Bocsánat, hogy ilyen véletlenszerű időpontban teszem ki a fejezetet. Nem rég értem haza és már nézem is a sprintidőmérőt. Nagyon sajnálom ami Estebannal történt.
Remélem tetszeni fog ez a rész is.
------------------------------------------------------Sarah egy enyhe fejfájással kelt fel. Ránézett a telefonján az órára. 10:19. Fel kéne kelnie. De nem akart. Még nem. Nem igazán emlékezett a tegnap estére. de úgy volt vele, hogy nem is biztos, hogy baj ha nem emlékezik. Gyorsan kikelt az ágyból, lefőzött magának egy kávét és kiment a teraszára. Legnagyobb meglepetésére ott találta Mayát.
-Jó reggelt hétalvó!-köszönti Maya a barátját.
-Mi történt tegnap este? És miért vagy itt a házamban?-kérdi Sarah Mayától.
-Először is. Nem akarod tudni, hogy mi történt tegnap este, másodszor gondoltam itt alszok a kanapédon, ha már hazakísértelek-mondja Maya.
-Persze, az itt alvós résszel nincs baj. Igazából addig maradhatsz, ameddig szeretnél. De miért is nem tudhatom, hogy tegnap mi történt a partin?-kérdi a barátját.
-Hosszú történet. És a végén kiakadnál-próbálja terelni a szót Maya.
-Ne terelj!-figyelmezteti a barátját Sarah.
-Oké. De ígérd meg, hogy nem akadsz ki.
-Megígérem. Bár nem tudom, hogy min kéne kiakadnom-adja a választ Sarah miközben forgatja a szemét.
-Szóóóóóval.....Tegnap este kicsit sokat ittál. És ugye egyesek szerint az alkoholtól kimondod azt, ami nyomja a szívedet. Na, igen csak neked csak ez neked nem annyira sikerült olyan jól. Szóval miután már teljesen leittad magadat, odamentél Charleshoz és lehordtad a földig, majd közölted vele, hogy milyen szép szemei vannak meg még pár dolgot, de ha nem baj ezt most nem részletezem. Szóval miután leszidtad és elmondtad, hogy mennyire odavagy érte ő........ lesmároltad.
Maya próbált nem Sarah szemébe nézni, mert ha most ezt tette volna, akkor valószínűleg már nem élne.
-De..de..de én nem is...-próbált mentegetőzni Sarah.
-Barátom ez a tudatalattid volt. Ami sohase hazudik. Szerintem van hozzá pénzed, hogy ez mind meg se történt legyen. Bár nekem úgy tűnt, hogy Charles nem volt ellenére a csóknak és te se.
-Maya elég!-szólt rá hangosan a barátjára.
Sarah nem tudta, hogy mit tegyen. Menjen el Charles házához és beszélje meg vele, csináljon úgy mintha semmise történt volna, vagy megvárja, amíg Charles jön át. Nem tudta. Egyszerűen nem tudta, hogy mi legyen. De egyet tudott. Hogy szeretné a monacóit. A kócos haját, azokat a gyönyörű szemeit, a nap barnította bőrét. Őt akarta és nem mást. Úgy döntött, hogy ő megy át Megbeszélni. Elvégre az ő tette volt.
Olyan délután kettő körül elindult át a szomszédba. Mire átért beléhasított a felismerés hogy valószínűleg Charles már elindult Monzába a jövő heti versenyre. A másodperc tized része alatt hazasprintelt és összerakta a bőröndjét egy hétre.
-Hát te hová készülődsz?-kérdi Maya Sarahtól.
-Azt hiszem, indulok Monzába-jelenti ki a lány.
------------------------------------------------------
Igen ez egy kicsit rövidebb rész volt de remélem, hogy tetszett. Ha igen nyugodtan nyomjátok meg a kis csillag ikont.
Insta:marci.4406
Tiktok:marci4406
A barátaimmal készítettünk egy snapchat csoportot ahol csak magyarok vannak akik forma egy rajongók. Ha szeretnél csatlakozni jelölj be snapchaten és írj üzenetet, hogy a csoportba szeretnél csatlakozni.
Snap: vmrrgtn
Remélem sokan leszünk.
YOU ARE READING
Choice (Charles Leclerc) [SZÜNETEL]
FanfictionSarah Halls húsz évesen költözik Monacóba. Imádja a divatot, a pénzt, na meg a Forma 1-et. Nagyon tetszik neki Monacó, bár a szomszédai eléggé hangosak. Ezért átmegy egy barátjához Daniel Ricciardohoz aludni. Másnap lemennek a partra és jól érezték...