Δεν ήμασταν φίλοι, ούτε συγγενείς.
Δεν είχαμε πει ούτε ένα γεια. Απλώς σε γνώριζα.
Ακόμα και αν δεν σε έβλεπα, δεν θα σκεφτόμουν ποτέ, ότι ήσουνα νεκρός.Ήσουν πολύ νέος για να το σκεφτώ.
Είχα ένα χρόνο και παραπάνω να σε δω και ούτε αναρωτήθηκα τι κάνεις και γιατί χάθηκες.Και λίγες μέρες πριν την επέτειο του θανάτου σου. Άρχισα να σε σκέφτομαι.
Μπορεί να μην ήμασταν φίλοι, μπορεί να μην είχαμε κάποια άλλη σχέση , για παράδειγμα να ήσουν το αγόρι μου ή ο αδελφός μου.
Όμως είμαι άτομο που παρατηρεί και είχα καταλάβει πολλά για εσένα,αλήθειες που λέγονται χωρίς λόγια. Από την συμπεριφορά, τις αντιδράσεις και την γλώσσα του σώματος (έχω την ικανότητα από το λίγο να καταλαβαίνω πολλά.),
Και σκεφτόμουν ότι αν και είχα κακή γνώμη για εσένα από αυτά που είχα ακούσει, όταν τύχαινε να σε βλέπω μερικές φορές και έβλεπα πως συμπεριφέρεσαι, μου έβγαινε το αντίθετο.
Εξαιτίας όσων λέγονταν για εσένα,πίστευα ότι ήσουν εγωιστής, αλαζόνας, ευθυνόφοβος, οξύθυμος, παράξενος, ψεύτης, όχι άξιος εμπιστοσύνης, αγενής και όχι πολύ καλός χαρακτήρας.
Όμως όταν σε έβλεπα μου έβγαζες ότι ήσουν καλόψυχος, ευγενικός, άτομο με χιούμορ, αληθινός φίλος και ανθρώπος ευαίσθητος που νοιάζεται για τους άλλους.
Ειδικά την ημέρα που με επισκέφθηκες ως ψυχή, λίγο πριν σε σκεφτόμουν ακόμα πιο έντονα.
Και η μέρα εκείνη χωρίς να το ξέρω ήταν η επέτειος του θανάτου σου.
Και την επόμενη μέρα πήγα στο προφίλ σου στα κοινωνικά δίκτυα και όταν έμαθα ότι είχες πεθάνει, έπαθα σοκ.
Και ακόμα μετά από τόσους μήνες μου φαίνεται απίστευτο.Λες και θα βγει κάποιος και θα μας πει ότι μας έκανες τόσο καιρό πλάκα και ότι είσαι ζωντανός.
Το μνήμα σου όμως, διαλύει κάθε αμφιβολία.Μετά το περιστατικό μαζί σου, ανακάλυψα, πως είχα καταλάβει μόνη μου για εσένα και όχι από τους άλλους ήταν αλήθεια.
Και όσα με πληροφόρησες για εσένα ήταν αλήθεια.Μου τα επιβεβαιώσαν άτομα που μιλούσαν πολύ για εσένα (ήταν λες και ήθελαν να μάθουμε οι υπόλοιποι για το ποιος ήσουν).
Και ειδικά ένα άτομο που σε γνώριζε καλά και κάνατε παρέα. Ο συγκεκριμένος μου μίλησε για εσένα, χωρίς καν να το ζητήσω . Λες και επειδή θα ήθελα να σε έχω γνωρίσει και να ξέρω για εσένα , ξαφνικά μου παρουσιάζονται ευκαιρίες χωρίς να το περιμένω.Και φίλε τώρα ξέρω, ότι τόσο καιρό ένας όμορφος άνθρωπος, δηλαδή εσύ, ήταν μπροστά μου και το κατάλαβα όταν ήταν αργά.
Όμως τώρα δεν πιστεύω στα λόγια.
Αλλά στις αλήθειες χωρίς λόγια που είναι πιο δυνατές. Και πως τα λόγια όταν είναι αληθινά, μας βοηθάνε μόνο σ'αυτά που δεν μπορούμε αλλιώς να μάθουμε.Νομίζω πως πρέπει για να γίνει μια διευκρίνιση,όχι σ'εσενα αλλά σε αυτούς που διαβάζουν για να μην υπάρχει παρεξήγηση.Δεν ήμουν, ούτε είμαι σταλκερ.Δεν σου έκανα παρακολούθηση, δεν καθόμουν να σε παρατηρώ με τις ώρες.
Αν όμως τύχει να είσαι στο ίδιο χώρο με κάποιον ή να βρεθεί στο δρόμο σου για λίγο, κατι μπορείς να παρατηρήσεις και να καταλάβεις γι'αυτό το άτομο.
YOU ARE READING
My Metalhead Angel
SpiritualΓράφω σε κάποιον που δεν υπάρχει πια σε αυτό τον κόσμο.