imádja a divatot, a pénzt, na meg a Forma 1-et. Nagyon tetszik neki Monacó, bár a szomszédai eléggé hangosak. Ezért átmegy egy barátjához Daniel Ricciardohoz aludni. Másnap lemennek a partra és jól érezték...