Δεν ήξερα ότι είχες ψυχολογικά προβλήματα.
Από πού και ως που να το ξέρω;
Άσχετα αν μετά το έμαθα.Ήμουν μήπως δικός σου άνθρωπος ;Εσύ ψυχή μου με ενημέρωσες.
Η αίσθηση της παρουσία σου τόσο έντονη που θα μπορούσα να την αγνοήσω όπως θα μπορούσα να αγνοήσω το ρεύμα που θα μου προκαλούσε ηλεκτροπληξία.
Τόσο έντονη καλοσύνη, τόσο ισχυρή θετική ενέργεια και ευγένεια.
και εσύ ήσουν να μου λες στην γλώσσα των συναισθημάτων. "Σ' αγαπώ, σε νοιάζομαι, σε καταλαβαίνω έχω εμπειρία στο πόνο σου, θέλω να είσαι καλά".
Και ύστερα η διαίσθηση μου να μου λέει πως σ'εσενα χρωστάω που απαλλάχθηκα από το πόνο και είμαι καλά, εσένα πρέπει να ευχαριστήσω και να μην καταλαβαίνω γιατί.
Γιατί ρε φίλε να σκεφτώ ότι ήσουν εσύ όταν
δεν είχαμε καμία προσωπική σχέση.Αν ήξερα ότι είχες πεθάνει και ήταν η επέτειος του θανάτου σου, θα σκεφτόμουν ότι επηρεάστηκα.
Αν ήξερα τι είχες περάσει θα σκεφτόμουν ότι τα φαντάστηκα.
Και αν επίσης γνωρίζα τον χαρακτήρα σου όπως οι δικοί σου τον γνώριζαν, τότε θα έλεγα στον εαυτό μου:
"Κοπελιά είσαι παράλογη, υπάρχει λογική εξήγηση
απλώς συνδιάζεις αυτά που ξέρεις και φάνταζε πράγματα".Προσωπικά και τρία χρόνια να είχα να σε δώ ούτε που θα με ένοιαζε.
Αν ήθελα να φανταστώ κάποιον να με βοηθά και μάλιστα νεκρό, γιατί να μην φανταστώ κάποιον δικό μου ή κάποιον Άγιο;
Και αν είχα χρησιμοποιήσει την αυθυποβολή στον εαυτό μου. Θα ήταν αδύνατον να γνωρίζω αυτά που γνώρισα μετά την πρώτη σου επίσκεψη.
Ακόμα και το μυαλό μας έχει όρια.
Γι'αυτό σε ρωτάω από που ξέρω τι άνθρωπος είσαι και τι πέρασες:
Ποιός άλλος με ενημέρωσε πρώτος;
Ασχετα μετά που σε επιβεβαιώσαν άτομα που σε ήξεραν τις πληροφορίες που ήδη είχα.
Αλλά ακόμα και αν ήταν παραίσθηση και ψέμα
ό,τι βίωσα μαζί σου.
Ότι ήσουν καλός άνθρωπος και ευγενική ψυχή
ήταν αλήθεια και δεν σου αξίζει ούτε κακία ούτε
κατάκριση για τα λάθη που έκανες.
Νοιαζοσούν τόσο πολύ για τους άλλους.
Ας το συγχωρέσουν που δεν ήσουν τέλειος.Να έχεις ειρήνη και ανάπαυση στην ψυχή σου.
Σου στέλνω πολύ αγάπη.
YOU ARE READING
My Metalhead Angel
SpiritualΓράφω σε κάποιον που δεν υπάρχει πια σε αυτό τον κόσμο.