chapter 2

907 111 25
                                    

Pov rin

دوای قسەکانی ماڵەوە زۆر ترسام وە توڕەبووم وە کارێکی زۆر هەڵەم بەرامبەر کردن خوایە گیان من چیمکرد . چومە سەرەوەو و پاش کەمێک باوکم و دایکم و ڕیمی هاتن ڕونە کە بۆچی هاتون ئازاریان دام چ ئازارێک دوژمنەکەشم نەیبینێت . ئەوان ڕۆشتن و لەبەر ئازار زۆر زۆر گریام لەسەر زەویەکە خەوم لێکەوت نازانم خەوبوو یان لەهۆش خۆ چوون بوو . چومە خوارەوە گوێم لە دەنگی چەند کەسێک بوو ترسێک هات بە گیانما و قسەکانی باوکمم بیر کەوتەوە . نانا ئەوەندەش خراپ نیە نا . بەبێ گوێدانە هیچ کەس و هیچ شتێک چومە هۆڵەکە و پیاوێکی پیر و دوو پاسەوانی لە پشت بوون . پیاوە پیرەکە منی بینی

پیاوە پیرەکە : هاهاها ئەمە کچەکەتە ؟! ( وتی بە چاوی پڕ تەماحەوە وای وت منیش یەکسەر تێگەشتم ئەوانەن کە باوکم ئەیوت ترسێک هات بە گیانما و قسەمکرد )

ڕین : بە کوڕە گەمژەکەت بڵێ گەر منی کڕیووە ئەوا خەیاڵی خاوە بە مەرگ قبوڵی دەکەم گەر بۆ داخوازیشم تۆی ناردوە دوبارە هەمان شت . ( بە توڕەی و چاوی پڕ گریانەوە )

ب/سان : ڕییییین ( هاواری کرد و ڕاچڵەکیم )

پیاوە پیرەکە : لێی گەڕێ ئێمە تازە ڕێکەوتین ئێستا پیاوەکانم پارەکە دەهێنن و من کچەکە ئەبەم . ( بە بێشەرمی .)

ڕین : باسی چی ئەکەن تۆ کێی چی دەڵێی هااا ( بە توڕەی و گریانەوە هاوارم کرد ڕیمی و دایکم و هەموان ئامادەی دراماکە بوون )

پیاوە پیرەکە : باسی چ کوڕێک ئەکەی من هیچ کوڕێکم نیە من تۆم بۆخۆم کڕیوە ئازیزم تۆ ئەو کەسەی کوڕێک بە من ئەبەخشیت ( بە زۆڵانە )

ڕین : تفففففف بێ ڕەوشتی هیچ و پوچ بە مەرگم بە مەرگم لەگەڵت دێمممممم ( تفێکم لێ کرد و هاوارم کرد و ڕۆشتم پشتیشم زۆر زۆر ئەکزایەوە بەیانی لەبەر ئەوەی بێ ڕێزیم نواند و دواتر بەبێ پرس چومە سەرەوە . ماڵەوە پشتیان داخ کردم بە دەستی خوشکەکەم ڕیمی هههههه )

جڕڕڕڕڕڕڕڕڕڕ ( زەنگی دەرگابوو زۆر ترسام ئێستا دەمبەن بە ڕاکردن چومە سەرەوەو دەرگاکەم داخست )

.
.
.
.
.

کەسێک هات و لە دەرگای ژورەکەمی دا نەموێرا بیکەمەوە

ڕیمی : ڕین گەمژە منم وەرە گەر ئەتەوێت لەگەڵ ئەو پیرە نەچیت وەرە خوارەوەو بڕیاری خۆت بدە .

ڕین : باسی چی ئەکەی ئاخر ئێوە کەی هەڵبژاردنتان بە من داوە لە قازانجی من ( بە گریان و هاوارەوە )

ڕیمی : باشە ڕین من ئەوەی بوو وتم هەرخۆی من ئەمەوێت نەیەیتە دەرەوەو هیچ هەڵنەبژێریت لەگەڵ ئەو پیرە بڕۆی ( پێکەنینی شەیتانی کرد و ڕۆشت منیش دەرگاکەم کردەوەو پشتم بە خودا بەست بە ترسەوە چومە خوارەوەو پیاوێکی گەورەی باڵا بەرز پشتی لە من بوو . زۆر زۆر ترسام . )

sobfirst  ~ یەکەمجار بە گریانەوەDonde viven las historias. Descúbrelo ahora