ڤۆت
ڤۆت
ڤۆت
ڤۆت
ڤۆت
کردت ؟!
بیکە چاوەکەم بەس ئەستێرەکە داگرە 🤓
نەیکەی عاجز ئەبم.
ڤۆتتتتتتت بکەەەەەەە چاو قلە ترێکەمممم😁🦋کۆمێنت بکەن
ڕەخنەو پێشنیارەکانتان لەناو دێڕەکان جێبهێڵن
یەللە بۆ ناو چیرۆک
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
پلانەکە _ بەشی دووەم
the plan _part two
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
دوای ئەوەی ڕین و ڕیتا توانیان کۆدی چونە ژورەوەی سایتەکە کارا بکەن . ئەواکۆدێکیان هەتە بەردەم کە تەنها سێ جار دەتتوانی هەوڵ بدەی وە دوو جاریان فەوتاند تەنها جارێک مابوو وە ڕین و ڕیتا بیریان ئەکردەوە .
ڕین : ڕیتا پێ ناچێت کۆدێکی ئاسای بێت . واتە کۆدی داخڵبونی سایتەکەش ئاسای نەبوو وە بەشی سەرەکی داخڵ بونەکە ناوی کۆمەڵەکە بوو
ڕیتا : ڕین ئەی دەبێت کۆدی داخڵ بونەکە ساڵی دامەزرانەکە نەبێت ؟!
ڕین : ڕیتا پێناچێت چونکە هیچ زانیاریەک لەبارەی کۆمەڵەکە نیە وە کە ناوە ڕاستەکە لێدەدەی ڕاستەوخۆ ئەچینە ناو سایتەکە بۆیە بڕوا ناکەم ساڵی دامەزراندن بێت .
ڕیتا : ئمم ئەوەش وایە .
ڕین : کۆدەکە چەند ژمارەیە ؟!
ڕیتا : مم ٤ ژمارەیە . ( ڕن بە پەلە چوو وە قەڵەم و کاغەزێکی هێنا )
ڕین : با کۆتا هەلمان بخەینە دەست مێشکی من . ( بە جدیەوە کاتێک لە کورسیەکەی تەنیشت ڕیتا دانیشت )
ڕیتا : شتێکت بە مێشکدا هات ؟!
ڕین : ئمهم .
ڕیتا : چ شتێک ؟!
ڕین : ئێ ڕیتا بیر بکەوە هەرخۆی شیکار کردنی ناوەکە مەحاڵ و قورس بوو . دەبێت شیکار کردنی ئەمەش هەر لەناوە ئەسڵیەکەدا بێت. بیر بکەوە ڕیتا ئەوە وەک مەتەڵێکە . سەرەتا دەیانەوێت زیرەکیت تاقی بکەنەوە . ( بۆی ڕون کردەوەو دەستی کرد بە نوسین )
ڕیتا : ئەهااا ( بە تێگەیشتنەوە ) چییییی ( بە تێنەگەشتنەوە )
ڕین : چیبوە ( وەستا لە نوسین و سەیری ڕیتای کرد )
ڕیتا : وەاللە خوشکم من هیچ تێنەگەشتم . ( بە تێنەگەشتنەوە شانی هەڵتەکاند )
ڕین : گەمژە سەیر بکە . ( وتی بە ڕیتا تا سەیری وەرەقەکە بکات )
ڕیتا : ئێ ئەوە ناوی کۆمەڵەکەیە( لەسەر وەرەقەکە نوسرابوو Laboratory _ mycelium _ gangsta وە زۆر بە وردی سەیری ئەکرد و هیچ تێنەدەگەشت )
ڕین : ئێ سەیری بکە Laboratory ی 10 پیتە . ( لە خوارەوەی laboratory ژمارە 10 ی نوسی. )
ڕیتا : ئێ ( چ گێژە خوایە 😑🖕🏻 )
VOUS LISEZ
sobfirst ~ یەکەمجار بە گریانەوە
ActionSeason one 💛 وەرزی یەکەم کورتە : باس لە کچێکی بچووک ئەکات کە لە ژیانێکی پڕ لە نەهامەتی دەژی و زۆر لە ئازاردایە . زیاتر ناڵێم خۆش وایە خۆتان بیخوێننەوە هەنگاو بە هەنگاو ژانەر : خەیاڵی _ خۆشەویستی _ خەمناک _ ئاکشن دەستپێک ~ 29/8/2023🍷🦇💛 کۆت...