7. FEJEZET

122 7 2
                                    





Sarah és Pierre már majdnem egy órája sétálgattak. De még mindig nem találták meg Charlest. Már feladták volna mikor Pierre megpillantotta egy padon ülve. A kezében egy boros üveget szorongatott. Gyorsan odarohantak hozzá.

-Jézusom, Charles jól vagy?-kérdezte kétségbe esetten tőle Sarah és átölelte.

Közben Pierre óvatosan elvette tőle az üveget és kidobta egy kukába.

-Úgy nézek ki?-kérdi a monacói Sarahtól-Emlékszel, hogy hogyan találkoztunk? Csak egy partin, ahol Daniel hozott el.

-Igen, két héttel ezelőtt-válaszolt szipogva a lány- Először egoistának tartottalak, na jó egy kicsit még most is-nevetett hüppögve.

-Én úgy sajnálom. Nem tudom miért csináltam. Azt....azt hittem nem tűnik majd fel senkinek, de annyira szar volt ez az egész szezonom, és nem tudtam mit tegyek, én, én, én annyira....

-Semmi baj-válaszolt megnyugtató hangon Gasly-Mi lenne, ha most hazajönnél velünk? Megnézünk egy filmet, vagy ami talán jobb kialudnánk ezt az egészet és elfelejtenénk úgy, ahogy van.

-Ez tetszik-felelt lehajtott fejjel Charles.

-Na, gyere-azzal Pierre egy nagy ölelésbe vonta mind a hármójukat.

Lassan hazasétáltak. Felmentek Pierre hotelszobájába és lefeküdtek aludni.

Másnap reggel mikor Leclerc felkelt Sarah és Gasly már az asztalnál ültek.

-Jó reggelt-mondja kissé nyúzottan a monacói.

-Jó reggelt!-válaszoljak egyszerre.

Sarah egy enyhe puszit ad Charles arcára, amitől Leclerc akaratlanul is elmosolyodik.

-A jó hír az, hogy a tegnapi "kis" incidensedet nem látta senki, vagy aki látta az nem foglalkozott vele. Viszont ti ketten. Tele van veletek az X, az instagram, a tiktok, facebook és még sorolhatnám.

-És ez baj?-kérdi Sarah.

-Nem, de mindenki rólatok beszél. Az emberek hamar akarják tudni, hogy vajon összejöttetek-e.

-De erre ma nem érünk rá. Nekem egy óra múlva egy csapatmegbeszélésen kell lennem, neked még vissza kell feltűnés nélkül jutnod a saját hotelszobádba, és neked Sarah. Igazából nem tudom, hogy mi dolgod lenne.

-Hát igazából én magam sem tudom. Lehet, hogy hazarepülök Monacóba. Meg beszélnem kéne már Mayaval. A tiktok fiókomon egy hete nem történt semmi. Meg kéne néznem a részvényeim, meg ilyesmi. Most viszont indulok. Még nekem is vissza kéne érnem a hotelszobámba.

Gyorsan összekészülődtek és mindenki elindult a maga dolgára.

-Otthon találkozunk-súgta Sarah fülébe Leclerc és nyomott egy puszit a homlokára.

-Úgy lesz-adta válaszul Sarah.

Ez után mindegyikőjük elindult, hogy megtegye a mai feladatait. Sarah visszament a szobájába és összepakolt, mivel foglalt egy helyet az este hatkor induló repülőre. Pakolás közbe kikereste a névjegyei közül Danielt, felhívta és kihangosította. Daniel kettő perccel később felvette.

-Na, hogy sikerült a tegnap esti kis vacsorád Kevinnel?-kérdezte mosolyogva Sarah- Sajnálom, hogy annyira el akartam venni tőled a kedved. Igazad volt. Miért is ne vacsorázhatnátok együtt? Daniel? Hahó? Hallasz?

Ő-igen, igen itt vagyok.....Szóval. Nagyon jól éreztük magunkat. Vacsi után elmentünk és még sétálgattunk együtt egy kicsit. ÉS közben beszélgettünk.

-Miről?-kérdi Sarah-Mert ha azt mondod, hogy a versenyről akkor kiröhöglek-adta az ausztrál tudomására.

-Hahahaha...haha.... valaki nagyon viccesnek érzi magát. Persze, hogy nem arról beszélgettünk. Arról szólt a csevegésünk, hogy vajon, hogy fognak reagálni a rajongóink és csapatnál dolgozó emberek. Ha a többiekre gondolnék, szerintem ők nem bánnák ezt az egészet. DE még nem szeretnénk felvállalni.

-Ezt ti döntitek el, hogy mikor álltok készen.

Egyszer csak kopogtatott valaki Sarah ajtaján. Először finoman, majd egyre durvábban.

-Ez meg mi volt?-kérdi Daniel a vonal másik végéről.

-Valaki kopogtatott az ajtómon. Most mennem kell.

Sarah gyorsan kinyomta a hívást és odasietett az ajtóhoz.

Kinyitotta és egy nővel találta szembe magát. Akit sohase látott, de mégis ismerős volt neki. A személy napszemüveget viselt és egy kalapot. A vállára ki volt engedve a vörös haja. Amikor a nő, aki valószínűleg fiatalabb volt Sarahnál, megemelte a kezét, hogy levegye a napszemüvegét Sarah valami érdekeset vélt felfedezni. Egy gyűrűt. Amit már látott valahol. A hölgyemény gyorsan elrakta retiküljébe a napszemüvegét.

-Elnézést de mi ismerjük egymást?-kérdezte félve Sarah.

-Igen-válaszol nyersen a másik nő.

Kettő perccel később Sarah hotelszobájában ülnek egymás mellett. Sarah kisírta a szemeit. A másik nő próbálja jéghideg tekintete mögé rejteni, de egy könycsepp gördül le az arcán.

-Nem, az nem lehet. Ő elment. Soha többé nem tért vissza. Én nem tudok hinni. Nem veszíthetem el mindkettőjüket-mondja zokogva Sarah.

-Csak egyikkőjüket vesztetted el. A másik elment. De visszatért. Mert rájött hogy hibázott-válaszolta hidegen a másik nő.

-Miért pont most? Két héttel ezelőtt beköltöztem a saját házamba, azt hittem végre teljesen átlagos életem lesz. Aztán most itt ülök két sokkoló hírrel és nem is tudom, hogy örüljek, vagy sírjak. Tegnap este kerestem egy barátom az éjszakában. Tudna az életem ennél is jobban fejre állni?

------------------------------------------------------

Vajon ki lehet az a személy, aki ilyen hirtelen toppan be Sarah életébe? Kommentbe jöhetnek a tippek. ÉS vajon ki lehet az akit elvesztett?

Remélem tetszett ez a rész is. Ha igen akkor a csillag gomb megnyomásával ezt jelezheted nekem.

Insta:marci.4406
Tiktok:marci4406

Choice (Charles Leclerc) [SZÜNETEL]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora