Sarah házában gyorsan megfordultak. Sarah csak bedobálta a fürdőruháját és felkapott és egy strandtáskát, amibe lehozta még a szükséges dolgokat.Gyorsan leértek a partra, ahol már ott várta őket az olasz lány. Fekete haja volt, ami a derekáig ért. Karcsú dereka és hosszú lábai akadtak. A bőre gyönyörű hibátlan, napbarnított. Ajkai dúsak, voltaképpen tökéletesek. Szemei akárcsak a tenger, olyan kékek voltak. Kiskora óta ismerte Saraht. Nagyon sok boldog, de nagyon sok szomorú emlékük volt. Amerikában született, de ettől függetlenül olasznak vallotta magát, mert a szülei Olaszországból származtak. Sarahaval együtt kezdték volna meg a középiskolát, de a szülei még azon a nyáron visszaköltöztek Olaszországba így a sors a közös jövőjük közé állt. Természetesen Maya szülei mindent megtettek, hogy a két jó barát újra találkozzon, ezért Maya részt vett egy cserediák programban, hogy együtt tanulhassanak. Látta azt ahogy Sarah a magasba került, és látta azt is ahogy visszazuhant.
Sarahnak és a húgának sose volt egyszerű életük. Sarah öt, a húga pedig csak kettő éves volt mikor szüleik egyszer csak eltűntek. Sarah azóta se tudja, hogy egyszerűen leléptek volna-e vagy meghaltak. Így ő és húga egy nagyon kedves szerető családba került ahol már volt egy fiú Marcus, aki egyidős volt Sarahval. Nagyon jól megvoltak. Mindenük megvolt. Ennek ellenére Sarah húga mikor hasonlóan, mint Sarah meggazdagodott úgy döntött, hogy lelép. És Sarah két évvel ezelőtt látta utoljára a testvérét. Marcus rendőr lett időközben. Marcus és Sarah között egy nagyon jó kapcsolat alakult ki, bár mindig is testvérként tekintettek egymásra.
-Ááááááááhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!-csak egy hatalmas kiabálást hallanak, és egyszer csak felborítja őket valaki a homokba.
-Maya!-kiállt fel örömében Sarah.
-Sarahhhhh!!-Kiállt az olasz lány és olyan erősen öleli meg a másik lányt, hogy az majdnem megfullad.
Mikor elengedi, a barátját odafordul Ricciardo felé.
-Miért érzem azt, hogy mi egy jó trió leszünk?-kérdi a többiektől Maya.
-Mert mi már most egy jó trió vagyunk?-mondja viccelődve Daniel.
Mind a hárman nevetnek.
-Najó, most már menjünk a vízbe, mert nagyon meleg van-közli nevetve a többiekkel Sarah.
Ők sem így tervezték, de egész nap lent voltak a strandon. Elsétáltak az egyik végéig, majd a másik végéig. Beszálltak egy strand röplabda meccsbe is. Természetesen jó sokan hamar felismerték Ricciardot. Körülbelül délután öt óra felé járt az idő, amikor eldöntötték, hogy felmennek Sarah lakásába és lezuhanyoznak.
Mikor felértek és lezuhanyoztak utána csak ültek a kanapén és telefonoztak.
-Srácok, most írt Leclerc, hogy rendez egy bulit és elmehetnénk rá. Van kedvetek velem tartani?-kérdi az ausztrál a lányokat.
-Persze. Miért is ne-mondja Maya.
Este hat körül elindultak Charles háza felé. Sarahba ekkor hasított bele az a felfogás, hogy az, akitől nem tudott tegnap aludni az az, akihez most ilyen nagy erőkkel igyekeznek.
-Azt hiszem nekünk Charlessal lesz mit megbeszélnünk-jelenti ki hangosan-ugyanis tegnap tőle nem tudtam aludni-mondja.
Megérkeztek. Daniel ezzel a szent pillanattal eltűnt mellőlük.
-Hova tűnt Dani?-kérdi Maya a barátját.
-Valószínűleg már Kevinnel beszélget. Ők járnak. Azt hiszem-mondja a barátjának-DE EZ TITOK!!!!-jelenti ki határozottan.
-Értettem tanárnő-szólal meg Maya nevetve-Nem amúgy komolyan vettem, amit mondtál.
-Gyorsan, csináljunk úgy, mintha el lennénk foglalva-suttogja Sarah-Erre jön Leclerc és Gasly!
-Miért nem tudod csak simán Charlesnak és Pierrenek hívni őket?
-Szóval akkor holnap egy nagy vásárlás tour és utána mehet egy haul videó, de előtte be kéne mutatnom az új házam is nem?-kérdi Sarah a barátjától.
-Nem tudom-nevet fel hangosan Maya.
Eközben odaér a házigazda és a legjobb barátja a lányokhoz.
-Jó estét kívánok. Mi ez a hars hangulat? Ha szabad kérdezni-teszi fel a kérdést Leclerc.
-Nem mindegy? Bár igaza van, hiszen a mi hangulatunk nem olyan harsány, mint a tegnapi zene, amitől nem lehetett aludni-szegezni Leclercnek a mondatot Sarah úgy, hogy közben szúrósan a szemébe néz.
-Szerintem még most lépjünk le és táncoljunk-súgja Pierre Mayának.
-Na látod, ez egy remek ötlet-válaszol Maya-Maya Karlk vagyok. Örülök a találkozásnak.
-Pierre Gasly. Akkor hát menjünk.
Ezzel Pierre és Maya eltűntek a táncparkett közepén.
-Sajnálom, hogy tegnap kicsit hangos volt a zene-mondja Charles bocsánatkérően.
-KICSIT? Át kellet mennem az egyik barátomhoz aludni, mert itt nem lehetett aludni. De most megyek. Nem hagyom, hogy egy egoista kis emberke tönkre tegye a bulit. Megismerkedem inkább másokkal és iszok.
Azzal faképnél hagyta Charlest.
-Egoista? Én?-teszi fel hangosan a kérdést magának Leclerc.
YOU ARE READING
Choice (Charles Leclerc) [SZÜNETEL]
FanfictionSarah Halls húsz évesen költözik Monacóba. Imádja a divatot, a pénzt, na meg a Forma 1-et. Nagyon tetszik neki Monacó, bár a szomszédai eléggé hangosak. Ezért átmegy egy barátjához Daniel Ricciardohoz aludni. Másnap lemennek a partra és jól érezték...