Προσοχή το κείμενο είναι μεγάλο πάνω από δύο χιλιάδες λέξεις.
Αν είμασταν φίλοι θα χαιρετιομασταν κάπως έτσι: Όταν θα είχα πολύ καιρό να σε δώ, θα σου έδινα μια βιαστική αλλά ζεστή αγκαλιά και ξέρω πως επειδή ήσουν ψηλός, το κεφάλι μου θα έφτανε κάτω από τον λαιμό σου. Εσύ θα μου έδινες ένα βιαστικό φιλί στην κορυφή του κεφαλιού. Θα σήκωνα το κεφάλι και θα σου ζητούσα να σκύψεις για να σου δώσω ένα βιαστικό φιλί στο μέτωπο τραβώντας τα μαλλιά σου . Συγχρόνως κάθε φορά θα ψευτογκρινιαζα κάνοντας ανόητα αστεία για το ύψος σου όπως:
"Βρε Α. τι τρώς όταν πας στην χώρα σου και μου γυρνάς πιο ψηλός; Βρε μπας και σας βάζουν σε χώμα με λίπασμα και σας ποτίζουνε; ". ή "Τι εννοείς πως αν φορούσα δεκαποντα θα σε έφτανα;εσυ θέλεις ολόκληρο ουρανοξύστη σε παπούτσι για να σε φτάσω. Και όχι δεν είμαι κοντή (1.57) εσύ είσαι ψηλός." .Αν σε έβλεπα πιο συχνά, πάλι κάτι δικό μας θα κάναμε.
Θα γνωρίζομασταν παιδιά.
Θα μου μάθαινες την γλώσσα σου και θα σου μαθαίνα ελληνικά. Ίσως με την βοήθεια τραγουδιών ή με την βοήθεια των κόμικς.
(και στους δύο μας αρέσουν).Ξέρω πως η αδελφή σου έπαιζε πιάνο.
Αν στην αρχή δεν είχατε στο σπίτι σας, θα την προσκαλούσα να χρησιμοποιήσει το δικό μου.Στο δημοτικό έκανα πλάκες με τον Γιώργο, κάναμε τους μάγους και λέγαμε αστεία.
Θα ήσουν και εσύ στην παρέα μας.Όμως εκείνον τον έβλεπα μόνο στο σχολείο και μόνο στην πρώτη.
Εσένα θα σε έβλεπα και μετά και θα σε είχα φίλο και τα επόμενα χρόνια.
Στις διακοπές
Θα καθόμασταν στο μπαλκόνι φυσοντας σαπουνοφουσκες κάτω από το καλοκαιρινό ήλιο.
Και θα βρεχαμε το μπαλκόνι για να δροσιστούμε.
Και τώρα θα σου αποκαλύψω κάτι που έκανα όταν ζούσα στην πόλη το καλοκαίρι.
Κάθε φορά που περνούσε το λεωφορείο, το μπαλκόνι μου ήταν πιο ψηλά. Τσαλακώνα χαρτοπετσέτες, για να πάρουν σχήμα μπάλας και έβαζα στόχο την οροφή του οχήματος.
Θα προσπαθούσαμε να πετύχει ο καθένας τα περισσότερα πετυχημένα χαρτοσουτ.Παρεμπιπτόντως σου έχω πει ότι αν και κορίτσι με κούκλες, φορέματα,ρομαντικό, ονειροπόλο, που μαζεύε λουλούδια, ειχα στο δωμάτιο μου αυτοκίνητακια και το αγαπημένο μου παιχνίδι είχε σχέση με αυτοκίνητακια ;
VOCÊ ESTÁ LENDO
My Metalhead Angel
EspiritualΓράφω σε κάποιον που δεν υπάρχει πια σε αυτό τον κόσμο.