2. FEJEZET

251 13 3
                                    

Sarah összekócolt hajjal és táskás szemekkel kelt fel Ricciardo kanapéján. Az ausztrál halkan dúdolt miközben csinálta reggelit a konyhában.

-Jó reggelt te kis álomszuszék-szól oda Sarahoz úgy, hogy még csak meg sem fordult.

-Jó reggelt. Mennyi az idő?-kérdi a lány.

-Úgy körübelül reggel kilenc körül van. Most csinálom a palacsintát. Te is kérsz?-kérdi Daniel a lánytól.

-Persze-felelte a lány.

Mikor elkészült a reggeli Sarah és Daniel nekiláttak befalni a sok-sok palacsintát.

-Én mindjárt hányok. Te, hogy tudsz még mindig enni?-kérdi a Sarah Danitől.

-Tudod, nekem sokkal nagyobb a hasam és ezért több minden belefér-viccelődik Ricciardo.

-Haha, nagyon vicces- mondja Sarah.

Egyszer csak Daniel telefonja felvillan. Az ausztrál azonnal a mobilja után nyúl és már nyomkodja is.

-Na, mi olyan fontos, hogy félbeszakítsd ezt a meghitt pillanatot? Szegény palacsinták már nagyon várják hogy megedd őket.

-Semmi fontos, csak a csapat írt valamit-válaszolja Ricciardo.

Sarah érzi, hogy válasz eléggé sablonos volt, de nem firtatja a választ keresve valaki magánéletében. Ő pontosan az az ember aki tudja, hogy mennyire fáj ha valaki kutat az életében.

-Na jó, azt hiszem most már én is hányni fogok-szólal meg egyszer csak Daniel.

-Ezt nem kell csak azért mondanod, mert én előbb ellőttem ezt a poént- mondja neki kedvesen Sarah.

-Nem, azt hiszem nekem tényleg hánynom kell!-kiálltja az ausztrál fiú és azzal a lendülettel rohan a mosdó irányába.

-Ha kell segítség csak kiabálj, én itt leszek!-kiáltja utána Sarah

Ekkor Sarah telefonja egyszer csak felcsörren. Sarah ránéz.

-Face time. Miért nem lepődök meg-mondja a lány és felveszi a csörgő telefont.

-Szia csajsziiiiiii!-kiálltja egy hang a telefonba, de Sarah nem lát még senkit a másik oldalon.

-Szia Maya! Hát te meg hol vagy?-kérdi Sarah, mivel még mindig nem lát semmit a túloldalon.

-MEGLEPETÉS!!!!!!! Itt állok a házad előtt! Jöttem hogy meglepjelek!-kiálltja Maya.

-Az baj- neveti el magát Sarah.

-Miért?-kérdi Maya-Akkor már nem is vagyunk barátok?

-De barátok vagyunk nyugi, csak én az egyik barátomnál vagyok-szólal meg Sarah.

-És ki az a híres-neves barátod?-kérdi a lány.

-Igazaból csak Ricciardo- Sarah próbálta a lehető legátlagosabban mondani, mintha mindenkinek lennének ilyen híres barátai.

-Hogy miiiiiiiii?-Maya teljesen magán kívül volt.

-Mi lenne ha most lemennél egy kicsit a partra Maya? Csobbansz egyet, esetleg kávézol, sétálsz egyet meg ilyesmi amíg én kicsit rendbe rakom magam, és haza megyek. De lehet hogy előtte még segítek Daninek mivel nem érzi túl jól magát-mondja a lány és imádkozik, hogy Maya ne jelenjen meg két másodperc múlva az ajtóban.

-Jó legyen, de egy feltétellel: Később átjön hozzád amikor én is ott vagyok-közli a lány a barátjával.

-Oké, legyen. Imádlak Maya, te vagy a világ legmegértőbb embere-mondta Sarah a telefonba és letette.

Ezek után úgy körübelül két percig némán ült.

-Minden oké odabent?-kérdi kiabálva az ausztráltól.

-Persze!-kapja a választ.

Mikor visszafordul annyit lát, hogy Ricciardo telefonja eszeveszettül villog. Ugye azt fogadta meg Sarah, hogy sohase akar mások magánéletébe turkálni? Nos ezzel a pillanattal ez véget ért.

Gyorsan magához vette a telefont, mintha csak az övé lenne és elkezdte egyesével elolvasni a zárolt képernyőn lévő üzeneteket.

*Magnussen* *Tetszett neki egy üzeneted* *<3 reakciót küldött egy üzenetedre* *Akkor még áll a ma esti vacsora amit megbeszéltünk?* *Remélem nem tünök  tolakodónak hogy ilyen sok üzenetet küldök* *SZERETLEK*

Saraht az utolsó üzenet fogta meg a leginkább. De már késő volt, hisz Ricciardo ott állt mögötte.

-Azt hiszem biszexuális vagyok-érkezik az ausztrál szájából, pedig Sarah még fel sem tette a kédrést.

Sarah lefagyva ül. Az arca holtsápadt. A telefon a kezéből az asztalra esett. Nem tudta hogy mit csináljon. Csak felállt és megölelte a barátját.

És sírva fakadt.

-Én....én úgy sajnálom-szipogta-Nem akartam. Én esküszöm, hogy nem akartam. Nem akarlak elveszíteni ezért a kis hibámért. Nekem már csak te és Maya maradtál. Nem....nem... nem tudom hogy hozzam ezt rendbe-mondta miközben az arcát Daniel vállába temette.

-Hé kislány, nem történt semmi. Előbb utóbb elakartam mondani, csak féltem, hogy esetleg tönkretenné a barátságunkat-mondta a legnagyobb nyugodtsággal az ausztrál-Én nem megyek sehova úgy, ahogy a húgod.

-Köszönöm-suttogja a lány- Lejössz velem a partra? Végre találkozhatnál Mayaval is-szipogta még mindig Sarah.

-Persze! De előtte nem visszük vissza a cuccaidat?-kérdi Dani a lánytól kuncogva.

-De persze. És Maya....... ő tudhatja vagy nem?-kérdi a barátját.

-Tudhatja-jelenti ki Dani- De egyenlőre ez a mi négyőnk tikka.

-Négyőnk?

-Te kis buta! Szerinted nem tud róla Kevin?-mondja nevetve Ricciardo.

-Hupsz, ő róla teljesen megfeletkeztem.

-Akkor induljunk kicsi lány, mert különben nem ismerem meg a híres-neves barátod Mayát.

És ezzel a mondattal elindultak Sarah háza felé. Úgy, ahogy voltak.

Sarah Halls pizsomában és kisírt szemekkel, Daniel Ricciardo pedig egy rövid nadrágban és egy pólóban aminek egy része tiszta víz volt. Ott ahol Sarah sírt még az előbb.

------------------------------------------------------
Remélem tetszett ez a rész is. Ha igen akkor nyomjátok meg nyugodtan a kis csillag ikont. Most már Tiktokon is megtaláltok marci.4406wp néven.
Instagram: marci.4406
Gyertek sokan, hogy ne maradjatok le semmiről.
Igen, kicsit hamarabb raktam ki ezt a fejezetet, mint gondoltam. De mivel ma van Magnussen születésnapja, ezért úgy gondoltam hogy "ünnepelhetnénk" egy kicsit.

Choice (Charles Leclerc) [SZÜNETEL]Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon