"Kadere inanırmıydınız?"
(Yazarın anlatımıyla)
Küçük kız büyüyünce nasıl bir kaderle karşılaşacağını bilmeden uyuyordu. Murat onun saçlarından öpüp yanına uzandı. Onu çocuğu gibi sever ve korurdu. Yavaş yavaş kolunu küçük kızın boynunun altından çekti. Şimdi gidecekti, güneş doğar doğmaz ise yeniden burada olacaktı. Küçük kız onu yanında görmezse huysuzlanır ağlardı. Ve o asla ona kıyamazdı. Şimdiden ayağa kalktığı için küçük kız kaşlarını çatarak yerinde huysuzlanmaya başlamıştı. Bir az daha uyusun sonra giderim diye düşündü Murat. Kokusunu hiss etmediği için ise mızmızlanmaya başlayan Lena tam uykusunda ağlayacakken Murat onun yanına uzandı. Lena onun varlığını hiss etmiş gibi Muratın kucağına sokuldu. Dakikalar dakikaları götürüyordu. Lenanın uykusunun derinleştiğini alıp verdiği nefeslerinden belliydi. Murat yavaşca haraket ederek, odadan çıktı. Hall etmesi gereken işleri vardı.
~ ~ ~
Küçük kız gözlerini araladığında yanında ilk gördüğü üz Muratın ki olduğu için çok mutluydu. Boğazından garip sesler çıkıyordu. Murat gözlerini açınca yanındaki kızın onunla kendi dilinde söhbet etdiğini anlayınca ona ayak uydurmak adıyla başını sallayarak Lena onaylıyordu.
Kapının zili evde yankılanınca Murat kızı kucağına alıp odadan çıktı. Kapıya varınca kolu kavrayıp açtı. Karşısındaki adamın üzerindeki gömleğin üstünde polis yazılıyordu. "Bize Murat Akbulut lazımdı."
"Buyrun benimde noluyor?"
"Bizimle emniyyete kadar gelmen lazım."
"Yanlış anlaşılma falan vardır ya."
"Onu öğrenicez bakalım düş önüme."
Bir anda gelen bu polisler Muratı şaşırtmıştı. "Lara! Lenayı al kucağımdan işim var." Lara onların evinde çalışan hizmetliydi. Ve güvendiği biri. Lena sanki ondan uzaklaşacağını anlamış gibi ona sıkı sıkı sarılmıştı. Murat Lenanın onu bırakmayacağını anladığı için onun gözüne güven vermek için son kez baktı. Nereden bile bilirdiki, yıllarca onu görmeyeceğini nereden bile bilirdiki, bir fotoğrafa bile hasret kalıcağını....
Not:
Yeni bir hayat bu hikaye kurgu değil arkadaşlar. Beni bu hayatı kitab yapmak istedim çünki çok etkilenmiştim. Neyse umut ediyorumki beğendiniz. Sizden ricam oy vermeyi unutmayın. Ve birde fikirleriniz benim için çok önemli. Gelecek bölümde görüşmek üzere....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Kaderin Anahtarları"
No Ficción"Benim hikayem galiba burada bitmişti..." (Gerçek bir hayat hikayesinden uyarlanmışdır.)