Hát ide is visszatértünk. Egy újabb Daniel és Kevin fejezet!🤩
Ha ezeket a fejezetek annyira nem szereted akkor nyugodtan görgesd át. Ha pedig szereted akkor jó olvasást kívánok.
--------------------------------------------------------Daniel!-kiált hangosan Kevin-Meddig tart még mire összekészülődsz?-mondja hangosan a dán férfi.
-A nevemre esküszöm, már csak kettő perc kell-adja válaszul az ausztrál.
-Ahhh...Ugyanezt mondtad tizenöt perccel ezelőtt is!
-Komolyan, ha öt másodperc múlva nem jelenség meg akkor itt hagylak és egyedül megyek el
-Már kész is vagyok-jelenti ki ezt úgy Daniel, mintha nem őrá kellett volna várni fel órát.
-És áruld el nekem. Mi tartott ennyi ideig neked? Mármint nézz csak ránk. Ugyanabban a nyakkendőben, zakóban, ingben, és nadrágban vagyunk. Hogyhogy ez neked még így is ennyi ideig tartott?-kérdi kissé ingerülten a dán férfi.
-Hát...nem tudom-adja válaszul Daniel.
-Értem. Vagyis nem értem. Hogy tudod, igazából nem tudod, hogy mégis mi tartott ennyi ideig. Valami itt nem stimmel-mondja Kevin.
-Az nem stimmel, miszerint te megint velem foglalkozol!-csattant de Ricciardo
-Bocsánat, bocsánat. Csak egyszerűen látom rajtad. Nem akarsz menni Charles év végi bulijába igaz?-kérdi Kevin Danielt.
-Hát nem. Nem igazán-válaszol az ausztrál lehajtott fejjel.
-De miért?
-Hát, én azt hittem, hogy itthon maradunk, filmet nézünk, esetleg összebújva alszunk. Meg ilyenek. De tudom, el kell mennünk a buliba. Hisz ott lesz mindenki. Kivéve mi ketten. És rólam eddig is pletykáltak és akkor össze fogják rakni a kettőt meg a kettőt.
-Nem, semmi baj. Igazából a te ötleted jobban tetszik. Viszont igazad van abban, ha most csak mi ketten nem megyünk akkor elég hamar levágnák a helyzete. Azt hiszem. Gyere, majd vezetek én. És nem állok és ülök el mellőled távolabb, mint tíz centi.
Azzá Kevin szorosan megölelte Daniel és megcsókolta.
-Köszönöm-suttogja halkan az ausztrál.
-Ez a legkevesebb-adja válaszul Kevin, majd egy újabb csókba vonja Danielt.------------------------------------------------------- Kezeket fel akik szerint szintén cuki páros Kevin és Daniel!
Ha ez a rész is tetszett azt a kis csillag ikon gomb megnyomásával jelezheted nekem.
Ig: marci.4406
Tiktok: Marci.4406wpSajnos egy időre ez lesz az utolsó fejezet ami kikerül.
Az életem egyre zűrösebb ahogy átléptük 2024-et. Az egyik kötelesség a másik után. És mivel ezek egyre csak nőnek döntenem kellett. Nagyon nehezen hoztam meg, de sajnos muszáj volt. A könyvem......egy időre szünetelni fog. A már most kintlévő fejezeteket továbbra is olvashatjátok, de egyelőre új fejezet nem kerül ki. Nagyon nehéz volt meghozni ezt a döntést de tudtam hogy meg kell hoznom. Sajnos mostanában egyre kevesebb időm maradt az írásra amit nagyon sajnálok. Remélem a könyvem folytatását annyira fogjátok várni mint amikor elkezdtük ezt a közös utazást. Köszönöm a megértéseteket.
YOU ARE READING
Choice (Charles Leclerc) [SZÜNETEL]
FanfictionSarah Halls húsz évesen költözik Monacóba. Imádja a divatot, a pénzt, na meg a Forma 1-et. Nagyon tetszik neki Monacó, bár a szomszédai eléggé hangosak. Ezért átmegy egy barátjához Daniel Ricciardohoz aludni. Másnap lemennek a partra és jól érezték...