Εμφάνιση

9 3 4
                                    

Μακριά μαλλιά και τατουάζ παντού ακόμα και στα δάκτυλα.
Μερικές φορές πολυ σοβαρό βλέμμα που κάποιοι το ερμήνευσαν για άγριο.
Ένας εσωστρεφής άνθρωπος, που αγαπούσε τους ανθρώπους και κάποιοι το ερμήνευσαν για αλαζονεία.

Και οι άνθρωποι; Να προσπαθούν να σκοτώσουν ένα άνθρωπο ήδη νεκρό. Και φίλε,δυσφήμιση πριν πεθάνεις, δυσφήμιση και τώρα που δεν είσαι εδώ.
Γιατί ο κανιβαλισμός είναι μόδα.

Προσπαθήσα να σε υπερασπιστώ. Τους είπα ότι δεν είναι δίκαιο. Πως δεν είσαι εδώ για να υπερασπιστείς τον εαυτό σου. Δεν έβλαψες κανέναν και δεν σου αξίζει αυτή η συμπεριφορά.
Η απάντηση τους; Μου επιτέθηκαν λεκτικά και υπερασπίστηκαν,το άτομο που σε έθαβε λες και ήταν φίλος και αδελφός τους .Και είχαν ένα υφακι σε ότι έλεγαν, σε  στυλ : "ποίο είναι το πρόβλημα σου; Είσαι λάθος και υπερβολική! Και τι πείραζει,να μαθαίνουμε μυστικά που δεν ήθελε εκείνος να μαθαίνουμε και να τον σχολιάζουμε αρνητικά αφού είναι νεκρός;"
(Μήπως ρε" μποζο- ντοζο" γιατί είναι μυστικά;)

Φίλε στην παρένθεση δεν βρίζω εσένα, το κούφιο μυαλό τους βρίζω.

Συγγνώμη που δεν έχω την ευγένεια σου.
Ξέρεις τι νομίζω ;
Λείπει το λιοντάρι και βρυχάται ο πίθηκος.
Και τα ζώα τον χειροκροτάνε γιατί ξέρουν πως
ο λέοντας δεν θα ξαναγυρίσει.

Δεν θα τολμούσαν αυτές τις βλακείες όταν ζούσες. Ειδικά όσοι έλεγαν ότι είναι φίλοι σου.

Από εδώ και πέρα δεν ξέρω αν θα ξαναμιλήσω.
Τα ντουλάπια πιο ευαισθησία και φιλότιμο έχουν.
Θα με καταλάβαιναν καλύτερα.

Όμως σίγουρα όποιος θα προσπαθήσει να σε δυσφημίσει φίλε, θα είναι νεκρός για μένα. Δεν θα μισώ απλά δεν θα υπάρχει.

Αν και όταν προσβάλλουν άτομα που αγαπώ.
Είναι σαν να μου πατάνε το κάλο και αντιδρώ άσχημα (αν και καμιά φορά ο θυμός με κάνει σιωπηλή).
Και δεν ξέρω τι θα γίνει την επόμενη φορά.

Ξέρεις κατι Α.
Δεν με νοιάζει, τι πιστεύουν οι άλλοι για εσένα.
Κρίμα γι'αυτούς που δεν σε κατάλαβαν.
Για μένα είσαι μια όμορφη ψυχή και ο Metalhead Άγγελος μου.

Σου δίνω πολλά φιλιά στην κορυφή του κεφαλιού και σε χαιρετώ.

My Metalhead Angel Where stories live. Discover now