Hazal evden çıkmış, çıkarken kulaklıklarını takip okula yürümeye başlamış. Tam o sırada bir adama çarpmış ve adamdan özür diliyerek tam yoluna devam etmişti ki adam onun kolunu tutup duvarla kendi arasına almış ve Hazal'ın yüzüne tokat geçirmiş ve Hazal yere düşmüştü.
Adam da daha sonra kızın karnına tekmeler atmaya başlamış. Hazal ise çığlık atmaya başlamıştı.
Hazal'ın anlatımı...
Okula giderken bir adama çarpmıştim ve adamdan özür diledim daha sonra yoluma devam ettim derken adam benim kolumdan tutup beni duvarla kendi arasına aldı ve yüzüme tokat attı ve yere düştüm ve o da bunu beklermiş gibi de karnıma tekmeler atmaya başladı.
Bilincim yerindeydi fakat vurmaya devam ettikçe her yanım acıyordu ve son kez karnıma vurduğunda çığlık attım çünkü öyle sert vurmuştu ki sanki kemiklerim kırıldı gibi hissettim. Daha sonra adam da hemen gitti ve daha sonra bilincim kapandı.
Bulut'tan devam...
Evde otura otura sıkılmıştım ve sokağa çıkmaya karar verdim tabi ki en güvendiğim korumlarla ve sağkolum Ege'yi de yanıma aldım sokaklarda yürürken bir anda çığlık sesi geldi ve çığlığın olduğu yöne doğru gittim ve bir adam bir kızı dövüyor olduğunu anlamak çok zor değildi son bir kez çığlık duydum ve hangi yönde olduğunu buldum o yöne gittim adam beni görünce hemen gitti.
Daha sonra bir tane kız gördüm kız çok güzeldi ve onun yanına yaklaştım kıza baktığımda her tarafı mordu bir de karın bölgesi mosmor olmuştu. Hemen telefondan Ege'yi aradım ve bu güzeller güzeli kızı kucağıma aldım çünkü bilinci kapalıydı.
Daha sonra onu hastaneye götürdüm.
Hazal'dan devam...
Uyandığımda beyaz bir tavan ve beyaz bir ışık gördüm ve kafamı çevirdiğimde siyam giyinmiş bir adam vardı. Adam beni görünce doktoru çağırdı.
- Merhaba Hazal Hanım nasılsınız?
- İyiyim sağolun.
- Dün ne olduğunu hatırlıyor musunuz?Doktorun bunu söylediği anda önüme dün ne yaşadığım gözümün önüne geldi ve gözümden bir yaş düştü.
- Evet.
- Hazal dün yaşadığınız şeyden çok kötü darbeler almışsınız ve karın bölgeniz kötü bir darbe aldığınız için zor kurtardık.-
Bilgilendirme için teşekkür ederim.
- Rica ederim ne demek.
-Bulut: Doktor peki ne zaman taburcu olabilir bu hanımefendi?
- Hazal bir kaç saat sonra taburcu olabilir.Yanımda ki adama baktığımda yeşil gözleriyle benim ela gözlerim buluştu ve gözleri çok güzeldi ve sivri burnu aynı zamanda pembiş dudakları öpülesi gibi duruyordu. Öpmemek için kendimi zor tuttum.
Bulut'un anlatımı ile;
Yanımda ki hanımefendinin adı Hazal'dı. Çok güzel bir ismi vardı ve daha sonra onun ela gözleri benim yeşil gözleri ile kesişti ve o an düşündüm ki gözleri vücudu çok güzeldi. Gözlerimizi hiç ayırmadik sanki derinlere dalmış gibiydik.