Nagyon sajnálom, hogy eltűntem egy időre. Azért szerettem volna így időzíteni ezt a fejezetet, mivel ez a hétvége az utolsó versenyhétvége ebben az évben. Ez egyszerre jó és egyszerre nem. Hiszen végre búcsúzhatunk a Ferrari stratégiájától és autójától. De ez persze az én véleményem.
És titeket milyen érzéssel tölt el hogy ez az utolsó versenyhétvége?
Készültök a karácsonyra már?
--------------------------------------------------------Még egyszer köszönöm, hogy vigyázol a házra Maya, amíg elmegyek-öleli meg a barátját Sarah.
-Ugyan, semmiség.
Azzal Sarah gyorsan beül egy taxiba és elindulnak a reptér felé.
"Szia, Daniel. Nem tudom, hogy telefon közelben vagy-e, de kérnék egy szívességet. Nem tudnál szerezni nekem egy jegyet a paddockba gyorsan? Mindjárt felszáll a gépem Monte Carlóból. Hívlak, ha odaértem."
Gyorsan elküldte az üzenetet és utána már úton volt Monzába.
Sarah csak úgy sprintelt a bejárat felé. Egy ismerős arc várta ott.
-Egy nagyon nagy köszönömöt szeretnék kapni-mondta neki az ausztrál.
-Köszönöm szépen. Azt hiszem megmentetted az életem-mondta lihegve Sarah, mert a sok futástól alig kapott levegőt.
-Maya már mindent elmesélt, úgyhogy nem kell magyarázkodnod-mondta Daniel.
Sarah ezen meglepődött. Tudta, hogy Maya könnyen barátkozik ismeretlen emberekkel, de hogy ennyire? Gyorsan megkereste a Ferrari paddockát és meg kérdezte az egyik ott levő embertől, hogy merre találja Leclercet. Ők pedig megmondták neki, hogy merre keresse.
Meg is találta.
-Helló szépfiú. Mármint, hogy Leclerc.
-Szépfiú?-kérdez zavarában vissza Leclerc.
-Ezt inkább felejtsük el oké? Szóval, én csak azért akartalak megkeresni, mert ugye volt az a kis incidens köztünk a bulidon. És bocsánatot szerettem volna kérni mindenért, amit mondtam és khm....tettem. Tudom, hogy nem tudtál ellene sok mindent tenni és ezért sajnálom.
Sarah próbált nem Charles gyönyörű szemébe nézni, mert már így is úgy érezte, hogy teljesen megsemmisült.
-Hé kislány. Igazából örülnék neki, ha megismételnék-súgta a fülébe Leclerc.
Sarahnak a földbe gyökerezett a lába. Ekkor Charles és az ő ajkai összeértek. Édes volt, mint a méz. Sarah pont így képzelte el.
Daniel és Kevin egy hangos tapssal szakítottak őket félbe. Sarah és Leclerc azonnal szétrebbentek. Sarahnak elvörösödött az arca, amikor ránézett Ricciardora.
-Nekem most......azt hiszem, máshol van dolgom-szólal meg Sarah zavarába és gyorsan kisiet.
-Hé Charles!-kiállt Ricciardo Leclerc felé-Ha meg mered bántani és akár csak egy haja szála is görbül elfelejtheted a barátságunk. Világos voltam?-teszi fel a költői kérdést az ausztrál.
-Mint a Nap-adja válaszul a monacói.Sarah gyorsan sétált végig a paddock területén. Nem nagyon emlékezett a nap további részére. Csak arra, hogy Leclerc első, Sainz második és Lando harmadik lett.
A díjkiosztó után odament Leclerchez és megcsókolta.
-Ezt most miért kaptam?-kérdi a monacói.
-Hát mert első lettél, te kis butus-válaszol neki a lány és összekócolja Charles haját.
-Most mennem kell. Még interjúkat kell adnom-mondja a lánynak.
-Persze. Nem is tudom, hogy felejthetetlen ezt el!-kuncog a lány.Este volt. Sarah a hotelszobájában volt. Már megbeszélt mindent Mayaval. Ricciardo és Magnussen elmentek közösen vacsorázni.
-Ez nem biztos, hogy olyan jó ötlet Dan. Monzában vagyunk és tele van a hely rajongókkal! Mivan ha valaki meglát titeket-mondta neki figyelmeztetően Sarah.
-Hát majd lesmárolom Magnussent. Viccet félre téve, miért ne vacsorázhatnánk együtt? Nem értem miért lenne baj, ha két barát együtt vacsorázik-válaszolt neki Ricciardo.
-Áruld el nekem, hogy mielőtt megtudták volna magadról vagy Magnussenről, hányszor kerested Kevin társaságát?-tette fel a kérdést felcsattanva Sarah.
-Hát izé......sokszor-válaszol lesütött szemekkel és piruló arccal Daniel-Én csak...-egy mely levegőt vett és megpróbálta könnyek nélkül kimondani-Én csak boldog szeretnék lenni.
-Én is azt szeretném, ha boldog lennél, de már ez előtt is ilyeneket pletykáltak rólad...-Sarah megpróbálta befejezni a mondatot, de nem tudta, mert Ricciardo a szavába vágott.
-Én a helyedben a saját pletykáimmal foglalkoznék-vágott vissza talán kicsit erősen is az ausztrál-Sajnálom. Lehet, hogy ez egy kicsit erős volt.
-Milyen pletykák?-kérdezett vissza egyből Sarah.Sarah felriadt az álmából. Még mindig azok a sorok jártak a fejében, amit Daniel mondott neki. A telefonja hirtelen megcsörrent. Maya hívta.
-Úr isten Sarah láttad mi történt?!-kiabált bele a telefonba Maya.
-Nem miért, mi történt? Most keltem fel-szól félálomban Sarah.
-Leclerc és Lewis csalt. Diszkvalifikálták őket!!!!!-kiabált még mindig a telefonba.
-Most mennem kell-mondta és vágta a barátjára a telefonját Sarah.
Gyorsan elindult kifelé a hotelből. Összefutott Yukival útközben, de nem nagyon figyelt, rá mert az volt most fontos, hogy eljusson valahogy Pierrehez és megtalálja Charlest. Gyorsan felhívta Pierret.
-Charles már elment. Miután összevesztünk. Hogy lehetett ekkora barom, hogy csaljon?! Komolyan azt hitte, hogy nem fog lebukni?-csattant fel Pierre hangosan.-Oké, nyugi. Most az a fontos, hogy megtaláljuk-válaszolt neki Sarah higgadtan.
-Fogadjunk, hogy csak azért akarod ennyire megtalálni, mert már tele van veletek az instagram-szólt vissza hangosan és mérgesen Gasly.
-Először is, te is ugyanolyan részeg vagy, mint Leclerc. Csak tudod te a hotelszobádban vagy. Ő nem. Téged nem lát senki, de őt igen. Te rólad nem fognak posztolni, hogy "kizárták a versenyből, ezért elment egy közeli kocsmába", de róla igen. Úgyhogy a helyedben én befognám a szám és elindulnék megkeresni a barátom. Ha Maya lenne Leclerc helyében engem nem érdekelne, hogy mennyire vagyok, fáradt, álmos, részeg, nyúzott, vagy dühös rá. Megkereseném. Mert ez a barátság.
Pierre nem tudott mit válaszolni. Eltűnt a mosdóban. Megmosta az arcát, felvette a cipőjét és Sarahval közösen elindult megtalálni a barátját. Mert ez a barátság. Lehetünk fáradtak, álmosak, részegek, nyúzottak, dühösek, de egy barátra mindig számíthatunk.
------------------------------------------------------
Igen a fejezet vége nem pont olyan lett ahogy elképzeltem. De megtudhattunk valamit. Hogy egy barátra mindig számíthatunk. Úgy, ahogy Maya számíthat Sarahra vagy Charles számíthat Pierrere. Vagy éppenséggel fordítva.
Remélem tetszett ez a rész is. Ha igen akkor a csillag gomb megnyomásával ezt jelezheted nekem.
Insta:marci.4406
Tiktok:marci4406
YOU ARE READING
Choice (Charles Leclerc) [SZÜNETEL]
FanfictionSarah Halls húsz évesen költözik Monacóba. Imádja a divatot, a pénzt, na meg a Forma 1-et. Nagyon tetszik neki Monacó, bár a szomszédai eléggé hangosak. Ezért átmegy egy barátjához Daniel Ricciardohoz aludni. Másnap lemennek a partra és jól érezték...