FIGYELEM! Ez a rész nem tartozik szervesen a történethez. Ez Daniel és Magnussen egyik reggelét mutatja be. Ha nem érdekel nyugodtan folytasd a következő fejezetnél. Lesz még egy két ilyen fejezet.
------------------------------------------------------Daniel kótyagosan kelt fel. Pirítós illat csapta meg az orrát. Felült az ágyában. Amikor elnézett jobbra azt látta, hogy valaki ott aludt mellette. Bár ezt már valószínűleg kitalálta a pirítós illatból.
-Nem volt róla szó, hogy ma is itt alszol!-kiáltja hangosan.
-Ma is?-érkezik a válasz.
Ekkor az ausztrál arca fehér lett, mint a fal. Mert nem egy női hang (Sarah) válaszolt. Hanem egy férfi.
-Kevin?-kérdi félve.
-Igen? Remélem nem baj, hogy kicsit feltaláltam magam és csináltam reggelit-mondja a dán.
-Nem, nem baj-válaszol nevetve Ricciardo-Azt hittem már, hogy valaki más van itt.Daniel kikelt az ágyból és kisétált a konyhába. Hátulról megölelte Magnussent és nyomott egy puszit az arcára.
-Remélem nem baj, hogy elvettem az egyik pizsamádad-szólal meg a puszi után Kevin.
-Baj? Miért lenne az? Ha együtt lakunk majd úgyis osztozunk mindenen. Bár kicsit lehet, hogy nagy rád-mondja kuncogva az ausztrál.
Kevin elvörösödik.
-Pont elkészült az összes pirítós, úgyhogy jössz a teraszra enni?-kérdi
-Veled? Ezer örömmel-mondja mosolyogva Daniel.
Kint ülnek Ricciardo teraszán és falatozzák a finom pirítósokat.
-Szóval? Tegnap este mi is történt pontosan?-kérdi félve Daniel-Őszintén kicsit berúgtam és nem emlékszem semmire. De ugye nem történt....
-Nem nem történt köztünk semmi. Elhoztalak haza és azt mondtad, hogy aludjak itt veled, mert mi lesz ha, megtámadnának minket a zombik-mondja kuncogva Magnussen.
Ricciardo arca elvörösödött, amikor ezt elmondta neki Magnussen.
-Rendben-mondja Daniel kissé kínos csönd után-Csak nem hinném, hogy most még készen állok erre a....
-Rendben. Nem kötelező. Ha nem akarod, vagy nem állsz rá készen megértem.
-Köszönöm-suttogja az ausztrál.
Majd áthajol az asztal fölött és ad egy csókot az újdonsült barátjának.
-Daniel!-kiállt fel Kevin.
-Mi az? Romantikus akartam csak lenni-mondja sírós hangon Ricciardo.
-A pólód csupa lekvár lett!-mondja neki Magnussen.
Majd mind a kettejükből kitör a nevetés.------------------------------------------------------
Tudom ez rész eltér a történet főszereplőjétől de gondoltam belerakom. A könyvben még lesz róla említés.
VOUS LISEZ
Choice (Charles Leclerc) [SZÜNETEL]
FanfictionSarah Halls húsz évesen költözik Monacóba. Imádja a divatot, a pénzt, na meg a Forma 1-et. Nagyon tetszik neki Monacó, bár a szomszédai eléggé hangosak. Ezért átmegy egy barátjához Daniel Ricciardohoz aludni. Másnap lemennek a partra és jól érezték...